Gespotte A2 modificaties
Is er al een topic als deze? ik kon hem niet vindenmet de zoek functie namenlijk. Gespotte Mooi aangepaste A2's in real of op internet.
Ik kwam op het audi A2 owners forum onderstaande tegen. Wel een heel mooi ding!!
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... highlight=
Ik kwam op het audi A2 owners forum onderstaande tegen. Wel een heel mooi ding!!
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... highlight=
- Audi_gekkie
Er is niet een speciale topic, maar @pocoloco kan deze nu wel mooi vullen.
"Wel een mooi ding!!"
Die achterlichten zijn afschuwlijk!
"Wel een mooi ding!!"
Die achterlichten zijn afschuwlijk!
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Goed gespot deze! Dit heeft de eigenaar een hoop moeite gekost, maar is niet mijn ding... De achterlichten zijn echt foeilelijk en dat in combi met de deurgrepen & spiegels die niet in dezelfde kleur lijken te zijn, maken hem voor mij geen "wel een mooi ding"
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Het interieur met dit stuur en de witte tellers vind ik zeker heel geslaagd, net als de velgen en witte achterspoiler. Maar toch is het geheel (net) niet naar mijn smaak, ook door de spoiler kit die ik niet mooi vind.
stuurtje en witte tellerplaten maken het intereur weer een stuk frisser. Fraai detail is ook het leder op de armsteunen in de portieren.
Van buiten vind ik dat de A2 er niet heel veel beter op wordt met body-kits. Witte kleur vind ik ook erg fraai.
Van buiten vind ik dat de A2 er niet heel veel beter op wordt met body-kits. Witte kleur vind ik ook erg fraai.
zo'n armsteun is wel lekker hoor! ik ben ook aan het google"en wat voor mogenlijkheden er zijn, en wel verschillende echt mooie gevonden welke netjes aan de stoelleuning worden gemonteerd. Ik hoef niet zo'n lelijk overzet ding wat je gewoon even vast moet parkeren aan je middentunnel
Interessant!zo'n armsteun is wel lekker hoor! ik ben ook aan het google"en wat voor mogenlijkheden er zijn, en wel verschillende echt mooie gevonden....
Ik rij al maanden met n groot kussen tussen de voorstoelen geklemd, met bloemetjes erop, dat dan weer wel ~:>
Heb je al iets sjieks in t vizier?