Audi A2 Club (?)
- A2again
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 20 jul 2013, 20:48
- Locatie: Vianen
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Beste forumleden,
Gisteren, zondag 7 juni 2015, was het Audi A2 Forum met meer dan 12 auto’s vertegenwoordigd op het tweejaarlijkse Audi Tradition evenement bij Pon’s Automobielhandel in Leusden. Dit evenement vindt plaats onder vleugels van de Nederlandse afdeling van de ACI, de Audi Club Internationaal.
Onder deze paraplu zijn alle, bij de ACI aangesloten, clubs verzameld op één dag om daar met de leden te genieten van het rijke aanbod van historische- en hedendaagse Audi’s.
Één van de leden van de organisatie was erg enthousiast over de aanwezigheid van ons forum en vroeg waarom we (nog) geen club zijn i.p.v. alleen een forum. Gevraagd naar de voordelen gaf zij onder meer aan dat Pon kan sponsoren bij evenementen georganiseerd door de club.
Via dit topic wil ik de interesse peilen bij de leden om het forum onderdeel te laten zijn van de Audi A2 Club. De bedoeling is absoluut niet om een zeer complexe clubstructuur op te tuigen met een ledenblad etc. (tenzij iemand dat vreselijk leuk vindt) maar meer om de nog steeds groeiende forumleden een degelijker en gestructureerder platform te bieden. Denk daarbij bijv. aan de ‘achterkant’ van dit forum dat nu nog door één iemand op geheel vrijwillige basis in eigen tijd wordt ingevuld.
Wellicht zijn er personen onder jullie die ervaring hebben in het opzetten en onderhouden van een clubstructuur, die goede contacten hebben binnen de Audi organisatie, die het leuk vinden om de jaarlijkse meeting te organiseren etc.
Groeten, Nick
Gisteren, zondag 7 juni 2015, was het Audi A2 Forum met meer dan 12 auto’s vertegenwoordigd op het tweejaarlijkse Audi Tradition evenement bij Pon’s Automobielhandel in Leusden. Dit evenement vindt plaats onder vleugels van de Nederlandse afdeling van de ACI, de Audi Club Internationaal.
Onder deze paraplu zijn alle, bij de ACI aangesloten, clubs verzameld op één dag om daar met de leden te genieten van het rijke aanbod van historische- en hedendaagse Audi’s.
Één van de leden van de organisatie was erg enthousiast over de aanwezigheid van ons forum en vroeg waarom we (nog) geen club zijn i.p.v. alleen een forum. Gevraagd naar de voordelen gaf zij onder meer aan dat Pon kan sponsoren bij evenementen georganiseerd door de club.
Via dit topic wil ik de interesse peilen bij de leden om het forum onderdeel te laten zijn van de Audi A2 Club. De bedoeling is absoluut niet om een zeer complexe clubstructuur op te tuigen met een ledenblad etc. (tenzij iemand dat vreselijk leuk vindt) maar meer om de nog steeds groeiende forumleden een degelijker en gestructureerder platform te bieden. Denk daarbij bijv. aan de ‘achterkant’ van dit forum dat nu nog door één iemand op geheel vrijwillige basis in eigen tijd wordt ingevuld.
Wellicht zijn er personen onder jullie die ervaring hebben in het opzetten en onderhouden van een clubstructuur, die goede contacten hebben binnen de Audi organisatie, die het leuk vinden om de jaarlijkse meeting te organiseren etc.
Groeten, Nick
1.6 FSI | Avussilber | S-Line | 2003 | PDC - OSS leder - Bose - Navi - stoelverw. - EGR | 164.000 km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Berichten: 2325
- Lid geworden op: 04 okt 2013, 12:09
- Locatie: Almere
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het lijkt mij handiger zich aan te melden bij de Audi Club ofwel de Algemene Audi Club Nederland,en dan binnen de Algemene Audi Club Nederland kleine meetings voor de " Audi A2 club" erbij te doen als jullie dat willen.
Hierdoor heb je veel meer faciliteiten en ook de kontakten binnen de AACN hierdoor gewaarborgd blijft voor de A2 's.
