25 okt Mini Meeting in Oud Beijerland
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@koop9: mooie aanvullende foto's met opvallend veel CS gehalte
Tevens bedankt voor de leuke gadget, daar gaan we veel plezier van hebben! :-bd

Tevens bedankt voor de leuke gadget, daar gaan we veel plezier van hebben! :-bd
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Even ter info meetinggangers, die blauwe uit Duitsland gaat het niet worden. Wel jammer maar het OSS was nog origineel en dan is het wachten op ellende. Winterbandjes er niet bij, had hij nodig voor zijn nieuwe auto en wilde ze er niet bij geven (wel verkopen)...dan gaat de teller wel lopen. Volgens mij kost zo'n dakreparatie als snel meer dan eur 1000,00 toch? (correct me if I am wrong) bandjes ook al snel eur 600 incl gebruikte velgen. Vervoer en keuring ca eur 700,00. Beurtje en postje onvoorzien eur 500,00. Totaal wordt dan eur 9600,00....Gaat mij te ver. Kan misschien wel wat afdingen nog. Bovendien hebben we een super A2-tje (zeker als hij net gewassen is :\">) maar als ik een heeeule mooie 1,6 FSI tegenkom.......
Hmm, bij de overall fotoshoot was ik alweer op weg naar huis. Volgende keer beter. Een donkerblauwe miste namelijk nog in het rijtje. Het viel me nog wel op dat alle aanwezige A2's mistlampen hadden, behalve het donkerblauwe exemplaar. Stiekeme wensen moet je blijven houden...Nog even een bedankje voor @Paladore voor het advies bij de ruit van het bestuurdersportier. En @HansJan: fijn dat je het comfortknipperlicht wilde inbouwen. Het ding werkt erg plezierig in het gebruik.
@Bart: ik heb mijn OSS laten repareren in Gameren bij Erik Satter Auto's. Hij heeft inmiddels genoeg ervaring mee. De kosten waren 250-300 euro (maakte deel uit van een onderhoudsbeurt en nog wat zaken). Het OSS werkt inmiddels weer perfect, hoewel het nu natuurlijk geen nagelnieuw exemplaar is. Een volledig nieuw OSS kost je bij Rinner in Duitsland zo'n 1800 euro. Dat even ter vergelijk.
@Bart: ik heb mijn OSS laten repareren in Gameren bij Erik Satter Auto's. Hij heeft inmiddels genoeg ervaring mee. De kosten waren 250-300 euro (maakte deel uit van een onderhoudsbeurt en nog wat zaken). Het OSS werkt inmiddels weer perfect, hoewel het nu natuurlijk geen nagelnieuw exemplaar is. Een volledig nieuw OSS kost je bij Rinner in Duitsland zo'n 1800 euro. Dat even ter vergelijk.
- HansJan
- Moderator
@WilcoM: graag gedaan. Een van de weinige dingen die ik kennelijk wel kan. En mistlampen inbouwen kan altijd nog. Het is enkel de vraag hoe je ze zou willen gebruiken of alleen voor de looks wilt plaatsen.
@Bart: jammer dat het hem niet zal worden, je berekening is wellicht wat aan de ruime kant maar daardoor niet minder reëel. Audi Rinner levert een nieuw dak enkel binnen de coulanceregeling mits de auto niet ouder is dan 10 jaar. En daar valt deze buiten. De genoemde optie van @WilcoM zou dan mogelijk zijn mits zij alles aan het dak kunnen repareren.
@Bart: jammer dat het hem niet zal worden, je berekening is wellicht wat aan de ruime kant maar daardoor niet minder reëel. Audi Rinner levert een nieuw dak enkel binnen de coulanceregeling mits de auto niet ouder is dan 10 jaar. En daar valt deze buiten. De genoemde optie van @WilcoM zou dan mogelijk zijn mits zij alles aan het dak kunnen repareren.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Tijdens de mini meeting was er een Audi A2 ik meen de originele Audi zonschermen van de A2 voor de achter zij ramen.
Ik vraag mij dus af of de oprol van deze schermen tussen de raamstijl op de deurpaneel gemonteerd zijn of in die ronding van deurpaneel.
Zou degene die ze heeft voor mij een foto kunnen maken hoe ze gemonteerd zijn?
Groeten,
Rolf
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- Audi_gekkie