Ratelend geluid bij starten !!
- Ton de Bruijn
Hoj CarpeDiem , vreemd is , van 10x starten , 7x geen ratel. ??gtrt Ton.
- Audi_gekkie
[quote="Rinus"]De benzineblokjes van de A2 klinken bij koudstart alttijd een beetje "rauw". Dat verdwijnt snel genoeg daarna. Hoort er gewoon bij. Er zijn meer blokken die dat hebben.
Een heel verschil met mijn 2.3 NG...die klinkt gelijk al heel geciviliseerd.[/quote]
Geen eerlijke vergelijking Rinus.
Een bokkige 3 cilinder vergelijken met één van de beste 5 cilinder motoren aller tijden.
Grr waarom begin je nou over dat blok. Ik mis mijn 5000 turbo nog dagelijks...
Een heel verschil met mijn 2.3 NG...die klinkt gelijk al heel geciviliseerd.[/quote]
Een bokkige 3 cilinder vergelijken met één van de beste 5 cilinder motoren aller tijden.
Grr waarom begin je nou over dat blok. Ik mis mijn 5000 turbo nog dagelijks...
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"][quote="Rinus"]De benzineblokjes van de A2 klinken bij koudstart alttijd een beetje "rauw". Dat verdwijnt snel genoeg daarna. Hoort er gewoon bij. Er zijn meer blokken die dat hebben.
Grr waarom begin je nou over dat blok. Ik mis mijn 5000 turbo nog dagelijks...[/quote]
Sorry
En TS heeft een 1.6 benzine, lijkt me geen "bokkig" 3 pittertje
Grr waarom begin je nou over dat blok. Ik mis mijn 5000 turbo nog dagelijks...[/quote]
Sorry

En TS heeft een 1.6 benzine, lijkt me geen "bokkig" 3 pittertje