Het gevaar van een relatief kleine A2 club te organiseren is kwetsbaar als leden niet meer een A2 bezitten vervolgens hun lidmaatschap opzeggen en stel die persoon in de organisatie van de Audi A2 club zou zijn....
Dus een eenheid binnen de " Auto Union vlag" Audi,Horch, DKW, Wanderer en NSU. Het type of bouwjaar is niet van belang en als Audi bezitter maakt het hierdoor leuker.
Had verschillende type Audi's gehad en hoef dan niet steeds te switchen tussen clubs namelijk, ja en het Audi virus sinds 12 april 1971 opgelopen had en nog steeds geen middel gevonden is.
En meerdere Audi's clubs zijn inmiddels allang ter ziele...in die 25 jaar
En de expertise binnen de AACN die meer dan 25 jaar is en hiervan gebruik kunnen maken en de reguliere meetings die de AACN jaarlijks blijft organiseren en hierdoor meerdere meetings zijn met andere clubs binnen de Auto Union ...zoals Dkw NSu etc.
zie ook:
http://www.audiclub.nl/evenementen/
Net als gisteren en hierdoor de motorliefhebbers (stel jij bent auto gek en je partner of kind motor fanaat of sportievere recentere of klassieke wagens ) ook aan haar/zijn trekken komt bij een gezamelijke meeting ACI clubs.
En wij zijn dan automatisch binnen de ACI geregistreerd...
groeten
Rolf
AACN lid 70.
Hierdoor heb je veel meer faciliteiten en ook de kontakten binnen de AACN hierdoor gewaarborgd blijft voor de A2 's.
Het gevaar van een relatief kleine A2 club te organiseren is kwetsbaar als leden niet meer een A2 bezitten vervolgens hun lidmaatschap opzeggen en stel die persoon in de organisatie van de Audi A2 club zou zijn....
Dus een eenheid binnen de " Auto Union vlag" Audi,Horch, DKW, Wanderer en NSU. Het type of bouwjaar is niet van belang en als Audi bezitter maakt het hierdoor leuker.
Had verschillende type Audi's gehad en hoef dan niet steeds te switchen tussen clubs namelijk, ja en het Audi virus sinds 12 april 1971 opgelopen had en nog steeds geen middel gevonden is.
En meerdere Audi's clubs zijn inmiddels allang ter ziele...in die 25 jaar
En de expertise binnen de AACN die meer dan 25 jaar is en hiervan gebruik kunnen maken en de reguliere meetings die de AACN jaarlijks blijft organiseren en hierdoor meerdere meetings zijn met andere clubs binnen de Auto Union ...zoals Dkw NSu etc.
zie ook:
http://www.audiclub.nl/evenementen/
Net als gisteren en hierdoor de motorliefhebbers (stel jij bent auto gek en je partner of kind motor fanaat of sportievere recentere of klassieke wagens ) ook aan haar/zijn trekken komt bij een gezamelijke meeting ACI clubs.
En wij zijn dan automatisch binnen de ACI geregistreerd...
groeten
Rolf
AACN lid 70.
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
523.200.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- A2again
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 20 jul 2013, 20:48
- Locatie: Vianen
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hi Rolf, bedankt voor je reactie.
Ik ben van mening dat aansluiting bij de AACN niet tot het gewenste resultaat leidt. Dit is een grote en serieuze organisatie met dito kosten voor de leden.
Het is juist vanuit het oogpunt laagdrempelig (lees: zeer betaalbaar) te blijven en met name het forum draaiende te houden als de ontmoetingsplaats voor alle A2 rijders die op zoek zijn naar (technische) informatie. Wie wil meedoen aan een evenement kan opnieuw worden gevraagd naar een kleine bijdrage te doen.
Op die manier belast je niet elk lid met de kosten van een evenement zoals je dat bij de grotere clubs wel ziet. Je argument overigens dat je niet steeds van club behoeft te wisselen vind ik best grappig maar is puur persoonlijk.
Ik blijf van mening dat een ‘upgrade’ naar een club een positieve bijdrage kan leveren aan het nog steeds groeiende forum. Met name ook omdat webhosting wellicht niet langer gratis kan worden gerealiseerd.
