GEZOCHT Dichte grill
- Patrick.Wijnhoven
Heeft iemand toevallig nog een oude versie voorgrill (Klep) liggen. Wil hem vervangen
- Patrick.Wijnhoven
Of moet ik hiervoor de grens over, voor een redelijke prijs?
- bikemaster
er stond een poosje terug 1 op MP die site even in de gaten houden, je kunt ook eens op ebay kijken su6
- Patrick.Wijnhoven
ahh bedankt zal Mp in de gaten houden want snap nog niks van ebay, heb de grill daar wel gevonden maar hoe ik hem dan moet kopen en afhandelen :?: :? ( staat soms ook bij only UK dus dan verzenden ze alleen binnen UK ??)
- Audi_gekkie
[quote="Patrick.Wijnhoven"]ahh bedankt zal Mp in de gaten houden want snap nog niks van ebay, heb de grill daar wel gevonden maar hoe ik hem dan moet kopen en afhandelen :?: :? ( staat soms ook bij only UK dus dan verzenden ze alleen binnen UK ??)[/quote]
Je hebt je wel aangemeld bij Ebay?
Only UK, is inderdaad alleen verzenden binnen UK.
Trouwens waarom wil je een dichte grille hebben, de meesten willen juist de ribbel hebben.
Je hebt je wel aangemeld bij Ebay?
Only UK, is inderdaad alleen verzenden binnen UK.
Trouwens waarom wil je een dichte grille hebben, de meesten willen juist de ribbel hebben.
Vind juist de dichte grille icm design van de A2 beter bij elkaar passen dan de ribbel. Dan behoor ik niet tot de meesten :lol: .RvS schreef:Precies wat ik dacht. Misschien wil iemand ruilen, of wil jij dat niet?Trouwens waarom wil je een dichte grille hebben, de meesten willen juist de ribbel hebben.
- Patrick.Wijnhoven
Ik hoor er ook bij, vind de dichte ook meer bij de a2 passen met zijn space frame. Als iemand wil ruilen hoor ik het wel
op de geribbelde van mij zit geen krasje op.

- Patrick.Wijnhoven
past ook beter bij de zwarte achterklep toch ?? achh ja smaken verschillen. gelukkig maar, kan ik misschien ruilen of kopen
.