Bikemaster en zijn A2 stellen zich voor
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Bikemaster,
Je kunt nog overwegen ze in de blanke lak te spuiten, al moet ik wel zeggen dat dit
vaak na verloop van tijd weer loslaat.
Ik zou zelf verkopen aan een echte liefhebber, in deze staat zijn de velgen in mijn
ogen best wat waard.
Je ziet ze nog wel eens met adapters op Golf 2 en zelfs Golf 1 in het oldtimercircuit.
Staat best mooi, zeker als de auto zelf er ook nog netjes uitziet ...
suc6 met de keuze.
Je kunt nog overwegen ze in de blanke lak te spuiten, al moet ik wel zeggen dat dit
vaak na verloop van tijd weer loslaat.
Ik zou zelf verkopen aan een echte liefhebber, in deze staat zijn de velgen in mijn
ogen best wat waard.
Je ziet ze nog wel eens met adapters op Golf 2 en zelfs Golf 1 in het oldtimercircuit.
Staat best mooi, zeker als de auto zelf er ook nog netjes uitziet ...
suc6 met de keuze.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- bikemaster
[quote="bikemaster"][quote="bikemaster"]
Het verlanglijstje is namelijk nog groot
Radio met cd,mp3 usb, carkit (begroting 100 a 200 euro) (Done is de parrot astroid geworden)
Matten bestellen (Done)
Cruisecontrol inbouwen (Done)
Trekhaak aanschaffen (Done)
wieldoppen voor de winterbanden (Done)
winterbanden (Done)
LM velgen voor de zomerbanden (DONE)
mistlampen inbouwen
Chippen 390 euro met uitdraai op de testbank
[/quote][/quote]
Vandaag 10-12-2012 de CC die ik bij cum-cartec heb besteld laten inbouwen, en de trekhaak meteen laten monteren, ik wou het zelf doen maar ik heb er geen zin in, het is te koud
Het verlanglijstje is namelijk nog groot
Radio met cd,mp3 usb, carkit (begroting 100 a 200 euro) (Done is de parrot astroid geworden)
Matten bestellen (Done)
winterbanden (Done)
mistlampen inbouwen
Chippen 390 euro met uitdraai op de testbank
[/quote][/quote]
Vandaag 10-12-2012 de CC die ik bij cum-cartec heb besteld laten inbouwen, en de trekhaak meteen laten monteren, ik wou het zelf doen maar ik heb er geen zin in, het is te koud
- Audi_gekkie
[quote="bikemaster"]
Vandaag 10-12-2012 de CC die ik bij cum-cartec heb besteld laten inbouwen, en de trekhaak meteen laten monteren, ik wou het zelf doen maar ik heb er geen zin in, het is te koud[/quote]
Watje :lol:
Vandaag 10-12-2012 de CC die ik bij cum-cartec heb besteld laten inbouwen, en de trekhaak meteen laten monteren, ik wou het zelf doen maar ik heb er geen zin in, het is te koud[/quote]
Watje :lol:
- bikemaster
Maar weer eens een update
Voor de apk was er een wiellager links achter kapot en de achterveer ook links achter was gebroken
Gisteren heb ik vervangen het wiellager links achter, plus de veer ook links achter
Vandaag heb ik de remvoeringen vervangen, meteen goed gedaan en dus ook de veertjes vervangen, de trommels gespoten, en alles netjes in het vet gezet, afgelopen winter zijn de remcilinders al vervangen
Het verlanglijstje is klaar
Matten bestellen (Done)
winterbanden (Done)
mistlampen inbouwen (doe ik niet meer)
Chippen 390 euro met uitdraai op de testbank (steeds komt er weer wat tussen door)
wat is er inmiddels vervangen
Remcilinders achter
remvoeringen achter inc alle veertjes
Wiellager links achter
Veer links achter
Voor de apk was er een wiellager links achter kapot en de achterveer ook links achter was gebroken
Gisteren heb ik vervangen het wiellager links achter, plus de veer ook links achter
Vandaag heb ik de remvoeringen vervangen, meteen goed gedaan en dus ook de veertjes vervangen, de trommels gespoten, en alles netjes in het vet gezet, afgelopen winter zijn de remcilinders al vervangen
Het verlanglijstje is klaar
Matten bestellen (Done)
winterbanden (Done)
mistlampen inbouwen (doe ik niet meer)
Chippen 390 euro met uitdraai op de testbank (steeds komt er weer wat tussen door)
wat is er inmiddels vervangen
Remcilinders achter
remvoeringen achter inc alle veertjes
Wiellager links achter
Veer links achter
- bikemaster
Nee die foto heb ik niet, want ik heb de velgen weer van de hand gedaan, hij staat nu op staal met doppen :mrgreen:
- Audi_gekkie
@Bikemaster
Waar wil je dat chippen laten doen?
