Airco
- bikemaster
tegenwoordig heeft een beetje garage wel apparatuur om je airco te controleren, en om de zaak uit te lezen, je moet even goed zoeken, sommigen systeem testen en diagnose stellen gratis, anderen vragen er een absurd hoog bedrag voor.
ik ben onlangs hier geweest http://www.aircoservicepoint.nl/ maar bij jou in de buurt zal toch ook heus wel een goede zitten, google is je vriend, en marktplaats ook :lol:
groeten Roel
ik ben onlangs hier geweest http://www.aircoservicepoint.nl/ maar bij jou in de buurt zal toch ook heus wel een goede zitten, google is je vriend, en marktplaats ook :lol:
groeten Roel
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="OnlyOne"]aan joris1980, ik ben al langer lid, maar niet echt actief, heb me al voorgesteld bij mijn aanmelding, jaren geleden
[/quote]
Is het voorsteltopic dan gewist? Ik kan niets vinden van een voorsteltopic?
Wat de airco betreft, veel garages hebben ook mogelijkheden voor onderhoud/reparatie van de airco.
Er is allicht in de buurt van Hoorn een garage te vinden. Doe je zelf het onderhoud aan de auto?

Is het voorsteltopic dan gewist? Ik kan niets vinden van een voorsteltopic?
Wat de airco betreft, veel garages hebben ook mogelijkheden voor onderhoud/reparatie van de airco.
Er is allicht in de buurt van Hoorn een garage te vinden. Doe je zelf het onderhoud aan de auto?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Hallo OnlyOne,
Bij iedere Kwikfit kun je terecht en ver der ff googelen
Ik zie dat je 2 berichten hebt geschreven en die staan alle twee in de huidige topic.
Wil je je even opnieuw voorstellen als dat volgens jou gebeurd is?
Het liefst met foto's
audi-a2-even-voorstellen.html
Bij iedere Kwikfit kun je terecht en ver der ff googelen

Ik zie dat je 2 berichten hebt geschreven en die staan alle twee in de huidige topic.
Wil je je even opnieuw voorstellen als dat volgens jou gebeurd is?
Het liefst met foto's

audi-a2-even-voorstellen.html
- Audi_gekkie
[quote="wijnald"]ja de kwikfit super zaak kost niks en is niks..
jij liever dan ik[/quote]
Ik heb 't niet over of het goed is of niet.
Je kunt er terecht.
jij liever dan ik[/quote]
Ik heb 't niet over of het goed is of niet.
Je kunt er terecht.