Ik heb nav van bovenstaand onderwerp van een aantal mensen een PM heb gekregen, ik reageer hier in het algemeen op:
Ik heb het topic gesloten omdat mensen aangevallen worden/zich aangevallen voelen, laten we dit proberen te voorkomen en als volwassen mensen met elkaar discussiëren
Ik heb een verzoek gehad om een account te verwijderen inclusief alle bijdragen. Ik kan een account sluiten maar niet verwijderen. De bijdragen blijven staan omdat ze onderdeel zijn van de discussie.
Ik doe nog eens een beroep op jullie gezonde verstand: laten we netjes met elkaar omgaan en elkaar niet aanvallen. Geef je menig maar laat een ander in z'n waarde.
Sluiten marktplaatstopic
- Audi_gekkie
Juridische stappen? :roll:
Tegen wie? Het forum? Maar waarom is misschien de hamvraag.
Peter, waaruit maak je op dat zeurpiet de aanstichter is?
Tegen wie? Het forum? Maar waarom is misschien de hamvraag.
Peter, waaruit maak je op dat zeurpiet de aanstichter is?
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik vraag me af, of meneer zeurpiet dat sowieso kan doen. Er is niks geregeld volgens mij in de wet qua forums en gedrag.. Alleen de forumregels, opgesteld door de beheerder zijn van kracht.
- Audi_gekkie
[quote="Peter"]Per pm en later per mail eisen dat z'n account verwijderd wordt inclusief alle forum-bijdragen. De toon waarop etc. Vervelend dit, zo gaat de lol er wel af.[/quote]
Mochten we je ergens me kunnen helpen Peter dan willen vast een aantal forumleden dit graag voor jou doen.
Mochten we je ergens me kunnen helpen Peter dan willen vast een aantal forumleden dit graag voor jou doen.