Onderlip voorbumper + motorafdekplaat
Hoi Eric,
Helaas is de onderlip van de voorbumper geen los onderdeel; het is één geheel met het gelakte deel van de voorbumper en kan niet los worden uitgewisseld. Een motorafdekplaat zoek ik zelf ook nog een. Vrijwel alle gebruikte onderplaten hebben door de jaren heen dezelfde schades opgelopen. Als ik ergens een goede aanbieding heb voor 'n nieuwe laat ik het je weten.
Groet,
Ben
Helaas is de onderlip van de voorbumper geen los onderdeel; het is één geheel met het gelakte deel van de voorbumper en kan niet los worden uitgewisseld. Een motorafdekplaat zoek ik zelf ook nog een. Vrijwel alle gebruikte onderplaten hebben door de jaren heen dezelfde schades opgelopen. Als ik ergens een goede aanbieding heb voor 'n nieuwe laat ik het je weten.
Groet,
Ben
[quote="Ben_3L"]Hoi Eric,
Groet,
Ben[/quote]
Werkelijk waar? Hmm dus anders dan bij andere Audi's, dat wordt sloperijen afschuimen
de rest van de voorkant is nog hartstikke strak
Groet,
Ben[/quote]
Werkelijk waar? Hmm dus anders dan bij andere Audi's, dat wordt sloperijen afschuimen

Als de rest strak is dan kan je dat zwarte deel toch laten spuiten? Mijn achterbumper is laatst ook overgespoten. Zaten ook krassen in het zwart ivm een kleine aanrijding. kost niet zoveel en je ziet er niets van en is het minste werk. Ik hou me trouwens ook aanbevolen voor en motor onderplaat. Misschien kunnen groot inkopen :lol:
- Audi_gekkie
[quote="Pet"]Motorplaat kost rond de 80euro volgens etka 2012[/quote]
Mwaah, valt mee toch?
Mwaah, valt mee toch?
[quote="Bart"]Als de rest strak is dan kan je dat zwarte deel toch laten spuiten? Mijn achterbumper is laatst ook overgespoten. Zaten ook krassen in het zwart ivm een kleine aanrijding. kost niet zoveel en je ziet er niets van en is het minste werk. Ik hou me trouwens ook aanbevolen voor en motor onderplaat. Misschien kunnen groot inkopen :lol:[/quote]
Op zich goed idee, maar de onderrand is juist niet strak. Hobbelt een beetje
Op zich goed idee, maar de onderrand is juist niet strak. Hobbelt een beetje