[quote="chipsoer"]Ik respecteer Romulus zijn besluit ook. Maar ik kan me dan ook voorstellen dat je als moderator moedeloos wordt van deze site. Er zijn op deze site totaal geen mogelijkheden om vernieuwingen aan te brengen. De zoekfunctie die niet werkt zoals ik van een zoekfunctie verwacht. Op die manier komen telkens allang behandelde onderwerpen weer naar boven. Ik ben al lid van dit forum vanaf het eerste begin en heb toch veel langs zien komen maar de laatste tijd kan ik mijn draai hier ook niet meer vinden. De helft gaat alleen maar over auto,s die ergens te koop staan. Die kan ik zelf ook wel opzoeken,daar heb je tenslotte internet voor. Punten waarbij je op moet letten bij aankoop van een A2 zijn ook al vele malen behandeld. Ook mij zul je steeds minder hier op het forum tegenkomen. Ik heb nog een Aerotwin wisser actie die ik afmaak en dan houdt het actieve gedeelte van mij hier op. Ik heb met veel plezier de meeting van dit jaar georganiseerd maar ik heb toch besloten om deze voor 2014 niet te organiseren, ik hoop wel dat ik welkom ben.
Genoeg geklaagd, ik hoop dat
PETER inziet dat hij een keer mag investeren in zijn site dan alleen maar geld te incasseren door onze muisklikken.[/quote]
Wat wil jij dan vernieuwen aan deze site chipsoer

hock: . De site gaat over de AUDI A2 en dat is van A tot Z

. Waar wil je het dan over hebben :roll: . Ik snap de redenatie niet :roll: . Als je iets wil vernieuwen moet je ook zeggen wat

. Ik heb met het forum geen moeite

. Tot nu toe kan ik er op vinden wat ik ook wil lezen en waar ik voordeel mee heb

. Misschien redeneer ik nu simpel, maar houd het ook simpel. Waarom je nu zegt dat je meeting niet meer wil organiseren kan toch niet aan de site liggen

hock: .
Sjors