TE KOOP: Scharnierende afdekbodem kofferruimte
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Audi_gekkie
Hoe is het mogelijk dat hij past :lol:
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Johan 3L"]"Passen" heeft meer dan een betekenis. Het is niet alleen als de maten zijn goed zijn, maar ook als: het past goed in het geheel.[/quote]
Past wat de kleur betreft goed bij de bekleding van de wielkasten. Bij mijn A2 is de achterzijde van de achterbank
ook dezelfde kleur. Zaten de rails voor de bodem er al in?
Past wat de kleur betreft goed bij de bekleding van de wielkasten. Bij mijn A2 is de achterzijde van de achterbank
ook dezelfde kleur. Zaten de rails voor de bodem er al in?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Johan 3L"]De rails zaten er inderdaad al in, anders zou het een andere klus zijn geweest.
Heb jij deze rails ook?
Hieronder zie je toen de bodemplaat er nog niet in zat.
[/quote]
Ik heb dezelfde rails + bodem in mijn A2 zitten. Ik meen dat af fabriek deze rails alleen in combinatie met
een dubbele bodem werden geleverd.
Dus voor A2'tjes zonder dubbele bodem af fabriek zou je ook nog de rails & het monteren ervan moeten regelen ...
Heb jij deze rails ook?
Hieronder zie je toen de bodemplaat er nog niet in zat.

Ik heb dezelfde rails + bodem in mijn A2 zitten. Ik meen dat af fabriek deze rails alleen in combinatie met
een dubbele bodem werden geleverd.
Dus voor A2'tjes zonder dubbele bodem af fabriek zou je ook nog de rails & het monteren ervan moeten regelen ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
[quote="Johan 3L"]"Passen" heeft meer dan een betekenis. Het is niet alleen als de maten zijn goed zijn, maar ook als: het past goed in het geheel.[/quote]
Je hebt helemaal gelijk :lol: !
Je hebt helemaal gelijk :lol: !