Als mijn persoonlijke noot wil ik eraan toevoegen dat ik de AACN een nogal ambtelijke en weinig actieve organisatie vindt waarvan het bestuur de afgelopen jaren al rollebolend met elkaar over de vloer heeft gelegen. Ik ben inmiddels geen lid meer omdat ik geen toegevoegde waarde ervoer. Ik ben ook bang dat een kleine A2 afdeling ‘onder’ gaat in het grote geheel en daarbij die erg prettige compacte en bijna vriendschappelijke sfeer verliest.
Nick.
Ik ben van mening dat aansluiting bij de AACN niet tot het gewenste resultaat leidt. Dit is een grote en serieuze organisatie met dito kosten voor de leden.
Het is juist vanuit het oogpunt laagdrempelig (lees: zeer betaalbaar) te blijven en met name het forum draaiende te houden als de ontmoetingsplaats voor alle A2 rijders die op zoek zijn naar (technische) informatie. Wie wil meedoen aan een evenement kan opnieuw worden gevraagd naar een kleine bijdrage te doen.
Op die manier belast je niet elk lid met de kosten van een evenement zoals je dat bij de grotere clubs wel ziet. Je argument overigens dat je niet steeds van club behoeft te wisselen vind ik best grappig maar is puur persoonlijk.
Ik blijf van mening dat een ‘upgrade’ naar een club een positieve bijdrage kan leveren aan het nog steeds groeiende forum. Met name ook omdat webhosting wellicht niet langer gratis kan worden gerealiseerd.
Als mijn persoonlijke noot wil ik eraan toevoegen dat ik de AACN een nogal ambtelijke en weinig actieve organisatie vindt waarvan het bestuur de afgelopen jaren al rollebolend met elkaar over de vloer heeft gelegen. Ik ben inmiddels geen lid meer omdat ik geen toegevoegde waarde ervoer. Ik ben ook bang dat een kleine A2 afdeling ‘onder’ gaat in het grote geheel en daarbij die erg prettige compacte en bijna vriendschappelijke sfeer verliest.
Nick.
1.6 FSI | Avussilber | S-Line | 2003 | PDC - OSS leder - Bose - Navi - stoelverw. - EGR | 164.000 km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
Net zoiets als deze? Die hebben ook een A2 deeltje.
http://www.audiforum.nl/forum/content/
Neem anders als voorbeeld een kijkje op www.focusclub.nl hier was/ben ik ook nog aktief omdat ik ford heb gereden. Ze zijn behoorlijk aktief. Hebben een forumlidmaatschap(gratis) en een clublidmaatschap (betaald €10,- ). Hiervoir krijg je onder andere een clubpas waarmee je bijvoorbeeld bij diverse sponsoren korting krijgt zoals onderdelen, autoHiFi, banden en velgen.
Ook worden er regelmatig meetings georganiseerd ook icm diverse andere ford clubs in nederland.
http://www.audiforum.nl/forum/content/
Neem anders als voorbeeld een kijkje op www.focusclub.nl hier was/ben ik ook nog aktief omdat ik ford heb gereden. Ze zijn behoorlijk aktief. Hebben een forumlidmaatschap(gratis) en een clublidmaatschap (betaald €10,- ). Hiervoir krijg je onder andere een clubpas waarmee je bijvoorbeeld bij diverse sponsoren korting krijgt zoals onderdelen, autoHiFi, banden en velgen.
Ook worden er regelmatig meetings georganiseerd ook icm diverse andere ford clubs in nederland.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Berichten: 2325
- Lid geworden op: 04 okt 2013, 12:09
- Locatie: Almere
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@A2again ,
Op zich ben ik ook niet tegen een Audi A2 club, je bedoeling waardeer ik .
Als de A2 club daadwerkelijk opgericht zou worden sluit ik hierbij mij natuurlijk aan.
Ook Hans Jan had al een idee erover.
Maar dat jij niet meer lid bleef van AACN heeft waarschijnlijk te maken dat er maar weinig leden op dat moment en volgens mij nog steeds een A2 hebben binnen de AACN...
