De A2 doet goed z'n werk hij wordt iedere dag gebruikt ook in het weekend door mijn vriendin.
Ik tank om de week rond de 480 km per volle tank. Zit te twijfelen of ik beter een Dieseltje kan kopen...
Onderhoud en problemen
- Kort na de aankoop had ik steeds problemen met de auto Bijvoorbeeld, ik ging boodschappen doen en bij terugkomst wilde de auto niet starten/ moeilijk starten hij viel uit of het leek alsof hij geen benzine kreeg... na veel kloten kon ik weer naar huis,,, niet leuk verwacht je niet van een audi. De volgende ochtend ging ik werken en was er niks aan de hand, na het werk ook geen probleem het lag echt aan de kleinere stukjes dit euvel heb ik uiteindelijk door een sensor te vervangen. 1e Euvel verholpen
- De afgelopen maanden hoorde ik steeds vaker gebonk en rare geluiden onder de motorkap... de laatste 4 weken is het helemaal erg geworden, mijn eerste gedachte was rubbers vd koppelstangen ofrubber van de stabilisatorstang...
Het geluid is erger geworden sinds mijn vriendin de interieur lichten had laten aanstaan en hierdoor mijn concert radio onbruikbaar is geworden.
Jullie raden het al, geen radio onderweg maar wel heel veel bijgeluiden die je normaal niet hoort... :? Eerst langs de stealer geweest voor een code (werd gek van de bijgeluiden), heb wel een boekje maar zonder het hoekje... :-( werkplaats tarief en uitlees kosten,,, +/- 50 euro... kon ook iets meer zijn volgens de medewerker.
Vond dit erg duur... dus eerst maar eens op internet gezocht en nagedacht over een mooie 2 din oplossing of iets anders... heb nu me oude Alpine radio erin zitten maar wil toch heel graag weer origineel of 2 din...
Gezien mijn zoveelste slechte ervaring met de dealer, ben ik met de auto naar HartogTuning in Alkmaar geweest, zou zie zo erheen gaan voor een Longlife beurt en heb meteen gevraagd of ze wat konden zien op de brug na aanleiding van het gebonk, na het horen van mijn verhaal over het gebonk een testrondje.. rijdend over het industrie terein geen rare geluiden... alsof de auto bang was... toen een stuk over klinkers en oneffenheden gereden en jahoor de geluidjes kwamen tevoorschijn. Na het rondeje ging de auto op de brug om verder te onderzoeken, bleek dat de stabilisatorstang kapot was.
15 maart gaat de a2 onder het mes er wordt een verzwaarde uitvoering geplaatst. In combinatie met een APK