ruitenwisser
[quote="chipsoer"]We hebben weer geluk, ze zijn weer leverbaar. Ik heb er 10 besteld. Ze zijn dit jaar ook iets duurder, maar daar heb je ze in de winkel zeer zeker niet voor, €10,75 p.st bij afhaling bij mij thuis. Porto €5,00 ongeacht hoeveel je er wilt hebben. Mocht je interesse hebben, geef effe een P.m met je adresgegevens, krijg je een bericht terug met mijn bankgegevens.
Voor de nieuwe leden die pas op dit forum zijn, gebruik effe de zoekfunctie Aerotwin wisser alvorens te bestellen !!! Er zijn nmlijk 2 soorten wissers op een A2 leverbaar
Gr Eric[/quote]
Kun je alle types leveren?
Voor de nieuwe leden die pas op dit forum zijn, gebruik effe de zoekfunctie Aerotwin wisser alvorens te bestellen !!! Er zijn nmlijk 2 soorten wissers op een A2 leverbaar
Gr Eric[/quote]
Kun je alle types leveren?
Kijk eens op amazon.de
Staat de Bosch Aerotwin voor de A2 nu op voor om en nabij de 12,50 Eur.
Vanaf 20 Euro bestelwaarde sturen ze gratis op, ook naar NL. En dat geldt voor een order uit het gehele Amazon assortiment. Heb ik laatst gedaan samen met een boek oid. Kreeg ik keurig, gratis, 2 pakjes afgeleverd :mrgreen: . De wisser in een soort van platenkoker, pirma verpakt.
http://www.amazon.de/gp/offer-listing/B ... dition=new
Ik zie dat verkoper allpart24 zelfs gewoon gratis naar NL verstuurt, heb je een wisser voor 12,35.
Succes, Marc
(die dus geen wisser meer nodig heeft....)
Staat de Bosch Aerotwin voor de A2 nu op voor om en nabij de 12,50 Eur.
Vanaf 20 Euro bestelwaarde sturen ze gratis op, ook naar NL. En dat geldt voor een order uit het gehele Amazon assortiment. Heb ik laatst gedaan samen met een boek oid. Kreeg ik keurig, gratis, 2 pakjes afgeleverd :mrgreen: . De wisser in een soort van platenkoker, pirma verpakt.
http://www.amazon.de/gp/offer-listing/B ... dition=new
Ik zie dat verkoper allpart24 zelfs gewoon gratis naar NL verstuurt, heb je een wisser voor 12,35.
Succes, Marc
(die dus geen wisser meer nodig heeft....)
- ArjenE
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hmm, ik heb hem besteld via die allpart24, maar nadat ik de bestelling had geplaats zie ik gewoon het volgende:
Subtotaal: EUR 11,99
Verpakking & Shipping: EUR 11,90
-----
Totaal: EUR 23,89
Gelijk maar weer geannuleerd en besteld in nederland voor 16,50: (en 5,95 verzendkosten)
http://www.autototaalshop.nl/Audi-A2-(A ... enwissers-
Subtotaal: EUR 11,99
Verpakking & Shipping: EUR 11,90
-----
Totaal: EUR 23,89
Gelijk maar weer geannuleerd en besteld in nederland voor 16,50: (en 5,95 verzendkosten)
http://www.autototaalshop.nl/Audi-A2-(A ... enwissers-
Ik ben opzoek naar een nieuwe ruitenwisser voor een Audi A2 uit 2000 met het oude type ruitenwisser aansluiting. Wat kan ik nu het beste doen een adapter + ruitenwisser kopen, een oud type ruitenwisser ergens op de kop tikken of een hele nieuwe arm zodat ik nooit meer moeilijk hoef te doen?
Ik heb al even rond gekeken en kan nergens die adapters vinden en ook de oude type ruitenwissers kan inmengend vinden.
Ik heb al even rond gekeken en kan nergens die adapters vinden en ook de oude type ruitenwissers kan inmengend vinden.
@Shaper: Ik heb vorig jaar ook nieuwe (Bosch) ruitenwissers gekocht voor het oude model ( onze A2 is van 2000), Voor nog geen €15,- p stuk excl verzending. Ze bevallen nog steeds prima, geen strepen en liggen mooi vast op de ruit ook bij hoge snelheid. Misschien heb je er iets aan.
Zie onderstaande post:
Ingmar schreef:
Beste Kogelman,
Best de ruitenwisser (Bosch 3397018170) nu wel of niet bij jou? Dat is mij niet helemaal duidelijk..
Alvast bedankt!
Kogelman schreef:
Thck schreef:
Die op de door jou gestelde site is in ieder geval een aerotwinwisser en volgens je foto van 17 maart heb je dus geen aerotwin maar een "oud" model wisser (metalenframe met rubber erin gemonteerd).
