Hallo, ik zal me even voorstellen....
Hallo Mede A2 Fans,
Ik ben dus Claudia, 38 jaar ,getrouwd en moeder van een zoon van 7 jaar.
Ik ben sinds kort ook de eigenaar van een Audi A2, en ben hier zeer blij mee!
We hebben tot een jaar geleden altijd een A4 Avant 1.9 Tdi gereden en deze hebben we ingeruild omdat we bedrijfsmatig een grotere auto/bus nodig hadden, het is een Opel vivaro geworden,
in de lange versie uitvoering (waarbij ons zoontje van toen 6 de legendarische uitsprak in de showroom : Maar waarom kopen jullie niet gewoon een Audi bus :O)), dus dit geeft wel aan wij zijn grote Audi fans!
Maar zo'n grote bus (vind ik) is niet echt handig voor een klein boodschapje in het dorp,
dus ben ik gaan kijken (en sparen) wat ik eigenlijk graag het liefst zou willen rijden ,en idd het is toch weer een Audi geworden :O))
Het is een 1.6 Fsi geworden uit 2003,in de kleur Dolfijngrijs in een S-Line uitvoering
hij heeft 82.0000 Km op zijn teller staan , en heeft dezelfde week nog een ander (ribbel)grille gekregen omdat ik die toch wel heel mooi vond smoelen (had ik gezien hier op het forum :O)
Maar wat is het een fijne auto om mee te rijden!, en ik ben er zo blij mee!
en hoop er nog vele,vele jaartjes van te kunnen genieten.
Groetjes Claudia
Ik ben dus Claudia, 38 jaar ,getrouwd en moeder van een zoon van 7 jaar.
Ik ben sinds kort ook de eigenaar van een Audi A2, en ben hier zeer blij mee!
We hebben tot een jaar geleden altijd een A4 Avant 1.9 Tdi gereden en deze hebben we ingeruild omdat we bedrijfsmatig een grotere auto/bus nodig hadden, het is een Opel vivaro geworden,
in de lange versie uitvoering (waarbij ons zoontje van toen 6 de legendarische uitsprak in de showroom : Maar waarom kopen jullie niet gewoon een Audi bus :O)), dus dit geeft wel aan wij zijn grote Audi fans!
Maar zo'n grote bus (vind ik) is niet echt handig voor een klein boodschapje in het dorp,
dus ben ik gaan kijken (en sparen) wat ik eigenlijk graag het liefst zou willen rijden ,en idd het is toch weer een Audi geworden :O))
Het is een 1.6 Fsi geworden uit 2003,in de kleur Dolfijngrijs in een S-Line uitvoering
hij heeft 82.0000 Km op zijn teller staan , en heeft dezelfde week nog een ander (ribbel)grille gekregen omdat ik die toch wel heel mooi vond smoelen (had ik gezien hier op het forum :O)
Maar wat is het een fijne auto om mee te rijden!, en ik ben er zo blij mee!
en hoop er nog vele,vele jaartjes van te kunnen genieten.
Groetjes Claudia
Chique automobiel hoor. Mooie kleur en nogwel met mistlampen !
Hij is duidelijk niet verouderd. In tegendeel: hij is vernieuwd met de ribbelgrille
Wielen smoelen wel mooi maar de lage banden zullen het rijcomfort, denk ik, niet ten goede komen.
Heb je ook concert 2 radio en dubbele bagagebodem ?
groet
audietje(Hans)
Hij is duidelijk niet verouderd. In tegendeel: hij is vernieuwd met de ribbelgrille
Wielen smoelen wel mooi maar de lage banden zullen het rijcomfort, denk ik, niet ten goede komen.
Heb je ook concert 2 radio en dubbele bagagebodem ?
groet
audietje(Hans)
Hallo Hans,
Ik heb idd een dubbele bodem en concert erin zitten
en dat die wat stugger is ,daar heb ik geen problemen mee ,dat was de A4 Avant namelijk ook
(was ook een S-line, met dikke banden
)
Voor de rest alleen maar lof! (aan iedereen die het maar horen wil ,
volgens mij vinden ze me maar een beetje raar dat je zo weg kan zijn van auto!)[/size]
groetjes claudia
Ik heb idd een dubbele bodem en concert erin zitten

en dat die wat stugger is ,daar heb ik geen problemen mee ,dat was de A4 Avant namelijk ook
(was ook een S-line, met dikke banden

Voor de rest alleen maar lof! (aan iedereen die het maar horen wil ,
volgens mij vinden ze me maar een beetje raar dat je zo weg kan zijn van auto!)[/size]
groetjes claudia
- Audi_gekkie
Welkom op dit mooie forum.
Wt hebben vrouwen toch met A2's :?: Mijn vrouw heeft niets met auto's, maar heeft wel wat met onze A2.
Is het zijn smoeltje of de gehele vorm?
Aparte velgen. Weet je hoeveel inch ze zijn? En je bandenmaat?
Veel plezier met je A2. Zo aan het kenteken te zien een ingevoerde.
Heb je de onderhoudshistorie er bij?
Wt hebben vrouwen toch met A2's :?: Mijn vrouw heeft niets met auto's, maar heeft wel wat met onze A2.
Is het zijn smoeltje of de gehele vorm?
Aparte velgen. Weet je hoeveel inch ze zijn? En je bandenmaat?
Veel plezier met je A2. Zo aan het kenteken te zien een ingevoerde.
Heb je de onderhoudshistorie er bij?