<div>al een week de trotse eigenaar van een super nette piniengroene A2 1,4 TDI 75pk. 220.000 km gelopen. Dus ook lid geworden van het forum!! al heel veel nuttige dingen gelezen!!
ook mijn Audi heeft wat van de standaard A2 kinderziektes (lees ouderdomskwalen).. geknakt peilstok-meet-lerpje, vastzittende bekerhouder, beetje stroef schakelen, los handrem handvat en afgesleten climate kopjes.. peilstok is al vervangen.. koste E 10,80 bij de Dealer. ga nog een stikker setje kopen voor de aircon knopjes.. Kijken of ik komende week een afspraak kan maken bij MARJA voor een cruise control.. moet over 10000 km een grote beurt dus hoop dat de garage het stroeve schakelen dan kan verhelpen..</div>
heb nu 1 tank leeg gereden. dieselmeter stond voorbij het laatste rode streepje.. km teller stond op 620 en ik tankte 28ltr.. ca 1:22 dus.. verbruik was ik heel blij mee.. maar zat dus nog 6 liter in de tank.. had dus zeker nog 100 km door kunnen rijden..
<font color="#606060"><font face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">hier nog wat fotos van mn nieuwe aanwinst.. op 1 foto goed te zien dat er ooit een of andere antenne op gezeten heeft..

</font><font color="#330033">
</font>