A2 teruggegeven aan natuur
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dat is een beste schuiver geweest, gelukkig dat je er relatief goed vanaf gekomen bent.
De A2 heeft zijn werk (passieve veiligheid geven tijdens dit ongeval) in ieder geval goed gedaan.
Bij deze beterschap gewenst en sterkte met de afhandeling van de schade.
Waren er getuigen van het aantikken van jouw A2?
De A2 heeft zijn werk (passieve veiligheid geven tijdens dit ongeval) in ieder geval goed gedaan.
Bij deze beterschap gewenst en sterkte met de afhandeling van de schade.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie

Wow echt geluk gehad (achteraf).
Heeft die Ford er wat mee te maken? Ik zie bij de Ford schade aan de deur.
Sterkte met jezelf en de afwikkeling!
- duitse degelijkheid
Jezus man ......wat een klapper !
Gelukkig ben je er zelf nog om het na te vertellen , dat is tenslotte het belangrijkste.
Heeft degene die je aangetikt heeft zich nog gemeld ?.... Dat is op dit moment waarschijnlijk van ondergeschikt belang voor je , wat ik kan begrijpen natuurlijk , maar met het oog op verzekeringswerk is het later misschien een klein pleistertje op de wonde .
In ieder geval heel veel sterkte met je herstel !!
Gelukkig ben je er zelf nog om het na te vertellen , dat is tenslotte het belangrijkste.
Heeft degene die je aangetikt heeft zich nog gemeld ?.... Dat is op dit moment waarschijnlijk van ondergeschikt belang voor je , wat ik kan begrijpen natuurlijk , maar met het oog op verzekeringswerk is het later misschien een klein pleistertje op de wonde .
In ieder geval heel veel sterkte met je herstel !!
Bedankt voor alle warme reacties.
Voor de duidelijkheid nog even wat over de toedracht.
Ik zoefde klaar wakker over de A50 en een auto wilde me inhalen. Het is vrij druk en die reed harder dan ikke.
Ze (bestuurster is ook nog eens een collega) wilde wat afremmen. maar haar schoen schoof van de rem en trapte gaspedaal in, met de ford, ze schrok en wilde me dan maar rechts via de vluchtstrook voorbij en tikte me aan. We begonnen beiden te schuiven en ik schoof recht op het talud af en ging 180 graden (over de kop).
Zij heeft links voor en achter schade, ikke zo'n beetje rondom.
Dus als algemene reactie op andere schrijvers:
Heeft degene die je aangetikt heeft zich nog gemeld=
Heeft die Ford er wat mee te maken?
In slaap gevallen?
nee niet in slaap gevallen, alle getuigen zijn doorgereden, dus nee, maar collega die de ford bestuurde en links schade heeft heeft toegegeven die fout te hebben gemaakt (politie is er ook bij geweest)[/size]
Voor de duidelijkheid nog even wat over de toedracht.
Ik zoefde klaar wakker over de A50 en een auto wilde me inhalen. Het is vrij druk en die reed harder dan ikke.
Ze (bestuurster is ook nog eens een collega) wilde wat afremmen. maar haar schoen schoof van de rem en trapte gaspedaal in, met de ford, ze schrok en wilde me dan maar rechts via de vluchtstrook voorbij en tikte me aan. We begonnen beiden te schuiven en ik schoof recht op het talud af en ging 180 graden (over de kop).
Zij heeft links voor en achter schade, ikke zo'n beetje rondom.
Dus als algemene reactie op andere schrijvers:
Heeft degene die je aangetikt heeft zich nog gemeld=
Heeft die Ford er wat mee te maken?
In slaap gevallen?
nee niet in slaap gevallen, alle getuigen zijn doorgereden, dus nee, maar collega die de ford bestuurde en links schade heeft heeft toegegeven die fout te hebben gemaakt (politie is er ook bij geweest)[/size]
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
sterkte johan!
gelukkig ben jij er beter af gekomen dan de A2, maar daar is hij dan ook op ontworpen; om jou te beschermen bij ellende als dit.
blauwe plekken en kneuzingen zullen helen maar de ervaring niet. nogmaals sterkte!!
gelukkig ben jij er beter af gekomen dan de A2, maar daar is hij dan ook op ontworpen; om jou te beschermen bij ellende als dit.
blauwe plekken en kneuzingen zullen helen maar de ervaring niet. nogmaals sterkte!!
Koop9 zegt> volgens mij heb je ook stront mazzel dat je die brug pijler niet gepakt hebt....
Je bent de eerste forumlezer die dat is opgevallen.
Ja, daar ben ik op een haar na langs af gegaan.
Echter als dat hoopje zand er niet had geleden, was ik midden in een weiland tot stilstand gekomen en had de A2 wat schrammen.
Nu is er één plaatdeel zonder schrammen (ik ga morgen nog een keer kijken) ik denk spatbord linksvoor.
Je bent de eerste forumlezer die dat is opgevallen.
Ja, daar ben ik op een haar na langs af gegaan.
Echter als dat hoopje zand er niet had geleden, was ik midden in een weiland tot stilstand gekomen en had de A2 wat schrammen.
Nu is er één plaatdeel zonder schrammen (ik ga morgen nog een keer kijken) ik denk spatbord linksvoor.
- Audi_gekkie
Ongelooflijk, ook nog een collega. Aan de ene kant mazzel, want als het een onbekende was geweest dan had je kans gehad dat die was doorgereden.
Is zij half door die sloot gegaan, want daar zie ik ook nog een heel spoor.
Je zegt als dat hoopje zat er niet had gelegen dan was je het weiland ingeschoten en.....
Daar stonden allemaal boompjes! Dus daar was je ook niet zonder schade aan auto en lichaam vanaf gekomen.
Je zegt als dat hoopje zat er niet had gelegen dan was je het weiland ingeschoten en.....
Daar stonden allemaal boompjes! Dus daar was je ook niet zonder schade aan auto en lichaam vanaf gekomen.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]Ongelooflijk, ook nog een collega. Aan de ene kant mazzel, want als het een onbekende was geweest dan had je kans gehad dat die was doorgereden.
Daar stonden allemaal boompjes! Dus daar was je ook niet zonder schade aan auto en lichaam vanaf gekomen.[/quote]
Die boompjes zijn niet van de categorie eikenbomen-van-100-jaar-oud ... Wel wat schade aan de auto, maar
verder alleen schrik voor de bestuurder.
De pijler van het viaduct was vele malen gevaarlijker.
Wel opmerkelijk dat dergelijke ongevallen schijnbaar altijd in de buurt van viaducten e.d. gebeuren. Was er
sprake van in/uitvoegend verkeer van de afrit?
Daar stonden allemaal boompjes! Dus daar was je ook niet zonder schade aan auto en lichaam vanaf gekomen.[/quote]
Die boompjes zijn niet van de categorie eikenbomen-van-100-jaar-oud ... Wel wat schade aan de auto, maar
verder alleen schrik voor de bestuurder.
De pijler van het viaduct was vele malen gevaarlijker.
Wel opmerkelijk dat dergelijke ongevallen schijnbaar altijd in de buurt van viaducten e.d. gebeuren. Was er
sprake van in/uitvoegend verkeer van de afrit?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot