VOTEX front spoiler / lip

Discussie over chiptuning en tuning in het algemeen.
Plaats reactie
Papernote

18 jun 2011, 01:41 0 x

Ik ben aan mijn 2e A2 bezig.
Heerlijke auto, na lang zoeken eindelijk de juiste gevonden:
90 PK TDI S-line, 17 inch met 215/45 banden, Audi concert met 8 speakers, geheel leren interieur, vijf hoofdsteunen, open sky-systeem, park distance control, afneembare tekhaak, verwarmbare comfort stoelen, etc etc.
na chiptuning (kostte wat moeite, niemand kon het) inmiddels 113 PK en 290 Nm en een Ipod aansluiting is de auto "klaar"

Enige minpunt is dat de voorbumper gezien de geringe hoogte is beschadigd. Als er een "betonbroodje" ligt bij een parkeerplaats schuif je er al over heen en menig stoeprand is te hoog. De onderkant van de bumper heeft een scheur, maar repareren betekent nieuwe bumper, spuiten e.d.
Ik lees dat er van Votex een bodykit is, waarbij ik overigens alleen de frontspoiler/lip zou willen hebben vanwege de scheur onder aan de bumper.

Wie weet waar ze de Kit van Votex verkoper en of alleen de voorspoiler te koop is?

Bij voorbaat dank, Michiel
falcon

18 jun 2011, 11:21 0 x

Dat zijn fantastische specificaties die je noemt! Lekkere wagen hoor! Heb je al op het duitse forum gezocht naar de VOTEX body-kit?
j.hoeben1

18 jun 2011, 15:30 0 x

[quote="Papernote"]Ik ben aan mijn 2e A2 bezig.
Heerlijke auto, na lang zoeken eindelijk de juiste gevonden:
90 PK TDI S-line, 17 inch met 215/45 banden, Audi concert met 8 speakers, geheel leren interieur, vijf hoofdsteunen, open sky-systeem, park distance control, afneembare tekhaak, verwarmbare comfort stoelen, etc etc.
na chiptuning (kostte wat moeite, niemand kon het) inmiddels 113 PK en 290 Nm en een Ipod aansluiting is de auto "klaar"

Enige minpunt is dat de voorbumper gezien de geringe hoogte is beschadigd. Als er een "betonbroodje" ligt bij een parkeerplaats schuif je er al over heen en menig stoeprand is te hoog. De onderkant van de bumper heeft een scheur, maar repareren betekent nieuwe bumper, spuiten e.d.
Ik lees dat er van Votex een bodykit is, waarbij ik overigens alleen de frontspoiler/lip zou willen hebben vanwege de scheur onder aan de bumper.

Wie weet waar ze de Kit van Votex verkoper en of alleen de voorspoiler te koop is?

Bij voorbaat dank, Michiel[/quote]

Welkom Michiel,
Nonde ju, dat zal wel een mooi karretje zijn. Wat foto's zou mooi zijn. Zien wij altijd graag!!

Sjors
Pyro_loe
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

18 jun 2011, 18:07 0 x

De votex kit is niet meer te koop. Ebay of marktplaats in de gaten houden, soms komen de votex parts wel eens voorbij.

Suc6 met zoeken.

Louis
Papernote

19 jun 2011, 23:25 0 x

Dank voor de reacties.

Ik zal eens op zoek gaan.

Foto aanhechten lukt (nog) niet...

Michiel
Lucas_A
Motortype: Weet ik niet

03 mar 2013, 23:58 0 x

Mc.Didi

04 mar 2013, 00:19 0 x

Hi Michiel,

Al die specificaties vragen naar meer info en vooral foto's... ;)

Eigenlijk is dit denk ik de betere of zo niet de beste koop... vind de mijne ook al tof (75 pk > 103 pk) maar denk dat uw 90 pk met zijn extra vitamientjes net nog het verschil maakt in een sprintje naar 100 km/h en in topsnelheid...

Moet eerlijk toegeven dat die foto's uploaden voor mij ook nog niet zo evident is... ben al blij dat ik niet alleen ben die dit moeilijk vind en er soms weinig of niets van bakt...

Wat die kit betreft, ziet er allemaal heel fraai uit alleen hangt die ganse bedoening nog wat lager >>> maw. nog rapper naar de verdommenis... weet eigenlijk niet of dit voor dagelijks gebruik zo'n bijster goede beslissing is, in elk geval welkom en succes met je queeste naar die kit...
Audi_gekkie

04 mar 2013, 00:33 0 x

Papernote is hier al lang niet meer op dit forum te vinden.
Zijn laatste bezoek was 12 november 2011 :s hock:
Plaats reactie