Auto mp3-speler bluetooth handsfree - fm transmitter

Audio - Video - Navigatie
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

01 mar 2013, 11:32 0 x

nee er ligt standaard geen kabel.

zelf heb ik ook slechte ervaringen met fm transmiting, via mijn nokia, zit trouwens op meerdere telefoons maar stoort toch te vaak en ik moest hem op de achterbank (onder de 16v dakantenne, van mijn vorige auto) leggen voor het beste resultaat.
deze apparaatjes bestaan al 10 jaar, kwam ze voor het eerst in china tegen en wilde er 1 kopen maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.
ze liggen hier ook overal te koop tot de lidl en de aldi aan toe.

mp3 wisselaar blijft toch het mooiste om op je org audi radio aan te sluiten. (50 euro incl verzenden, ebay, zoeken op mp3 audi a2)
die van mij is deze en werkt prima http://www.ebay.nl/itm/USB-SD-MP3-Wechs ... 1e6d1f1b33
RvS

01 mar 2013, 12:56 0 x

Hoi Koop9, ik zie deze MP3 wisselaar wel zitten ook voor onze A2. Volgens opgave van de verkoper kun je deze ook aansluiten op een Chorus1. Nu ben ik vaker van een koude kermis thuisgekomen met deze opgaves, dus: Op welke Audi radio heb jij deze wisselaar aangesloten?
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

04 mar 2013, 16:58 0 x

ik heb hem op een concert 1 zitten.
hij past op alle audi radio´s die in de A2 zitten.
er zit een stekker aan de kabel die vervangt de stekker van de wisselaar dit is dacht ik de blauwe.
je wisselaar vervalt dus als je deze zou hebben, heb je toch niets aan met ong 1000 nummers op een usb stikkie, dus die mis je niet.
mocht er achter op jou radio (net als bij mij) een brede stekker zitten dan moet je 1 voor 1 de draden over zetten in de stekker en daar heb je een speciale stekker uitdrukker voor nodig maar die kun je wellicht lenen of kopen.
en je moet wel de radio er uit halen en daar heb je speciale pennetjes voor nodig maar die kun je ook lenen of kopen.

lenen= bij een garage of forumlid
kopen= bij de automaterialenzaak
Plaats reactie