Bij de club!
- Audi_gekkie
Goed gezien!
Maar waarom post je dit in de topic van Hans Jan?
Maar waarom post je dit in de topic van Hans Jan?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heren, heren, het bericht van RvS was wellicht wat off-topic maar wel weer on-topic als het gaat om ezelsbruggetjes. Ik heb er niet zo'n moeite mee en zal dit topic gelijk weer aanvullen met vers materiaal van zaken die er zeker toe doen ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Ziet er keurig uit.
Zit wel te twijfelen over de kleur van de A2, lijkt meer tegen de zandkleur aan te zitten ...
Waarschijnlijk door de lichtval?
Het is vandaag (nog) een mooie dag om een ritje te maken ...
Edit: op de nieuwe foto kleurt de A2 heel goed, een echte eyecatcher ... 8-)
Zit wel te twijfelen over de kleur van de A2, lijkt meer tegen de zandkleur aan te zitten ...

Edit: op de nieuwe foto kleurt de A2 heel goed, een echte eyecatcher ... 8-)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- HansJan
- Moderator
[quote="Peter_Audi_A2"]Ziet er keurig uit.
[/quote]
Klopt, de kleur is niet overeenkomstig. Ik heb de foto met mijn Zamzoeng Keleksie gemaakt en op het display wordt het natuurgetrouw weergegeven, maar toen ik de foto eenmaal op het beeldscherm zag kreeg ik toch wel een beetje een diarree gevoel.
In het echt is-tie veeel mooier, reken daar maar op!
De foto is tegen einde van de middag gemaakt, zal hem zo nog een keer maken. Het zonnetje schijnt lekker, maar rijden mogen we officieel nog niet, hooguit naar het keuringsstation. De auto moet namelijk nog gekeurd worden. Morgen is het zover!

Klopt, de kleur is niet overeenkomstig. Ik heb de foto met mijn Zamzoeng Keleksie gemaakt en op het display wordt het natuurgetrouw weergegeven, maar toen ik de foto eenmaal op het beeldscherm zag kreeg ik toch wel een beetje een diarree gevoel.

In het echt is-tie veeel mooier, reken daar maar op!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
[quote="RvS"]HansJan, als de rest van de auto er net zo mooi uitziet als dit gedeelte, dan is het een echte eye catcher, waar je zeker mee zult opvallen. Wat voor weer het ook is.
Veel (rij)plezier gewenst.[/quote]
Ha Rob,
Bedankt! Zie de foto's op pagina 1. Ik zal ook het fotoalbum eens inrichten om meer foto's te kunnen uploaden.
De auto heeft voor zijn leeftijd echt ontzettend weinig gelopen en dat is te zien aan buiten- en binnenkant. Alles is nog nieuw, zelfs de geur lijkt nog af-fabriek
. We gaan hem nog verder opleuken om hem nog meer naar onze smaak te maken en van die projecten zal ik zeker fotoreportages en beschrijvingen posten.
Veel (rij)plezier gewenst.[/quote]
Ha Rob,
Bedankt! Zie de foto's op pagina 1. Ik zal ook het fotoalbum eens inrichten om meer foto's te kunnen uploaden.
De auto heeft voor zijn leeftijd echt ontzettend weinig gelopen en dat is te zien aan buiten- en binnenkant. Alles is nog nieuw, zelfs de geur lijkt nog af-fabriek

- Audi_gekkie
Je hebt gelijk. Ik snapte de link ff niet, komt ook omdat het op de volgende pagina tercht kwam.RvS schreef:Gingen de laatste 3 posts van jezelf en HansJan dan niet over kentekenplaten en ezelsbruggetjes??Maar waarom post je dit in de topic van Hans Jan?
- Audi_gekkie
@HansJan
De grille is wel eens vervange, want die hadden ze nog niet in 2003.
Voor een CS hoort er een matzwarte dichte grille op te zitten.
Maar opvallen doen we zeker met onze kanarie :lol:
In het dorp waar ik woon draaien de hoofden na ruim een jaar nog steeds om.
Kenteken met opgelegde letters staat chique!
De grille is wel eens vervange, want die hadden ze nog niet in 2003.
Voor een CS hoort er een matzwarte dichte grille op te zitten.
Maar opvallen doen we zeker met onze kanarie :lol:
In het dorp waar ik woon draaien de hoofden na ruim een jaar nog steeds om.
Kenteken met opgelegde letters staat chique!