Voor iedereen is dat ook persoonlijke conclusie , ik niet alle details weet wat er speelde de afgelopen jaren binnen de AACN.
Ik ook jaren niet ben bij een meeting kwam.
Ik was al lid met andere Audi's in het verleden en zal lid blijven natuurlijk.
Er zijn maar weinig auto bezitters die zo lang trouw zijn aan het merk Audi ik sinds 1981 mijn rijbewijs bezat.
Wat ik je bedoel te zeggen dat zomaar in een jaar vele A2 forumleden wegvallen als enkele A2 's door te dure defecten e.t.c aan hun voertuigen alsnog weggedaan worden en nieuwe bezitters geen behoefte hebben aan het forum of een A2 club.
Vele forumleden die jaren eens lid waren van het forum in de afgelopen 2 jaar heb ik nooit spontaan gezien bij een meeting van de afgelopen 2 jaren ik hierop actief ben.
Het zijn steeds gelukkig een deel van de groep die ik eens in 2013 bij @pocoloco ontmoet had wel steeds zie.
Ik merk dat vele forumleden ze alleen hieraan "hangen "voor onderdelen voor hun eigen A2 of een klant nodig hebben en vervolgens niet meer eens minimaal 1x per maand aanloggen sommigen jaren niet actief zijn op het forum of hun A2 al verkocht hebben of nooit bezat.
Dat zijn mensen die geen behoefte hebben aan een club....of niet merken trouw.
Wat ik denk dat het zeker invloed hebben als er tientallen A2 rijders bij AACN zich aanmelden, maar dat mag ieder voor zich zelf bepalen het hoeft dus niet.
De opkomst van ons A2 forum is verschillend circa 30 van verleden jaar bij @Pocoloco ,40 x 2 weken terug en nu slechts 13 afgelopen zondag dat viel mij tegen,maar die dag was leuk daar te staan en niet ongemerkt blijkbaar.
Ik denk wel als er meer dan 50 nieuwe leden bij AACN met een A2 's zich aanmelden toch wel inbreng hebben bij plannen van meetings etc binnen de AACN.
Maar als ik nu ook begrepen middels berichten d.m.v. het foldertje Audisportclub.nl ze ook open staan iedereen dus ook "onze" Audi A2 forum toe te laten bij evenementen die zij organiseren zoals in de "goodiebag " een folder een evenement op het circuit assen a.s 5 Juli met een bijdrage voor de baan huur etc.
groeten,
Rolf
Almere
Op zich ben ik ook niet tegen een Audi A2 club, je bedoeling waardeer ik .
Als de A2 club daadwerkelijk opgericht zou worden sluit ik hierbij mij natuurlijk aan.
Ook Hans Jan had al een idee erover.
Maar dat jij niet meer lid bleef van AACN heeft waarschijnlijk te maken dat er maar weinig leden op dat moment en volgens mij nog steeds een A2 hebben binnen de AACN...
Voor iedereen is dat ook persoonlijke conclusie , ik niet alle details weet wat er speelde de afgelopen jaren binnen de AACN.
Ik ook jaren niet ben bij een meeting kwam.
Ik was al lid met andere Audi's in het verleden en zal lid blijven natuurlijk.
Er zijn maar weinig auto bezitters die zo lang trouw zijn aan het merk Audi ik sinds 1981 mijn rijbewijs bezat.
Wat ik je bedoel te zeggen dat zomaar in een jaar vele A2 forumleden wegvallen als enkele A2 's door te dure defecten e.t.c aan hun voertuigen alsnog weggedaan worden en nieuwe bezitters geen behoefte hebben aan het forum of een A2 club.
Vele forumleden die jaren eens lid waren van het forum in de afgelopen 2 jaar heb ik nooit spontaan gezien bij een meeting van de afgelopen 2 jaren ik hierop actief ben.
Het zijn steeds gelukkig een deel van de groep die ik eens in 2013 bij @pocoloco ontmoet had wel steeds zie.