Waarom doe je de mistlampen niet meer? Dan kin je ze eventueel ook als drl's inzetten.
Waar wil je dat chippen laten doen?
Waarom doe je de mistlampen niet meer? Dan kin je ze eventueel ook als drl's inzetten.
- bikemaster
Dat chippen wou ik in marum laten doen, maar als ik het nog laat doen dan doe ik dat wel in Westerbork scheelt toch weer en het is naast de deur, wel kost het ook weer 250 euro, daar kan ik ook weer wat anders van doen, dus dat heeft geen prioriteit 8-)
Mistlampen verhaal heb ik gewoon geen zin meer in, ik heb ook nog een motor daar ben ik nu druk mee, en dan nog mijn snorfiets hobby, daar zit ook erg veel tijd in, en na het gesleutel van gisteren en vandaag ben ik er voorlopig wel weer zat van.
Wel gaat die $%^$%^&% webasto er uit voor de winter, afgelopen winter deed hij het dan weer wel, dan weer niet BRRR om die te repareren is motivatie genoeg ril bibber, die zullen we even goed schoon gaan maken en de gloeiplug controleren.
Mistlampen verhaal heb ik gewoon geen zin meer in, ik heb ook nog een motor daar ben ik nu druk mee, en dan nog mijn snorfiets hobby, daar zit ook erg veel tijd in, en na het gesleutel van gisteren en vandaag ben ik er voorlopig wel weer zat van.
Wel gaat die $%^$%^&% webasto er uit voor de winter, afgelopen winter deed hij het dan weer wel, dan weer niet BRRR om die te repareren is motivatie genoeg ril bibber, die zullen we even goed schoon gaan maken en de gloeiplug controleren.
- Audi_gekkie
[quote="bikemaster"]Dat chippen wou ik in marum laten doen, maar als ik het nog laat doen dan doe ik dat wel in Westerbork scheelt toch weer en het is naast de deur, wel kost het ook weer 250 euro, daar kan ik ook weer wat anders van doen, dus dat heeft geen prioriteit 8-) [/quote]
Ik ben aan het twijfelen of ik het ook in Westerbork (Scholtmeijer) laat doen of bij JB Autoservice in Dieverbrug.
Beide zijn redelijk bij mij in de buurt.
Wat mij opvalt is dat Scholtmeijer na het tunen van de 1.4 TDI 75pk op 265 NM uitkomt.
Dat vind ik erg veel. Misschien wel te veel. :roll:
Ik heb via de email al meerdere keren verzocht een grafiek te tonen over het verloop van het vermogen en het koppel, maar ze geven niet thuis.
Ik ben aan het twijfelen of ik het ook in Westerbork (Scholtmeijer) laat doen of bij JB Autoservice in Dieverbrug.
Beide zijn redelijk bij mij in de buurt.
Wat mij opvalt is dat Scholtmeijer na het tunen van de 1.4 TDI 75pk op 265 NM uitkomt.
Dat vind ik erg veel. Misschien wel te veel. :roll:
Ik heb via de email al meerdere keren verzocht een grafiek te tonen over het verloop van het vermogen en het koppel, maar ze geven niet thuis.