Jij moet hebben de Bosch wisser met nummer: 3397018170 (tot 06-2001)
Het is de bovenste op de hieronder gestelde site.
http://www.mijnautoonderdelen.nl/zoeken ... rtcode=963
(even kenteken invoeren en verder zoeken op "wissers" )
Ook op de site hieronder staat ook de juiste daar waar staat dat de maat afwijkt wordt de lengte bedoeld, deze is origineel 750mm en die op de site is 700mm, maar dat is in de praktijk geen probleem. er staat tot 06-2001 dus zou moeten passen.
http://www.ecp-auto-onderdelen.nl/audi/ ... ud/wissers
Theo
Ik heb twee van deze onderste ruitenwissers besteld (Bosch 3397018170). Hij past prima op mijn A2 (zijn oorspronkelijk voor vrachtwagens gemaakt aan het doosje te zien), helaas past de spoiler van de oude wisser niet op deze nieuwe wisser. Er zitten geen uitstekende pinnetjes of gaten in waar de spoiler aan bevestigd kan worden. Dit was ik ik mij van te voren niet bewust omdat er geen afgbeelding van op de site stond.
Hoe ze wissen (en zich gedragen bij hoge snelheid) zal ik jullie t.z.t. laten weten als ze een paar regenbuien te verwerken hebben gekregen.
@Ingmar: Deze Bosch (vrachtwagen)ruitenwisser bevalt goed, plug and play. Dat ze 5 cm korter zijn dan de originele is nauwelijks waarneembaar, de gezichtsveld wordt prima drooggeveegd. Ook zonder spoiler geeft deze wisser goede druk op de ruiten bij elke snelheid. Hoe lang ze meegaan kan ik nu nog niet zeggen (mede afhankelijk van de gebruiksuren), maar aangezien ze
ook voor vrachtwagens gebruikt worden ga ik er vanuit dat ze aardig duurzaam zullen zijn.
Ik ben er tevreden over en ben blij dat ik er meteen 2 gekocht heb. Voorlopig kan ik vooruit met mijn voorruit.
Zie onderstaande post:
Ingmar schreef:
Beste Kogelman,
Best de ruitenwisser (Bosch 3397018170) nu wel of niet bij jou? Dat is mij niet helemaal duidelijk..
Alvast bedankt!
Kogelman schreef:
Thck schreef:
Die op de door jou gestelde site is in ieder geval een aerotwinwisser en volgens je foto van 17 maart heb je dus geen aerotwin maar een "oud" model wisser (metalenframe met rubber erin gemonteerd).
Jij moet hebben de Bosch wisser met nummer: 3397018170 (tot 06-2001)
Het is de bovenste op de hieronder gestelde site.
http://www.mijnautoonderdelen.nl/zoeken ... rtcode=963
(even kenteken invoeren en verder zoeken op "wissers" )
Ook op de site hieronder staat ook de juiste daar waar staat dat de maat afwijkt wordt de lengte bedoeld, deze is origineel 750mm en die op de site is 700mm, maar dat is in de praktijk geen probleem. er staat tot 06-2001 dus zou moeten passen.
http://www.ecp-auto-onderdelen.nl/audi/ ... ud/wissers
Theo
Ik heb twee van deze onderste ruitenwissers besteld (Bosch 3397018170). Hij past prima op mijn A2 (zijn oorspronkelijk voor vrachtwagens gemaakt aan het doosje te zien), helaas past de spoiler van de oude wisser niet op deze nieuwe wisser. Er zitten geen uitstekende pinnetjes of gaten in waar de spoiler aan bevestigd kan worden. Dit was ik ik mij van te voren niet bewust omdat er geen afgbeelding van op de site stond.
Hoe ze wissen (en zich gedragen bij hoge snelheid) zal ik jullie t.z.t. laten weten als ze een paar regenbuien te verwerken hebben gekregen.
@Ingmar: Deze Bosch (vrachtwagen)ruitenwisser bevalt goed, plug and play. Dat ze 5 cm korter zijn dan de originele is nauwelijks waarneembaar, de gezichtsveld wordt prima drooggeveegd. Ook zonder spoiler geeft deze wisser goede druk op de ruiten bij elke snelheid. Hoe lang ze meegaan kan ik nu nog niet zeggen (mede afhankelijk van de gebruiksuren), maar aangezien ze
ook voor vrachtwagens gebruikt worden ga ik er vanuit dat ze aardig duurzaam zullen zijn.
Ik ben er tevreden over en ben blij dat ik er meteen 2 gekocht heb. Voorlopig kan ik vooruit met mijn voorruit.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Als er nog personen interesse hebben in de Bosch Aerotwin A960s wisser, ik kan ze weer leveren, mijn "leverancier" is na gedetacheerd te zijn geweest weer terug bij Bosch. Afhaalprijs bij mij €10,50 stuk. Porto €5,50 ongeacht hoeveel je er bestelt. Indien ik op korte termijn 5 gegadigden heb zal ik een doos bestellen