Je kunt het makkelijk testen of je al verwarmde spiegelglazen hebt. Door gewoon even je achterruitverwarming aan te zetten. Als je spiegels niet warm worden is het gewoon plug&play... Kind kan de was doen.
Ik had bij mijn A2 dit ook zelf vervangen voor verwarmde spiegelglazen. Terwijl ik niet echt handig ben!!!
Wat ik nog uit mijn hoofd weet, is dat de glazen niet echt goedkoop waren... €60,- per stuk. Maar wel dik en dwars waard! In de winter komt het goed van pas. In no time is je spiegel ontdaan van wasem. En met regen druppelt de water er ook zo vanaf... Alleen wel jammer dat het aangaat met je achterruitverwarming! Dit vreet stroom!
gebroken spiegelglas
[quote="mister"]Je kunt het makkelijk testen of je al verwarmde spiegelglazen hebt. Door gewoon even je achterruitverwarming aan te zetten. Als je spiegels niet warm worden is het gewoon plug&play... Kind kan de was doen.
Ik had bij mijn A2 dit ook zelf vervangen voor verwarmde spiegelglazen. Terwijl ik niet echt handig ben!!!
Wat ik nog uit mijn hoofd weet, is dat de glazen niet echt goedkoop waren... €60,- per stuk. Maar wel dik en dwars waard! In de winter komt het goed van pas. In no time is je spiegel ontdaan van wasem. En met regen druppelt de water er ook zo vanaf... Alleen wel jammer dat het aangaat met je achterruitverwarming! Dit vreet stroom![/quote]
Ik weet niet beter dat alle A2tjes voorzien zijn spiegelverwarming?
groet Slinetje
Wat ik nog uit mijn hoofd weet, is dat de glazen niet echt goedkoop waren... €60,- per stuk. Maar wel dik en dwars waard! In de winter komt het goed van pas. In no time is je spiegel ontdaan van wasem. En met regen druppelt de water er ook zo vanaf... Alleen wel jammer dat het aangaat met je achterruitverwarming! Dit vreet stroom![/quote]
Ik weet niet beter dat alle A2tjes voorzien zijn spiegelverwarming?
groet Slinetje
- Audi_gekkie
@Slinetje
Nee dit maakt deel uit van de optie "winterpakket".
Je kreeg voor deze optie verwarmde buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers of vloeistof.
Dit laatste weet ik niet welke het was.
Je kreeg voor deze optie verwarmde buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers of vloeistof.
Dit laatste weet ik niet welke het was.
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
even bij de buren op bezoek geweest.
http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=13545
daar staat o.a.
daar staat o.a.
Es ist im Komfortsteuergerät, dort muß ein Anpasskanal geändert werden.
Der Anpasskanal 60 muß von 0 auf 1 geändert werden.
Damit das Komfortsteuergerät vom Klimasteuergerät über CAN die Botschaft für die Spiegelheizung bekommt.
Bij mijn A2 lagen de aansluitdraadjes gewoon in het spiegelhuis klaar.
Heb geen winterpakket en hoefde ook niks in te stellen met VAG.
Ik heb aftermarket glaasjes maar moest ze nog wel wat van pas maken. (gewoon afschuren, wel masker op!)
Bolling is ook iets anders dan OEM, maar stukken goedkoper en zitten al weer paar jaar.
Erg fijn in de wintermaanden
Gompie
Heb geen winterpakket en hoefde ook niks in te stellen met VAG.
Ik heb aftermarket glaasjes maar moest ze nog wel wat van pas maken. (gewoon afschuren, wel masker op!)
Bolling is ook iets anders dan OEM, maar stukken goedkoper en zitten al weer paar jaar.
Erg fijn in de wintermaanden
Gompie
- Audi_gekkie
Belangrijke informatie.koop9 schreef:even bij de buren op bezoek geweest.
daar staat o.a.
Es ist im Komfortsteuergerät, dort muß ein Anpasskanal geändert werden.
Der Anpasskanal 60 muß von 0 auf 1 geändert werden.
Damit das Komfortsteuergerät vom Klimasteuergerät über CAN die Botschaft für die Spiegelheizung bekommt.
Dat heeft mij het lezen van 12 blz. van de 17 gescheeld :lol:
[quote="Audi-gekkie"]@Slinetje
Dit laatste weet ik niet welke het was.[/quote]
Ga ik gelijk mijn onderschrift aanpassen, haha!
groet,
Slinetje
Dit laatste weet ik niet welke het was.[/quote]
Ga ik gelijk mijn onderschrift aanpassen, haha!
groet,
Slinetje