Even voorstellen
Hallo A2 gelijkgestemden,
Ik ben nieuw op het Forum. Mijn naam is Marcel. Afgelopen vrijdag hebben we onze A2 gekocht, volgende week kunnen we hem ophalen. Hij is van 2002 en ziet er erg goed uit. Het is een 1.4 benzine. Best bijzonder is de fraaie blauwe bekleding, die had ik nog niet eerder gezien. Het is niet onze eerste A2 we hebben een aantal jaren terug ook een A2 gehad. We kijken uit naar komende week en zodra we fotos hebben zetten we die erop (als ik uit gevonden krijg hoe dat op dit forum werkt).
Ik las net wat andere voorstellers, en in tegenstelling tot meerdere A2 bezitters ben ik iemand die de A2 altijd bijzonder en mooi heeft gevonden. Ik hou dan ook niet zo van standaard autos en kwa techniek en design is deze auto dat zeker niet, toch? Anyway, blij met de A2, en een goed gevoel bij dit forum!
Groet!
Ik ben nieuw op het Forum. Mijn naam is Marcel. Afgelopen vrijdag hebben we onze A2 gekocht, volgende week kunnen we hem ophalen. Hij is van 2002 en ziet er erg goed uit. Het is een 1.4 benzine. Best bijzonder is de fraaie blauwe bekleding, die had ik nog niet eerder gezien. Het is niet onze eerste A2 we hebben een aantal jaren terug ook een A2 gehad. We kijken uit naar komende week en zodra we fotos hebben zetten we die erop (als ik uit gevonden krijg hoe dat op dit forum werkt).
Ik las net wat andere voorstellers, en in tegenstelling tot meerdere A2 bezitters ben ik iemand die de A2 altijd bijzonder en mooi heeft gevonden. Ik hou dan ook niet zo van standaard autos en kwa techniek en design is deze auto dat zeker niet, toch? Anyway, blij met de A2, en een goed gevoel bij dit forum!
Groet!
- Audi_gekkie
Hallo Marcel,
Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je A2.
Blauwe bekleding, die ken ik niet behalve van een blauwe Colour Storm.
Dus niet onbekend met een A2? Wel voor het eerst op dit forum?
Veel plezier op het forum en met je A2.
Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je A2.
Blauwe bekleding, die ken ik niet behalve van een blauwe Colour Storm.
Dus niet onbekend met een A2? Wel voor het eerst op dit forum?
Veel plezier op het forum en met je A2.
Dank je wel voor het hartelijke welkom, "Audi-gekkie".
Klopt, niet onbekend met de A2 ik weet niet meer hoe de kleur heette maar heb een groen/blauwe gereden jaren terug. Met dikke S-line velgen er onder. Daar was alleen in gerookt en mijn vrouw kreeg daardoor een antipathie tegen de auto
Uiteindelijk was dat ook de reden dat ie weer ingeruild werd op iets anders. De grijze "nieuwe"
is lekker fris en vrolijk. En bovendien is het nu ook een beetje hobby en voorheen was ie dat niet. Ja ik denk dat ik de bekleding van colour storm wel ken, die is deels blauw en deels zwart, toch? Maar deze bekleding is echt helemaal blauw. Moeilijk te omschrijven, maak er wel een keer een foto van. Auto komt uit Duitsland en daar maakten ze wel vaker van die rare kleurcombi's. Vroeger een Z3M Coupe gehad ook met blauw/grijze bekleding..zal wel Duitse smaak zijn denk ik.
Vind het zeker wel leuke kleur en nog belangrijker...mijn vrouw vind blauw erg mooi...
Ik dacht nog iets bijzonders te zien aan mijn A2 (zie je ik ben niet onbekend, maar weet ook niet alles er van). Ik heb drie hoofdsteunen en gordels achterin. Mijn vorige had er maar 2.... wist ik dus ook niet, zal wel optie geweest zijn.
Klopt, niet onbekend met de A2 ik weet niet meer hoe de kleur heette maar heb een groen/blauwe gereden jaren terug. Met dikke S-line velgen er onder. Daar was alleen in gerookt en mijn vrouw kreeg daardoor een antipathie tegen de auto

