Bi-fuell
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb sinds kort een G3 lpg installatie in mijn A2, is echt voordelig rijden !!! Eenmaal een investering van €1550,00 maar vanaf het eerste moment lachen aan de pomp. De tank valt onder de dubbele bodem. Het verbruik zit rond de 1:13,5. De auto start altijd op benzine, en afhankelijk van de koelvloeistoftemperatuur schakelt hij over.Wegenbelasting gaat van €25,00 naar €30,00 per maand. Wij rijden met de A2 gemiddeld 13500km. zodat ik de installatie er na 2 jaar eruit heb. Ga er binnenkort de achterveren vervangen door exemplaren bedoeld voor een A2 met OSS, omdat hij achter een klein beetje hangt.
Gr Eric
Gr Eric
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dat is lekker tanken!
Nu maar hopen dat je geen schuiver maakt of stevig aangereden wordt, dan ondervind je gelijk het nadeel van een flinke investering in een oudere auto...........
(dat zijn A2's voor verzekeringsmaatschappijen)
Je hebt niet veel nodig om een A2 economisch total-loss te krijgen.

Nu maar hopen dat je geen schuiver maakt of stevig aangereden wordt, dan ondervind je gelijk het nadeel van een flinke investering in een oudere auto...........

Je hebt niet veel nodig om een A2 economisch total-loss te krijgen.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
[quote="rolf"]Dat is lekker tanken!
Je hebt niet veel nodig om een A2 economisch total-loss te krijgen.[/quote]
Daar gaan we niet van uit !! Maar in dat geval......... zetten we de installatie in een andere A2 1.4

Daar gaan we niet van uit !! Maar in dat geval......... zetten we de installatie in een andere A2 1.4

Hoi Eric
Ook die van mijn hangt een beetje in zijn kont ben benieuwd hoeveel in cm de auto hoger komt met die veren.
Ik zoek zelf nog veer verstellers van een verlagingset om die erin te zetten zo zou ik de hoogte zelf kunnen verstellen.
Ook die van mijn hangt een beetje in zijn kont ben benieuwd hoeveel in cm de auto hoger komt met die veren.
Ik zoek zelf nog veer verstellers van een verlagingset om die erin te zetten zo zou ik de hoogte zelf kunnen verstellen.
- rolf
[quote="chipsoer"][quote="rolf"]Dat is lekker tanken!
[/quote]
Een echte die-hard die Eric! :mrgreen:

Een echte die-hard die Eric! :mrgreen:
- duitse degelijkheid
Litertje LPG per 01-01-'14.......7 cent duurder
ANYWAY
ANYWAY
- chipsoer
- Audi A2 clublid
[quote="duitse degelijkheid"]Litertje LPG per 01-01-'14.......7 cent duurder
ANYWAY[/quote]
Tja helaas, dan kom ik hier in de regio uit op een literprijs van €0,76 en kan ik voor minder weer in Duitsland gaan tanken zoals ik voorheen op benzine ook deed. Ze snappen het ook echt niet in Den Haag !!!!
ANYWAY[/quote]
Tja helaas, dan kom ik hier in de regio uit op een literprijs van €0,76 en kan ik voor minder weer in Duitsland gaan tanken zoals ik voorheen op benzine ook deed. Ze snappen het ook echt niet in Den Haag !!!!
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="chipsoer"]
Tja helaas, dan kom ik hier in de regio uit op een literprijs van €0,76 en kan ik voor minder weer in Duitsland gaan tanken zoals ik voorheen op benzine ook deed. Ze snappen het ook echt niet in Den Haag !!!![/quote]
Tsja, dat is het voordeel als je dicht bij de grens woont ...
Doordat de accijnzen worden verhoogd zal er minder opbrengst binnen komen,
gevolg kun je wel raden ...
Tja helaas, dan kom ik hier in de regio uit op een literprijs van €0,76 en kan ik voor minder weer in Duitsland gaan tanken zoals ik voorheen op benzine ook deed. Ze snappen het ook echt niet in Den Haag !!!![/quote]
Tsja, dat is het voordeel als je dicht bij de grens woont ...

Doordat de accijnzen worden verhoogd zal er minder opbrengst binnen komen,
gevolg kun je wel raden ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Slimme zet Eric!
Elders op het forum had ik deze optie ook al gegeven.
Elders op het forum had ik deze optie ook al gegeven.