Beste A2 liefhebbers
Ik rijd al een tijd rond met onderstaande, heb er totaal geen last van maar wil nu toch wel weten wat er mis is.
Heeft iemand in de buurt van Amsterdam nog een uitlees apparaat (diagnose) en ervaring met wat er evt vervangen moet worden
Graag hoor ik van u en kan ik wellicht morgen al langskomen, ik hoor graag van jullie.
ps ik heb een resset al geprobeerd met het loskoppelen van de - pool van de accu
Betreft een A2 benzine 1.4 AUA motor met airco, elek ramen, centrale vergr.
(geel) Uitlaatgas waarschuwingslampje
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
kijk hier eens: http://www.audi-a2.nl/vagcom-wie-heeft- ... t1549.html
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Bijna met 100% zekerheid is dit de EGR-klep die vervuild is. Dit heb ik vorig jaar ook gehad. Ik heb de melding zelf uitgelezen en de klep gedemonteerd en schoon gemaakt. Nu weer een half jaar verder en geen probleem meer mee gehad.
Is goed zelf te doen en ongeveer een half uurtje werk.
groet, ruud
Is goed zelf te doen en ongeveer een half uurtje werk.
groet, ruud
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="Navigator05ram"]Beste A2 liefhebbers
Ik rijd al een tijd rond met onderstaande, heb er totaal geen last van maar wil nu toch wel weten wat er mis is.
Heeft iemand in de buurt van Amsterdam nog een uitlees apparaat (diagnose) en ervaring met wat er evt vervangen moet worden
Graag hoor ik van u en kan ik wellicht morgen al langskomen, ik hoor graag van jullie.
ps ik heb een resset al geprobeerd met het loskoppelen van de - pool van de accu
Betreft een A2 benzine 1.4 AUA motor met airco, elek ramen, centrale vergr.[/quote]
ik heb je een berichtje gestuurd.
Betreft een A2 benzine 1.4 AUA motor met airco, elek ramen, centrale vergr.[/quote]
ik heb je een berichtje gestuurd.