Mijn andere auto's...

Auto's in het algemeen
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

20 aug 2012, 10:36 0 x

Deze modellen Opel zie ik nog vrij regelmatig, als ik met de Historische Opel Club Nederland aan het toeren ben.

Maar even wat anders, hier hebben ik en mijn vrouw onze ogen op laten vallen, en deze gaat er volgend jaar hoogstswaarschijnlijk komen, als extra youngtimer :D

Afbeelding

Kleur ben ik nog niet helemaal uit, maar de auto moet wel deze velgen hebben. En het 2.3E blok hebben.
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

20 aug 2012, 11:22 0 x

Ijzersterke car Rinus, ben ik al jaren fan van!
Rinus

20 aug 2012, 11:35 0 x

[quote="Thck"]Ijzersterke car Rinus, ben ik al jaren fan van![/quote]

Yep, ik vind het ook een tijdloos model. Dat is het sterke van deze cabrio.

Mijn Audi liefde is trouwens in de jaren 70 onstaan, en wel door deze..

Afbeelding

Was de eerste auto, die mijn vader zelf echt bezat. Audi 60. Ik krijg van deze serie, nog steeds een "zacht hart". En dan vooral deze...

Afbeelding

Hier krijg ik echt hartkloppingen van (positief bedoeld). Ik ken iemand, die zo'n apparaat heeft, en dit is zo mooi.
Drenthe

20 aug 2012, 11:45 0 x

Maar even wat anders, hier hebben ik en mijn vrouw onze ogen op laten vallen, en deze gaat er volgend jaar hoogstswaarschijnlijk komen, als extra youngtimer
Verschrikkelijk mooie wagens, en idd tijdloos... Maar a.u.b. wel origineel houden er rijden er teveel met tupperware, vuistdikke pijpen en bling bling rims... ;)

Groeten
audietje

20 aug 2012, 11:48 0 x

[quote="Rinus"][quote="Thck"]Ijzersterke car Rinus, ben ik al jaren fan van![/quote]

Afbeelding

Was de eerste auto, die mijn vader zelf echt bezat. Audi 60. Ik krijg van deze serie, nog steeds een "zacht hart". En dan vooral deze...

Afbeelding

Hier krijg ik echt hartkloppingen van (positief bedoeld). Ik ken iemand, die zo'n apparaat heeft, en dit is zo mooi.[/quote]

Kijk, Helaas Rinus: hij is al verkocht.
groet
Hans
http://www.autotrader.nl/klassieker/aud ... racht=audi
audietje

20 aug 2012, 11:50 0 x

[quote="audietje"][quote="Rinus"][quote="Thck"]Ijzersterke car Rinus, ben ik al jaren fan van![/quote]

Afbeelding

Afbeelding

Hier krijg ik echt hartkloppingen van (positief bedoeld). Ik ken iemand, die zo'n apparaat heeft, en dit is zo mooi.[/quote]

Kijk, Helaas Rinus: hij is al verkocht.
groet
Hans
http://www.autotrader.nl/klassieker/aud ... racht=audi[/quote]

Maar deze staat nog wel te koop. ziet er zo op de foto's wel gekoesterd uit.
Hans
http://www.autotrader.nl/klassieker/aud ... racht=audi
Rinus

20 aug 2012, 11:53 0 x

Super kleur, Hans !! Mooie auto, alleen wat doen aan de bestuurdersstoel. Dit is de instapper, want dashboard in kleur. Had je een een "luxere" uitvoering, dan was het dashboard in nep hout.
Rinus

20 aug 2012, 11:56 0 x

Drenthe schreef:
Maar even wat anders, hier hebben ik en mijn vrouw onze ogen op laten vallen, en deze gaat er volgend jaar hoogstswaarschijnlijk komen, als extra youngtimer
Verschrikkelijk mooie wagens, en idd tijdloos... Maar a.u.b. wel origineel houden er rijden er teveel met tupperware, vuistdikke pijpen en bling bling rims... ;)

Groeten
Ik hou alleen maar van origineel, en dus ook met de originele velgen. Idd, geen dikke pijpen, enz. Zouden die eronder liggen, en de rest van de auto is goed, zou het me niet tegenhouden, maar dan zal er toch tzt een originele pijp ondergaan. Dat is gewoon veel mooier. Het 2.3 blok wil ik vanwege de mooie loop en de uitstekende reputatie van het blok. Qua interieur wel met hout op het dash, middenconsole en portieren, en qua bekleding mag het leer zijn (maar dan wel een lichte kleur) of stof (met die streepjes).
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

20 aug 2012, 13:14 0 x

Die 60 had een voorloper en dat was de DKW F102 met een 3 cilnder tweetakt, model was vrijwel identiek als de 60. Die F102 was dus mijn 1e audi (DKW)

Theo
Rinus

20 aug 2012, 13:43 0 x

[quote="Thck"]Die 60 had een voorloper en dat was de DKW F102 met een 3 cilnder tweetakt, model was vrijwel identiek als de 60. Die F102 was dus mijn 1e audi (DKW)

Theo[/quote]

Afbeelding

Deze dus... Idd, de 60 is dus een doorontwikeling van de F102. Naast de DKW op de foto staat er eentje, die ook heel errug hoog op de verlanglijst staat, een BMW 3.0 CS.
Plaats reactie