Volgens mij doe ik een aftrapje, deze zijn aangeschaft op een modelspoorbeurs in Houten.
schaal 1 op 87
Eentje is een officieel Audi model en de andere zat in een plastic doosje, beide zijn van het merk Rietze.
Voor 6 en 7.50 Euri wordt je zomaar een heuse ''fleet owner'' !!!!
groetjes Slinetje
Model A2
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb er ook eentje, in dezelfde kleur (zilver) als onze echte, in schaal 1 op 43. Ook een officieel Audi model, supergedetailleerd en gekocht vorig jaar op de Techno Classica in Essen. Van een Nederlandse modelhandelaar notabene ! Staat bij ons in de kast,
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Leuke modelletjes. Weet iemand of er van de Color Storm ook schaalmodellen zijn uitgebracht?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="Rinus"]Ja, volgens mij wel. Ik heb de blauwe gezien in Essen.[/quote]
mooi, dan ga ik eens op zoek, bedankt voor de info.
mooi, dan ga ik eens op zoek, bedankt voor de info.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Peter_Audi_A2"][quote="Rinus"]Ja, volgens mij wel. Ik heb de blauwe gezien in Essen.[/quote]
mooi, dan ga ik eens op zoek, bedankt voor de info.[/quote]
En volgens mij was deze ook 1 op 43. Ik heb ze in het zilver, groen, rood, zwart, blauw en ik dacht ook in een kleur die lijkt op de kleur van mijn cabriolet, dus Cayennerot, gezien. Die man had er heel wat staan. Een stuk of 10 zeker wel. Anders als je wilt, kan ik wel voor je kijken als ik straks weer naar de Technica Classica ga.Ik moet toch op zoek naar een model van mijn cabrio, dus een A2-tje gaat dan in ene moeite door.
En volgens mij was deze ook 1 op 43. Ik heb ze in het zilver, groen, rood, zwart, blauw en ik dacht ook in een kleur die lijkt op de kleur van mijn cabriolet, dus Cayennerot, gezien. Die man had er heel wat staan. Een stuk of 10 zeker wel. Anders als je wilt, kan ik wel voor je kijken als ik straks weer naar de Technica Classica ga.Ik moet toch op zoek naar een model van mijn cabrio, dus een A2-tje gaat dan in ene moeite door.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="Rinus"][quote="Peter_Audi_A2"][quote="Rinus"]Ja, volgens mij wel. Ik heb de blauwe gezien in Essen.[/quote]
En volgens mij was deze ook 1 op 43. Ik heb ze in het zilver, groen, rood, zwart, blauw en ik dacht ook in een kleur die lijkt op de kleur van mijn cabriolet, dus Cayennerot, gezien. Die man had er heel wat staan. Een stuk of 10 zeker wel. Anders als je wilt, kan ik wel voor je kijken als ik straks weer naar de Technica Classica ga.Ik moet toch op zoek naar een model van mijn cabrio, dus een A2-tje gaat dan in ene moeite door.[/quote]
@Rinus, bedankt voor het aanbod, stuur anders maar even een PBtje voor de details.
En volgens mij was deze ook 1 op 43. Ik heb ze in het zilver, groen, rood, zwart, blauw en ik dacht ook in een kleur die lijkt op de kleur van mijn cabriolet, dus Cayennerot, gezien. Die man had er heel wat staan. Een stuk of 10 zeker wel. Anders als je wilt, kan ik wel voor je kijken als ik straks weer naar de Technica Classica ga.Ik moet toch op zoek naar een model van mijn cabrio, dus een A2-tje gaat dan in ene moeite door.[/quote]
@Rinus, bedankt voor het aanbod, stuur anders maar even een PBtje voor de details.