Audi A2 Dakantenne vervangen?
- bikemaster
een dak antenne :?:
de antenne van de a2 zit toch in het raam verwerkt, tenzij er een dak antenne op het dak is gebeund
de antenne van de a2 zit toch in het raam verwerkt, tenzij er een dak antenne op het dak is gebeund
[quote="bikemaster"]een dak antenne :?:
de antenne van de a2 zit toch in het raam verwerkt, tenzij er een dak antenne op het dak is gebeund[/quote]
Oww,
bij mij zit ie op het dak
Is dit normaal?
Iemand kan toch niet zomaar een antenne op het dak zetten? (hij is niet geplakt)
de antenne van de a2 zit toch in het raam verwerkt, tenzij er een dak antenne op het dak is gebeund[/quote]
Oww,
bij mij zit ie op het dak

Is dit normaal?
Iemand kan toch niet zomaar een antenne op het dak zetten? (hij is niet geplakt)
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Is het niet een antenne voor de GSM?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- bikemaster
daar dacht ik ook net aan :lol:
zal wel van een oude nokia carkit zijn
zal wel van een oude nokia carkit zijn
- bikemaster
maar wat is het probleem eigenlijk, is het ontvangst van de radio slecht, en zo ja is het een originele radio, of een after market
[quote="bikemaster"]maar wat is het probleem eigenlijk, is het ontvangst van de radio slecht, en zo ja is het een originele radio, of een after market[/quote]
Probleem is dat de antenne kapot is. Het rubber is versleten. Ik wilde het vervangen. maar het zit vast aan het dak. :?
Probleem is dat de antenne kapot is. Het rubber is versleten. Ik wilde het vervangen. maar het zit vast aan het dak. :?
[quote="Rinus"]Een A2 heeft echt geen antenne op het dak vanaf fabriek. Nog nooit gezien.[/quote]
Tadaa:

Onderdeel van het High Tech Pakket:

Ontopic: ik heb zelf niet zo'n pakket en heb geen ervaring met het verwijderen van deze antenne. Wel heb ik vaker gehoord dat mensen dit (verouderde) systeem hebben laten verwijderen. Zie: http://www.audi-a2.nl/audi-a2-1-2-tdi-3 ... tml#p21321
Tadaa:

Onderdeel van het High Tech Pakket:
Ontopic: ik heb zelf niet zo'n pakket en heb geen ervaring met het verwijderen van deze antenne. Wel heb ik vaker gehoord dat mensen dit (verouderde) systeem hebben laten verwijderen. Zie: http://www.audi-a2.nl/audi-a2-1-2-tdi-3 ... tml#p21321