Mijn andere auto's...
[quote="lemoi"]"wij" hebben maar 1 auto, de A2. We wonen hartje den bosch en het station is 1 minuut lopen. Daarnaast rijd ik BMW...motor. Brandstofkosten per kilometer op de motor is hoger als die van mijn diesel A2 :lol: :lol: maar daarin tegen is de verzekering 750 euro per jaar goedkoper, belasting +/- 700 euro goedkoper en je kan hem overal parkeren[/quote]
Dure verzekering ik betaal €27 per maand allrisk
Dure verzekering ik betaal €27 per maand allrisk
- wouterduijndam
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik heb gisteren deze kombi gekocht uit 1958.
Dit word mijn dagelijkse auto en mijn vrouw gaat dan in de A2 rijden.
Beiden zijn rijdende ruimte wonders alleen uit verschillende decennia's

Dit word mijn dagelijkse auto en mijn vrouw gaat dan in de A2 rijden.
Beiden zijn rijdende ruimte wonders alleen uit verschillende decennia's

- wouterduijndam
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Er moet inderdaad gelast worden en dat ga ik samen met een bedrijf doen.
Als de auto weer hard is ga ik samen met een andere vriend de techniek aanpakken. Er moeten sowieso schijfremmen onder.
Ik heb Fuchs velgen liggen van een 911 en die komen eronder.
De lak blijft zo de aankomende tijd.

Als de auto weer hard is ga ik samen met een andere vriend de techniek aanpakken. Er moeten sowieso schijfremmen onder.
Ik heb Fuchs velgen liggen van een 911 en die komen eronder.
De lak blijft zo de aankomende tijd.

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dat wordt zowiezo een goede investering. Die T1's zijn in goede staat tegenwoordig fortuinen waard, ook niet Samba's. Ik wil zelfs eigenlijk niet weten, wat je voor deze bus in deze staat al betaald hebt. Bij Kieft en Klok doet te zeker al 6 duizend Euries, als het al niet meer is. Miijn collega zijn T2a is net getaxeerd (auto is niet in concourstaat, maar gewoon netjes) en die doet qua tax. waarde nu 15.800
hock: Die bussen zijn echt goud waard.
En ook VW heeft het licht gezien, want die hebben nu al het plaatwerk (en andere onderdelen)voor deze bussen weer in productie genomen (VW Classic Parts) en restaureren zelf ook. Daar hebben ze een aparte afdeling in de fabriek voor opgericht. Dat zag ik bij de VW stand op de laatse Techno Classica te Essen.

En ook VW heeft het licht gezien, want die hebben nu al het plaatwerk (en andere onderdelen)voor deze bussen weer in productie genomen (VW Classic Parts) en restaureren zelf ook. Daar hebben ze een aparte afdeling in de fabriek voor opgericht. Dat zag ik bij de VW stand op de laatse Techno Classica te Essen.
Mooi !
Houd hem/maak hem zo origineel mogelijk zou ik zeggen.
Het is zie ik een vroeg exemplaar met kleine achterruit en kleine achterlichtjes.
Net geen centraal remlicht geloof ik he ?
nulletje te veel bij de door jou genoemde prijs (maar wie weet als je maar lang genoeg wacht)
Heb mijn schoonzoon oude folders cadeau gedaan van de T1.
zal wat afbeeldingen scannen daarvan en plaatsen.
(als ik de folders ff terugkrijg van hem
groet
audietje (Hans)
Houd hem/maak hem zo origineel mogelijk zou ik zeggen.
Het is zie ik een vroeg exemplaar met kleine achterruit en kleine achterlichtjes.
Net geen centraal remlicht geloof ik he ?
nulletje te veel bij de door jou genoemde prijs (maar wie weet als je maar lang genoeg wacht)

Heb mijn schoonzoon oude folders cadeau gedaan van de T1.
zal wat afbeeldingen scannen daarvan en plaatsen.
(als ik de folders ff terugkrijg van hem

groet
audietje (Hans)
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="wouterduijndam].
[/quote]
Mijn buurman heeft deze variant ook, maar dan als ex- radiowagen uit het Duitse leger. Daarnaast heeft tie niog een luxe echte samba, incl. open dak. En nog 2 Kevers, waarvan eentje met Porsche blok erin. En je ziet er aan de buitenkant niks van.

[/quote]
Mijn buurman heeft deze variant ook, maar dan als ex- radiowagen uit het Duitse leger. Daarnaast heeft tie niog een luxe echte samba, incl. open dak. En nog 2 Kevers, waarvan eentje met Porsche blok erin. En je ziet er aan de buitenkant niks van.