uitlezen
- duitse degelijkheid
Beste medeweggebruikers....
Wie... in de buurt van Maassluis kan/wil tegen betaling mijn A2 1.2 tdi 2001 uitlezen en resetten,zodat hij ok weer in zijn P stand start.
bvd Groet Ton.
Wie... in de buurt van Maassluis kan/wil tegen betaling mijn A2 1.2 tdi 2001 uitlezen en resetten,zodat hij ok weer in zijn P stand start.
bvd Groet Ton.
Ton, hier ook een mede-weggebruiker met een 1.2 tdi 2001. Was het maar zo simpel. Vaak heeft het niet kunnen starten in de P-stand een oorzaak. Die neem je niet weg door alleen de basisinstelling opnieuw uit te voeren.A2 1.2 tdi 2001 uitlezen en resetten, zodat hij ok weer in zijn P stand start.
Het kan zelfs zo zijn, dat als er echt iets aan de hand is, je niet eens alle stappen van de basisinstelling kunt doorlopen en de auto hierna zelfs niet meer in de N (neutraal) start. In dat geval zul je eerst 'moeten' repareren. Nog even ten overvloede; ik zeg niet dat dat bij jou aan de hand is, maar het kan zo zijn!
Je gaf het zelf al aan; eerst uitlezen. Iemand die verstand van zaken heeft, zal dat ook als eerste doen voordat hij een basisinstelling gaat uitvoeren. Overigens rijden er behoorlijk wat 3L-letjes probleemloos rond die ook niet starten in de P-stand.
Succes, Rob.
- duitse degelijkheid
Oké....bedankt voor je info Rob.... mijn 1.2 tdi start altijd ! in zijn N , maar met tussen periode,s start hij ook in zijn P.
Em dat is volgens mij niet de normale gang van zaken vandaar dat ik hem uit wil laten lezen , dus nogmaals wie kan/wil het voor mij doen...? ( zie mijn eerdere topic hier boven )
Em dat is volgens mij niet de normale gang van zaken vandaar dat ik hem uit wil laten lezen , dus nogmaals wie kan/wil het voor mij doen...? ( zie mijn eerdere topic hier boven )
Heren, je kan toch alleen in zijn P starten? Ik kan de pook niet in N krijgen, want dat wordt geblokkeerd!
Tevens moet de auto in de P-stand weggezet worden, want als ik de N probeer krijg ik de sleutel er niet uit.
Hoor erg graag jullie bevindingen.
Tevens moet de auto in de P-stand weggezet worden, want als ik de N probeer krijg ik de sleutel er niet uit.
Hoor erg graag jullie bevindingen.
- duitse degelijkheid
[quote="Martin40"]Heren, je kan toch alleen in zijn P starten? Ik kan de pook niet in N krijgen, want dat wordt geblokkeerd!
Hoor erg graag jullie bevindingen.[/quote]
Sleutel in contact en het dashboard activeren....daarna kan je de pook in iedere stand zetten...maar je kan dan alleen in P of in N starten....Het klopt dat je de sleutel er in de N stand niet uit krijgt ,dat kan alleen in P, plus natuurlijk de handrem aantrekken anders houd je dat hinderlijke..... boing boing boing !!
Hoor erg graag jullie bevindingen.[/quote]
Sleutel in contact en het dashboard activeren....daarna kan je de pook in iedere stand zetten...maar je kan dan alleen in P of in N starten....Het klopt dat je de sleutel er in de N stand niet uit krijgt ,dat kan alleen in P, plus natuurlijk de handrem aantrekken anders houd je dat hinderlijke..... boing boing boing !!
- duitse degelijkheid
Martin...Vergat er nog bij te zeggen dat je wel de rem ingetrapt moet houden om te kunnen schakelen....Dus dash activeren , rem ingetrapt houden , dan moet je de pook in elke stand kunnen zetten !!
Als het goed is , dan is dat in het Duits af te lezen in het midden van het dashboard.
Gr. Ton.
ANYWAY
Als het goed is , dan is dat in het Duits af te lezen in het midden van het dashboard.
Gr. Ton.
ANYWAY
- Audi_gekkie
@duitse degelijkheid
Volgens mij is je vraag onder gesneeuwd.
Volgens mij is je vraag onder gesneeuwd.