Auto handel J.Welling

Algemene discussie over de A2
floris schouten
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

24 aug 2012, 10:52 0 x

update!

de centen voor het aanvullen van de olie zijn door mij ontvangen :)
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

24 aug 2012, 11:26 0 x

Laten we het er dan maar op huden dat J. Welling in deze zaak te goeder trouw maar niet op de wijze waarop het zou moeten heeft gehandeld!
floris schouten
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

24 aug 2012, 14:50 0 x

update!

na het ontvangen van mn email, heeft j.welling mij zojuist gebeld!

hij was niet blij met mn problemen, en wilde mij dan ook graag op een manier tegemoed komen... helaas kon dat niet financieel, maar ik krijg wel een set goede stalen audi wielen met origienele audi doppen, deze wielen zijn dan voorzien van nieuwe continental winter banden.

tevens hebben we afgesproken, wanneer ik de wielen kom halen, we gelijk langs de garage rijden waar hij zn auto's laat doen, om te kijken of zij iets met die problemen kunnen :)

moet zeggen, het blijft jammer hoe het is gelopen, ik weet niet of de problemen kunnen worden verhoplen en of deze kwaad kunnen, maar hij laat wel zien dat hij dat ie graag wilt helpen, en zoekt naar een oplossing!

ondanks de problemen, moet ik zeggen dat dit wel erg netjes is, gezien ik de auto heb gekocht zonder enige garantie, en dat geeft toch wel een positive draai aan het verhaal!!

floris.
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

24 aug 2012, 15:57 0 x

Ben het met je eens, dit pleit zeker voor hem en m.n. gezien het feit dat je zonder garantie hebt gekocht.
Hij geeft in ieder geval aan dat hij graag ziet dat de klant tevreden is en probeert met oplossingen te komen.

Ik zal hem van mijn persoonlijke lijstje "niet geheel betrouwbaar"voorshands weer schrappen en Rens kan hem nu waarschijnlijk weer aan zijn lijstje toevoegen.

Theo
Romulus

24 aug 2012, 16:01 0 x

Dat zijn nette tegemoetkomingen van de verkoper. Ben benieuwd naar het vervolg, hopelijk blijft de A2 het nu goed doen.
audietje

24 aug 2012, 16:22 0 x

Netjes van J. Welling.
Je zou er toch vanuit moeten kunnen gaan dat wanneer hij zeer regelmatig A2's in de verkoop heeft, hij ondertussen ook wat kennis heeft opgebouwd over het wel en wee van de A2 (dat rijmt :) )
Liefhebbers weten dit forum ook te vinden en kunnen met de hier opgedane kennis hun voordeel doen bij de aanschaf van hun A2.
groet
Audietje (Hans)
audietje

24 aug 2012, 16:45 0 x

Het dieselgeluidje waar Rinus het over heeft is bij mij een ferme dieselklop bij stationair toerental en in koude toestand. Dat had ie al toen ik hem kocht en dat is ondertussen 20.000 KM geleden. Het is overigens niet erger geworden.
Heb al eens klepstoterschoonmaakmiddel van Wynms bij de olie gemikt. zonder resultaat.
Olieverbruik is halve liter op de plm. 2000 KM. ik wacht steeds met bijvullen tot het oranje oliekannetje op het display verschijnt.
Overigens loopt ie als een naaimachientje als ie warm is. Zal eens bijvullen tot max (instructieboekje geeft wellicht aan wat verschil is tussen min en max).
en bezien (of liever gezegd horen) of het geluid dan verminderd.
Bij de volgende oliewissel gaat er 10W40 in. (is nu 5W40)
Het is allemaal niet zo erg maar als je met passagiers op stap bent en je moet tijdens de rit stoppen om olie bij te vullen heb ik het niet naar mn zin.
groet
audietje (Hans)
Kogelman

24 aug 2012, 18:54 0 x

Inderdaad een nette vorm van coulance van autobedrijf J. Welling.
Welling pretendeert m.b.t. zijn uit Duitsland ingevoerde A2's de krenten uit de pap er uit halen. Hij betrekt deze van zijn netwerk van vaste (dealer)bedrijven uit Duitsland, zo heeft hij mij destijds verteld toen ik onze A2 naar tevredenheid bij hem kocht.
Het is jammer van deze smet op zijn blazoen, maar uit zijn gebaar naar Jeroen toe maak ik op dat hij het ook liever anders had gezien. Floris, ik hoop voor jou dat je vanaf nu echt kunt (blijven) genieten van je aankoop. Sinds de beurt kun je in ieder geval weer een tijd vooruit.
Dus zet de Bose lekker hard en ervaar het Audi A2 rijden, want het is zo lekker!
Romulus

24 aug 2012, 19:02 0 x

Jeroen = Floris, I guess ;)

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Kogelman

24 aug 2012, 19:40 0 x

[quote="Romulus"]Jeroen = Floris, I guess ;)
Inderdaad, bij deze gewijzigd.
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk[/quote]
Plaats reactie