De koppakking is vervangen bij JB Autoservice kosten 1100 euro. De auto rijdt beter dan ooit ze hebben bij JB Autoservice goed werk geleverd. Ben zeer blij dat alle ellende nu achter de rug is we kunnen nu weer genieten van onze A2.
Heb wel veel geleerd de afgelopen maand over de koeling van de A2 mijn advies bij problemen snel naar een goede garage en de koppakking laten controleren (co2 meting) dit voorkomt onnodige kosten en een hoop zorgen en ellende.
Jan Arend
Problemen koelsysteem
-
Nogmaals bedankt voor alle hulp en reacties, Uiteindelijk vond ik de kosten nog best meevallen ook.
De A2 is bij 30.000 km per jaar circa 1400 euro per jaar goedkoper in gebruik dan mijn auto hiervoor (VW Passat).
Nog altijd 300 euro over en ook de passat heeft onderhoud nodig.
Met je Saab zal je ook wel wat duurder uit zijn.
Jan Arend
De A2 is bij 30.000 km per jaar circa 1400 euro per jaar goedkoper in gebruik dan mijn auto hiervoor (VW Passat).
Jan Arend
- Audi_gekkie
Bedankt voor de terugkoppeling.
Jammer dat het de koppakking was.
Jammer dat het de koppakking was.

- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
goed dat je weer zorgeloos rond kan rijden!
heeft wel even geduurd :mrgreen: maar nu is het probleem eruit.
koppakking komt tegenwoordig nagenoeg niet voor door gebruik van stalen koppakkingen sinds 20 jaar (bij audi & vw)
maar je kan maar pech hebben.......
heeft wel even geduurd :mrgreen: maar nu is het probleem eruit.
koppakking komt tegenwoordig nagenoeg niet voor door gebruik van stalen koppakkingen sinds 20 jaar (bij audi & vw)
maar je kan maar pech hebben.......
Ik vind eigenlijk dat je de Naam van Vw audi garage van blaam en naam mag zuiveren
Het was heel snel gezegt dat zij het verkeerd hadden en alleen auto's wilden verkopen
Uiteindelijk hadden ze binnen een half uur de juiste diagnose.
Ben erg benieuwd naar je reactie
Het was heel snel gezegt dat zij het verkeerd hadden en alleen auto's wilden verkopen
Uiteindelijk hadden ze binnen een half uur de juiste diagnose.
Ben erg benieuwd naar je reactie
[quote="mulder1965"]Nogmaals bedankt voor alle hulp en reacties, Uiteindelijk vond ik de kosten nog best meevallen ook.
Jan Arend[/quote]
De saab is zeker een stuk duurder, maar dat is een keuze welke ik gemaakt heb. Het comfort, inclusief alle opties wat ik in deze auto wel heb in mijn a2 niet had, gaven mij de doorslag plus het feit dat ik sinds ik een kleine heb de ruimte nodig heb.
Het klinkt misschien wat simpel ,maar ik ben niet zo bezig met het zuinige rijden en zo goedkoop mogelijk rijden. Als je auto wil rijden kost dit geld en ik betaal wat meer dan een ander nu, maar daar kies ik voor. Ik compenseer dat tevens wel door al het onderhoud zelf te doen. Ik heb die mogelijkheid daar mijn schoonpa een garagebedrijf heeft (universeel).
Ik ben afgelopen zomer met de auto plus dakkoffer op zomervakantie geweest en ik kon me niet voorstellen dat ik die spullen in de A2 gekregen had.
Mocht ooit de mogelijkheid zich voordoen om naast mijn huidige (of eventueel in de toekomst andere) auto een A2 aan te schaffen dan is de kans groot dat ik dat doe. Ik vind en vond de A2 een erg speciaal wagentje, vandaar dat ik mij ook nog steeds op het forum begeef. De keuze zal dan trouwens wel de 1.6 worden :lol:
gr. rene
Jan Arend[/quote]
De saab is zeker een stuk duurder, maar dat is een keuze welke ik gemaakt heb. Het comfort, inclusief alle opties wat ik in deze auto wel heb in mijn a2 niet had, gaven mij de doorslag plus het feit dat ik sinds ik een kleine heb de ruimte nodig heb.
Het klinkt misschien wat simpel ,maar ik ben niet zo bezig met het zuinige rijden en zo goedkoop mogelijk rijden. Als je auto wil rijden kost dit geld en ik betaal wat meer dan een ander nu, maar daar kies ik voor. Ik compenseer dat tevens wel door al het onderhoud zelf te doen. Ik heb die mogelijkheid daar mijn schoonpa een garagebedrijf heeft (universeel).
Ik ben afgelopen zomer met de auto plus dakkoffer op zomervakantie geweest en ik kon me niet voorstellen dat ik die spullen in de A2 gekregen had.
Mocht ooit de mogelijkheid zich voordoen om naast mijn huidige (of eventueel in de toekomst andere) auto een A2 aan te schaffen dan is de kans groot dat ik dat doe. Ik vind en vond de A2 een erg speciaal wagentje, vandaar dat ik mij ook nog steeds op het forum begeef. De keuze zal dan trouwens wel de 1.6 worden :lol:
gr. rene