Bikemaster en zijn A2 stellen zich voor
- bikemaster
Net even gekeken volgens de dealer zitten deze opties er op
Afdekhoes, Bagagedek, Elektr.remkrachtverdeling, Hoofdsteunen voor, Led. stuurw+versn. pook, Metaalkleur, Stoelen in hoogte verst., Stoffen bekleding ABS, ESP,EDS,Achterbank neerklapbaar
Airbags,Buitenspiegels in carrosseriekleur,Centrale deurvergrendeling,Climate Control, Getint glas, Elek.bedienbare ramen, Elek.verstelbare spiegels,In hoogte verstelbaar stuur,Spoiler, Startonderbreker,Stuurbekrachtiging,Traction Control
Op het forum heb ik al veel zitten lezen ook de cruisecontrol inbouw (marja) lijkt me een optie in Marum zit ook iemand die goed verstand van zaken heeft geen idee als hij het doet en wat het kost.
Wensen genoeg het belangrijkste is voor mij toch die trekhaak want ik wil een fietsendrager kunnen gebruiken, ook staat op het kenteken trek gewicht vermeld.
Ik heb al verschillende trekhaken gezien, 305 euro een afneembare met een sleutel en een type goedkeuring er op.
Nu maar wachten tot donderdag 8-)
Afdekhoes, Bagagedek, Elektr.remkrachtverdeling, Hoofdsteunen voor, Led. stuurw+versn. pook, Metaalkleur, Stoelen in hoogte verst., Stoffen bekleding ABS, ESP,EDS,Achterbank neerklapbaar
Airbags,Buitenspiegels in carrosseriekleur,Centrale deurvergrendeling,Climate Control, Getint glas, Elek.bedienbare ramen, Elek.verstelbare spiegels,In hoogte verstelbaar stuur,Spoiler, Startonderbreker,Stuurbekrachtiging,Traction Control
Op het forum heb ik al veel zitten lezen ook de cruisecontrol inbouw (marja) lijkt me een optie in Marum zit ook iemand die goed verstand van zaken heeft geen idee als hij het doet en wat het kost.
Wensen genoeg het belangrijkste is voor mij toch die trekhaak want ik wil een fietsendrager kunnen gebruiken, ook staat op het kenteken trek gewicht vermeld.
Ik heb al verschillende trekhaken gezien, 305 euro een afneembare met een sleutel en een type goedkeuring er op.
Nu maar wachten tot donderdag 8-)
- bikemaster
Dat stuur vindt ik ook erg mooi, is dat nou een optie of hoort dat bij het model, deze is BJ 2003 van januari maar ik heb ze ook gezien van laat 2003 met een oud type grill er in.
En mat dat andere stuur, toen vroeg ik me al af heeft dat met het type te maken of hebben ze er in Duitsland een ander stuur in gekocht, of is het daar een optie.
groeten Roel
PS iedereen bedankt voor het warme welkom hier op het forum
En mat dat andere stuur, toen vroeg ik me al af heeft dat met het type te maken of hebben ze er in Duitsland een ander stuur in gekocht, of is het daar een optie.
groeten Roel
PS iedereen bedankt voor het warme welkom hier op het forum

- bikemaster
Oke ik had namelijk geen idee als het een optie was of niet ben trouwens benieuwd hoe het afloopt met de eventuele aanschaf van je A2 uit Duitsland
tot nu toe kan ik bijna niet wachten tot donderdag
tot nu toe kan ik bijna niet wachten tot donderdag

- bikemaster
Vandaag de A2 gehaald het rijdt geweldig, ik heb wel de indruk dat hij gechipt is, hij trekt als een lier als ik dan naar mijn peugeot 206 (1089 KG) en een 2.0 HDI 90 pk dan is de audi rapper.
Wel heb ik weer wat moois
mijn audi A2 1.4 TDI is BJ 2003 en ingevoerd in 2009
nu staat op het kenteken
cilinder inhoud 1598 Cm !!!!!
aantal cilinders 4 !!!!
55KW
massa ledig 995 KG
hij staat als 1.6 benzine op kenteken wel staat bij brandstof diesel
nu zeiden ze bij de garage ze konden hem niet vinden bij RDW dus hebben ze een 1.6 genomen want het aantal pk is hetzelfde en het gewicht ook, alleen de brandstof hebben ze aangepast naar diesel ?????
ik sanp er geen bal van, hij is beslist niet omgebouwd van benzine naar diesel, ik heb niet onder de kap gekeken maar als hij loopt hoor ik toch echt een 3 cilinder, of heb ik een wonder A2
morgen zal ik de kap eens lichten
Wel heb ik weer wat moois

mijn audi A2 1.4 TDI is BJ 2003 en ingevoerd in 2009
nu staat op het kenteken
cilinder inhoud 1598 Cm !!!!!
aantal cilinders 4 !!!!
55KW
massa ledig 995 KG
hij staat als 1.6 benzine op kenteken wel staat bij brandstof diesel
nu zeiden ze bij de garage ze konden hem niet vinden bij RDW dus hebben ze een 1.6 genomen want het aantal pk is hetzelfde en het gewicht ook, alleen de brandstof hebben ze aangepast naar diesel ?????
ik sanp er geen bal van, hij is beslist niet omgebouwd van benzine naar diesel, ik heb niet onder de kap gekeken maar als hij loopt hoor ik toch echt een 3 cilinder, of heb ik een wonder A2

morgen zal ik de kap eens lichten
- Audi_gekkie
Hmmm zeer merkwaardig.
Vertrouw je de auto nog wel?
Aan je hand van het chassisnr. kun je achter komen of het wel officieel een diesel is geweest.
Vertrouw je de auto nog wel?
Aan je hand van het chassisnr. kun je achter komen of het wel officieel een diesel is geweest.
- bikemaster
tja het is origineel een diesel boekjes zijn er bij, garage bestaat, ook die in Duitsland alles is netjes ingevuld.
Het vertrouwen in de auto is er niet minder om, er is met de invoer rdw keuring iets fout gegaan 4 cilinder klopt niet, die 1598 cm klopt niet
brandstof Diesel klopt wel hij valt ook wel in de goed schaal belasting, als er sprake was van ombouw, dan hadden ze het kenteken gewoon aangepast.
dan had er wel 3 cilinder gestaan
ik ga er nu vanuit dat er een fout is gemaakt, zal me er morgen eens in verdiepen, maar het kan geen kwaad de KW klopt ook wel dus maak me er niet zo druk om.
maar wel een vreemd gevoel een beetje hmmm zeg maar
Het vertrouwen in de auto is er niet minder om, er is met de invoer rdw keuring iets fout gegaan 4 cilinder klopt niet, die 1598 cm klopt niet
brandstof Diesel klopt wel hij valt ook wel in de goed schaal belasting, als er sprake was van ombouw, dan hadden ze het kenteken gewoon aangepast.
dan had er wel 3 cilinder gestaan
ik ga er nu vanuit dat er een fout is gemaakt, zal me er morgen eens in verdiepen, maar het kan geen kwaad de KW klopt ook wel dus maak me er niet zo druk om.
maar wel een vreemd gevoel een beetje hmmm zeg maar