Wie heeft een aansluitschema voor me liggen voor een N75?
Volgens mij klopper er dingen niet aan mijn aanluiting
Buisje voor LMM loopt naar een andere aansluiting dan N75
Buisje van EGR (paddestoel) loop naar N75 zie bijlagen.
N75 Aansluitschema
- koop9
- Berichten: 1285
- Lid geworden op: 20 aug 2012, 20:19
- Locatie: Zandvoort
- Motortype: (nog) geen Audi A2
u vraagt, wij draaien.......
mooi klusje voor de zaterdag.
fijn weekend!
motor code AMF
1 - Variable intake manifold flap change-over valve -N239-
2 - Exhaust gas recirculation valve -N18-
3 - Solenoid valve for charge pressure control -N75-
4 - Connecting piece
5 - To brake servo
6 - Non-return valve
7 - Vacuum unit for charge pressure control
8 - Turbocharger
9 - Charge air cooler
10 - Intake manifold
11 - Tandem pump (For fuel and vacuum supply )
12 - Cylinder head
13 - Vacuum unit for intake manifold flap
14 - Mechanical exhaust gas recirculation valve
( Is combined with intake manifold connection )
(Can only be renewed together with intake manifold connection)
15 - Air mass meter -G70-
mooi klusje voor de zaterdag.
fijn weekend!
motor code AMF
1 - Variable intake manifold flap change-over valve -N239-
2 - Exhaust gas recirculation valve -N18-
3 - Solenoid valve for charge pressure control -N75-
4 - Connecting piece
5 - To brake servo
6 - Non-return valve
7 - Vacuum unit for charge pressure control
8 - Turbocharger
9 - Charge air cooler
10 - Intake manifold
11 - Tandem pump (For fuel and vacuum supply )
12 - Cylinder head
13 - Vacuum unit for intake manifold flap
14 - Mechanical exhaust gas recirculation valve
( Is combined with intake manifold connection )
(Can only be renewed together with intake manifold connection)
15 - Air mass meter -G70-
[quote="koop9"]wat zat er verkeerd dan?
en hoe komt dat want dan rij je al een tijdje met een inhoudende auto rond?[/quote]
Wat zat niet verkeerd
Vacuum slang EGR liep naar N75
Vacuum van Turbo klopte ook niet.
Na dat ik dit had aangepast had ik geen noodloop meer in hoge toeren.
Met 100KM p/u op cruise control liep de auto weer in noodloop :cry:
Gelijk een afspraak gemaat bij Jos om een en al na te laten checken.
Gelukkig kwam hij snel achter dat het te maken had met tuning software.
Dit heeft hij vervangen met de ene van JD Engineering.
Probleem opgelost!
Auto trekt nu als een speer :mrgreen:
en hoe komt dat want dan rij je al een tijdje met een inhoudende auto rond?[/quote]
Wat zat niet verkeerd

Vacuum slang EGR liep naar N75
Vacuum van Turbo klopte ook niet.
Na dat ik dit had aangepast had ik geen noodloop meer in hoge toeren.
Met 100KM p/u op cruise control liep de auto weer in noodloop :cry:
Gelijk een afspraak gemaat bij Jos om een en al na te laten checken.
Gelukkig kwam hij snel achter dat het te maken had met tuning software.
Dit heeft hij vervangen met de ene van JD Engineering.
Probleem opgelost!
Auto trekt nu als een speer :mrgreen:
- Audi_gekkie
- Berichten: 5879
- Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35
[quote="Xerius"]
Auto trekt nu als een speer :mrgreen:[/quote]
Daar weet ik alles van. :lol:
Ja Jos en consorten weten van wanten.
Auto trekt nu als een speer :mrgreen:[/quote]
Daar weet ik alles van. :lol:
Ja Jos en consorten weten van wanten.