Ik dacht nog iets bijzonders te zien aan mijn A2 (zie je ik ben niet onbekend, maar weet ook niet alles er van). Ik heb drie hoofdsteunen en gordels achterin. Mijn vorige had er maar 2.... wist ik dus ook niet, zal wel optie geweest zijn.
Hoi Marcel,
Allereerst welkom terug als Audi 2 rijder en natuurlijk welkom bij de gelijkgestemden zoals je zelf aanheft. Daar ik zelf voor mijn vrouw afgelopen week ook een A2 heb gekocht (de 2e want ik rijd al bijna 3 jaar in een A2) hebben we op het Internet diverse auto's bekeken en heb er ook eentje met blauwe bekleding tussen zien staan. Ik meen me te herinneren dat de armsteunen in de portieren ook blauw waren toch? :?:
Fijne km's toegewenst!
Allereerst welkom terug als Audi 2 rijder en natuurlijk welkom bij de gelijkgestemden zoals je zelf aanheft. Daar ik zelf voor mijn vrouw afgelopen week ook een A2 heb gekocht (de 2e want ik rijd al bijna 3 jaar in een A2) hebben we op het Internet diverse auto's bekeken en heb er ook eentje met blauwe bekleding tussen zien staan. Ik meen me te herinneren dat de armsteunen in de portieren ook blauw waren toch? :?:
Fijne km's toegewenst!

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilige km's gewenst met de A2.
Garage's/poetsbedrijven hebben meestal wel methoden om de rooklucht uit de auto te krijgen,
ik meen dat er een soort van ozon-apparaat voor bestaat.
Heb je er sportstoelen in zitten? in dit topic staat een afbeelding van
een lichtblauw interieur, compleet met lichtblauwe handgrepen:
http://www.audi-a2.nl/post10542.html
Garage's/poetsbedrijven hebben meestal wel methoden om de rooklucht uit de auto te krijgen,
ik meen dat er een soort van ozon-apparaat voor bestaat.
Heb je er sportstoelen in zitten? in dit topic staat een afbeelding van
een lichtblauw interieur, compleet met lichtblauwe handgrepen:
http://www.audi-a2.nl/post10542.html
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
@mmjA2
De hebt een 5-persoons uitvoering.
Deze zijn een stuk minder verkocht.
Ik denk inderdaad dat wat Peter_Audi_A2 zegt dat je sportstoelen hebt.
Deze schijnen heerlijk te zitten.
Inderdaad de bekleding in een blauwe CS kan zwart/blauw zijn, als daarvoor is gekozen.
Bekleding specifiek voor de CS moest ook dik voor betaald worden.
De hebt een 5-persoons uitvoering.
Deze zijn een stuk minder verkocht.
Ik denk inderdaad dat wat Peter_Audi_A2 zegt dat je sportstoelen hebt.
Deze schijnen heerlijk te zitten.
Inderdaad de bekleding in een blauwe CS kan zwart/blauw zijn, als daarvoor is gekozen.
Bekleding specifiek voor de CS moest ook dik voor betaald worden.
Voel me welkom, thanks
@ pjotter: ja klopt deze heeft ook blauwe armsteunen. Jij ook veel rijplezier met je tweede A2 toegewenst!
@ peter_audi-A2: ja ik had dat bij de vorige A2 ook laten doen toen ik hem gekocht had. Het werkt wel de eerste paar maanden, daarna komt de lucht toch weer terug.
Ik heb wel deze kleur armsteunen, volgens jouw verwijzing naar andere topic, maar de stoelen zijn anders. Volgens mij geen sportstoelen. Ik heb niet van die fraaie strepen over de bekleding lopen en de wangen op rugleuning en zitvlak zijn niet zo ruim.
@ Audi gekkie: ja klopt, is kenmerk van Audi toch, dat je voor extras ook extra dik betaalt :lol:!

@ pjotter: ja klopt deze heeft ook blauwe armsteunen. Jij ook veel rijplezier met je tweede A2 toegewenst!
@ peter_audi-A2: ja ik had dat bij de vorige A2 ook laten doen toen ik hem gekocht had. Het werkt wel de eerste paar maanden, daarna komt de lucht toch weer terug.
Ik heb wel deze kleur armsteunen, volgens jouw verwijzing naar andere topic, maar de stoelen zijn anders. Volgens mij geen sportstoelen. Ik heb niet van die fraaie strepen over de bekleding lopen en de wangen op rugleuning en zitvlak zijn niet zo ruim.
@ Audi gekkie: ja klopt, is kenmerk van Audi toch, dat je voor extras ook extra dik betaalt :lol:!