Ik merk dat vele forumleden ze alleen hieraan "hangen "voor onderdelen voor hun eigen A2 of een klant nodig hebben en vervolgens niet meer eens minimaal 1x per maand aanloggen sommigen jaren niet actief zijn op het forum of hun A2 al verkocht hebben of nooit bezat.
Dat zijn mensen die geen behoefte hebben aan een club....of niet merken trouw.
Wat ik denk dat het zeker invloed hebben als er tientallen A2 rijders bij AACN zich aanmelden, maar dat mag ieder voor zich zelf bepalen het hoeft dus niet.
De opkomst van ons A2 forum is verschillend circa 30 van verleden jaar bij @Pocoloco ,40 x 2 weken terug en nu slechts 13 afgelopen zondag dat viel mij tegen,maar die dag was leuk daar te staan en niet ongemerkt blijkbaar.
Ik denk wel als er meer dan 50 nieuwe leden bij AACN met een A2 's zich aanmelden toch wel inbreng hebben bij plannen van meetings etc binnen de AACN.
Maar als ik nu ook begrepen middels berichten d.m.v. het foldertje Audisportclub.nl ze ook open staan iedereen dus ook "onze" Audi A2 forum toe te laten bij evenementen die zij organiseren zoals in de "goodiebag " een folder een evenement op het circuit assen a.s 5 Juli met een bijdrage voor de baan huur etc.
groeten,
Rolf
Almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
523.200.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
Maak eens een proefrit in de Fiat Panda Twin Air en daarna in oude Deawoo Matiz....
Deze zijn gelijk in maten buiten, lijken voor ondeskundige op onze Audi A2 maar dan weet je wat je daar gaat missen!
Onze A2 is duurder dan bovenstaande en dat merk je...
Maar ook, hij is goedkoper dan de andere Audi's en roest niet!
Zuiniger in belasting en verbruik en onderhoud, valt best mee.
Ik wil het gratis forum houden, en laat iedereen per evenement betalen, net als Zondag 31 mei bij Jos.
En een club, ik dacht aan de Subaru club... ooit populair, maar dat waren Impreza Turbo's en de Foresters en Legacy hing hierbij, de Vivio was daar zelden... dus dat kun je verwachten.
De voorzitter wilde nummerplaat houders maar die bleven lang liggen en nauwelijks verkocht...
Ik leerde dat het leuke boekje erg duur was, en hoewel leuk op papier...
Wij hebben een leuk en gratis forum, Poco maakte een prima film en dat mis ik nog bij de landelijke club.
Ook de nummerplaat houders.. een budget garage waar je beter niet verder kunt gaan dan voor maar E10,- banden monteren leerde ik dat je naast nieuwe nummerplaat houders ook stickers kunt laten maken, goedkoper en makkelijk te plaatsen.
Zo is er veel te besparen en ik begreep dat ik straks niet de enige ben die van een uitkering moet leven.
Via WW naar bijstand en met vrijwel afbetaald huis, zonnepanelen voor gratis stroom en nieuwe kunststof kozijnen dus niet elke 5 jaren E3000, voor de schilder overleef ik tot 67 jaren en daarna matig pensioen wel...
Bij E40,- zullen vele stoppen, moeten of zelf willen.
Net als mijn A2 Electra... ik zie dat de ombouw erg duur word, accu laden te lang duurde voor vele en daarom....
Mijn zoon, studend in Delft denkt aan geen accu maar Condensatoren!
Die zijn goedkoper en lichter en dan is binnen 5 minuten laten mogelijk..
Ja, de E auto moet lichter en goedkoper, met accu pack red je het niet.
En ook in de bijstand, veel tijd en zelf gemaakte condensatoren, maar dan wel een nieuwe type, Grafeen, dus meer energie per stuk en zelf de maat bepalen, ik denk aan een soort keukenrol....
Onder mijn eerder geopende zullen we verder plaatsen...
Maar een betaalde club, we moeten op of onder de E10,- per jaar blijven, want ik zie vele die voordelig onderhoud willen en wel eens bij elkaar willen komen, niet meer....
De Audi fans, mijn Ro 80 Diesel staat te koop, net als de Audi 100 Avant.. en dat was leuk maar ik heb nog meer leuke voertuigen gehad...
