Bij de club!

Stel hier jezelf en je A2 voor.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

10 okt 2013, 17:32 0 x

@Audi-gekkie

Ik weet het niet. Deze auto is van 30-12-2003 en de tweede eigenaar was een Duitse student van 21 jaar die er 3 maanden in heeft gereden (door zijn vrienden vanwege de kleur voor gek werd verklaard en uitgelachen) en er niets aan heeft gedaan.

De eerste eigenaresse was een oudere dame woonachtig in Oostenrijk (ja, de auto is dus 2 keer geimporteerd). In 2004 werd de A2 met de nieuwe grille uitgerust, mogelijk had dit vroege model hem (gezien het levermoment) al wel. Aan de andere kant had deze dame hem wel laten uitrusten met veel opties, dus mogelijk was het een liefhebster die een voorkeur had voor ribbels :D

We zullen het nooit weten, maar ik vind de ribbelgrille ook mooier. ;)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Pocoloco

10 okt 2013, 21:25 0 x

[quote="HansJan"]@Audi-gekkie

Ik weet het niet. Deze auto is van 30-12-2003 en de tweede eigenaar was een Duitse student van 21 jaar die er 3 maanden in heeft gereden (door zijn vrienden vanwege de kleur voor gek werd verklaard en uitgelachen) en er niets aan heeft gedaan.

De eerste eigenaresse was een oudere dame woonachtig in Oostenrijk (ja, de auto is dus 2 keer geimporteerd). In 2004 werd de A2 met de nieuwe grille uitgerust, mogelijk had dit vroege model hem (gezien het levermoment) al wel. Aan de andere kant had deze dame hem wel laten uitrusten met veel opties, dus mogelijk was het een liefhebster die een voorkeur had voor ribbels :D

We zullen het nooit weten, maar ik vind de ribbelgrille ook mooier. ;) [/quote]

Ribbel gril of niet ik vind de kleur heel mooi, je zou eens deze kant op moeten komen om te kijken of hij hier mooi mee kleurt!! :mrgreen:
Geldt ook voor de ander leden hoor!!!! ;)

Afbeelding
HansJan
Moderator

10 okt 2013, 22:04 0 x

Geweldige set voor de "Need for Speed - A2 Edition"! 8-)

Als ik de auto een beetje klaar heb zou ik het wel erg leuk vinden om ook andere enthousiaste A2 rijders te ontmoeten. Vandaag was de koper voor de Multibox over de vloer en die hield maar niet op! Heeft me nog een paar heel mooie tips gegeven die ik zeker ga gebruiken.

Is volgend voorjaar een goed idee? Dan heb ik de winter om aan de auto te sleutelen en hem nog meer naar mijn zin te krijgen :D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Pocoloco

10 okt 2013, 22:09 0 x

[quote="HansJan"]Geweldige set voor de "Need for Speed - A2 Edition"! 8-)

Als ik de auto een beetje klaar heb zou ik het wel erg leuk vinden om ook andere enthousiaste A2 rijders te ontmoeten. Vandaag was de koper voor de Multibox over de vloer en die hield maar niet op! Heeft me nog een paar heel mooie tips gegeven die ik zeker ga gebruiken.

Is volgend voorjaar een goed idee? Dan heb ik de winter om aan de auto te sleutelen en hem nog meer naar mijn zin te krijgen :D [/quote]

En er gelijk een meeting van maken ! :mrgreen:
HansJan
Moderator

10 okt 2013, 22:32 0 x

Strak plan!
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid

10 okt 2013, 22:56 0 x

[quote="pocoloco"]

En er gelijk een meeting van maken ! :mrgreen:[/quote]

Om alvast een beetje in de stemming te komen een impressie van de
vorige A2-meeting in Reuver juni 2012 ...

http://www.audi-a2.nl/een-fantastische- ... t1672.html
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 okt 2013, 23:35 0 x

Mocht de datum schikken voor een meeting, zal dit de 3e Nl A2 meeting zijn waarbij ik aanwezig ben. ik verheug we erop.
Wie ? Wat ? Waar ? Wanneer ? Gr Eric
HansJan
Moderator

10 okt 2013, 23:48 0 x

[quote="chipsoer"]Mocht de datum schikken voor een meeting, zal dit de 3e Nl A2 meeting zijn waarbij ik aanwezig ben. ik verheug we erop.
Wie ? Wat ? Waar ? Wanneer ? Gr Eric[/quote]
Ha Eric,
Ik lees net het enthousiaste verslag op het topc dat Peter deelde. Begrijp dat jij de organisator bent geweest. Wat een geweldige samenkomst, ik wil dit graag van dichtbij meemaken! Moeten we hier wellicht een apart topic voor starten? Ik had al een lichte voorkeur uitgesproken voor volgend voorjaar, maar als er andere ideëen zijn dan hoor ik dat graag. Pocoloco had al een mooie fotolocatie uitgezocht :-)
Pocoloco

11 okt 2013, 00:01 0 x

[quote="HansJan"][quote="chipsoer"]Mocht de datum schikken voor een meeting, zal dit de 3e Nl A2 meeting zijn waarbij ik aanwezig ben. ik verheug we erop.
Wie ? Wat ? Waar ? Wanneer ? Gr Eric[/quote]
Ha Eric,
Ik lees net het enthousiaste verslag op het topc dat Peter deelde. Begrijp dat jij de organisator bent geweest. Wat een geweldige samenkomst, ik wil dit graag van dichtbij meemaken! Moeten we hier wellicht een apart topic voor starten? Ik had al een lichte voorkeur uitgesproken voor volgend voorjaar, maar als er andere ideëen zijn dan hoor ik dat graag. Pocoloco had al een mooie fotolocatie uitgezocht :-)[/quote]

Misschien is dat wel een goed idee, Fotolocatie is Ridderkerk ( zuid-holland ) kan hier ook hele mooie routes rijden ;)
laat eens wat datums horen!!
Audi_gekkie

11 okt 2013, 00:22 0 x

[quote="HansJan"]
We zullen het nooit weten, maar ik vind de ribbelgrille ook mooier. ;) [/quote]

Ik eigenlijk ook, maar ik ben een "origineel-gekkie" :)
Nee hoor, ik heb er wel over nagedacht, maar besloten deze dichte grille te houden.
Wel denk ik er over om alle zwarte delen, behalve de stootstrips op de deuren, te voorzien van carbonlook.

Volgens mij zijn wij samen met YellowFellow de enigen met een gele CS?
Plaats reactie