Onlangs de winterbanden gemonteerd en geheel volgens verwachting.... Het maakt niets uit! Mijn vrouw vindt het nog steeds een geweldig karretje, maar ik vind het echt te hard. Geloof me, ik ben echt wel wat gewend. Duidelijk is nu wel te voelen dat het echt de veren zijn die te hard zijn. De dempers zorgen er duidelijk voor (net als bij mijn A4) dat het verschil tussen 17 inch en 15 inch nihil is geworden.
Conclusie is dat de dempers de juiste keuze zijn. De veren kan ik een ieder afraden. De Hoogte is goed, de veer op zich veel te hard. Nu kosten die niet de hoofdprijs, dus ter zijner tijd gaat er wat anders onder, maar ik wil wel dezelfde hoogte behouden. Ik had nog geen ervaring met H&R en had, als ze er geweest waren, voor Eibach gekozen. Nu wordt het zoeken of, in het ergste geval, laten maken. Nooit verwacht dat ik degene zou zijn, die het niet acceptabel zou vinden. De kleine meid van 2,5 jaar roept bij een hobbel of goede bocht alleen maar; Joepie!! Dus blijkbaar ook nergens last van.

Weet iemand of veren van een S-line anders van rijhoogte zijn?