Met de Subaru's was niets mis, net als de vorige Seat Spaardiesel...
Maar alles kan veranderen en een goed actief forum is beter dan slapende club van mensen die het wel kunnen en willen betalen.
Deze zijn gelijk in maten buiten, lijken voor ondeskundige op onze Audi A2 maar dan weet je wat je daar gaat missen!
Onze A2 is duurder dan bovenstaande en dat merk je...
Maar ook, hij is goedkoper dan de andere Audi's en roest niet!
Zuiniger in belasting en verbruik en onderhoud, valt best mee.
Ik wil het gratis forum houden, en laat iedereen per evenement betalen, net als Zondag 31 mei bij Jos.
En een club, ik dacht aan de Subaru club... ooit populair, maar dat waren Impreza Turbo's en de Foresters en Legacy hing hierbij, de Vivio was daar zelden... dus dat kun je verwachten.
De voorzitter wilde nummerplaat houders maar die bleven lang liggen en nauwelijks verkocht...
Ik leerde dat het leuke boekje erg duur was, en hoewel leuk op papier...
Wij hebben een leuk en gratis forum, Poco maakte een prima film en dat mis ik nog bij de landelijke club.
Ook de nummerplaat houders.. een budget garage waar je beter niet verder kunt gaan dan voor maar E10,- banden monteren leerde ik dat je naast nieuwe nummerplaat houders ook stickers kunt laten maken, goedkoper en makkelijk te plaatsen.
Zo is er veel te besparen en ik begreep dat ik straks niet de enige ben die van een uitkering moet leven.
Via WW naar bijstand en met vrijwel afbetaald huis, zonnepanelen voor gratis stroom en nieuwe kunststof kozijnen dus niet elke 5 jaren E3000, voor de schilder overleef ik tot 67 jaren en daarna matig pensioen wel...
Bij E40,- zullen vele stoppen, moeten of zelf willen.
Net als mijn A2 Electra... ik zie dat de ombouw erg duur word, accu laden te lang duurde voor vele en daarom....
Mijn zoon, studend in Delft denkt aan geen accu maar Condensatoren!
Die zijn goedkoper en lichter en dan is binnen 5 minuten laten mogelijk..
Ja, de E auto moet lichter en goedkoper, met accu pack red je het niet.
En ook in de bijstand, veel tijd en zelf gemaakte condensatoren, maar dan wel een nieuwe type, Grafeen, dus meer energie per stuk en zelf de maat bepalen, ik denk aan een soort keukenrol....
Onder mijn eerder geopende zullen we verder plaatsen...
Maar een betaalde club, we moeten op of onder de E10,- per jaar blijven, want ik zie vele die voordelig onderhoud willen en wel eens bij elkaar willen komen, niet meer....
De Audi fans, mijn Ro 80 Diesel staat te koop, net als de Audi 100 Avant.. en dat was leuk maar ik heb nog meer leuke voertuigen gehad...
Met de Subaru's was niets mis, net als de vorige Seat Spaardiesel...
Maar alles kan veranderen en een goed actief forum is beter dan slapende club van mensen die het wel kunnen en willen betalen.
Ik heb ervaring in diverse forums en clubs en zowel de forums als de clubs overleven niet altijd zoals ze hopen.....
Mijn schuld of.... ik wisselde zoals vele regelmatig en ontdekte pas nu dat de A2 die ik vergeten was, vroeger extreem duur.. en in 2009 toen de diverse belastingvrij werden waren zowel de Lupo 3 liter, die kleine en de A2 1.2 Tdi zo duur dat ik liever een nieuwe kocht dan naar Jos in Dieverbrug ging...
Maar tijden veranderen, ik maak minder Km en dus benzine en zag hem toevallig weer staan...
De Panda en Matiz, kwam niet verder dan proefrit, eens maar nooit weer en ook de Benz, ja ook een A.. maar dat viel ook tegen, veel geld voor matige voertuigen...
En toevallig vond ik in mijn eigen Hoorn een leuke kleur en betaalbare...
Gelijk gekocht zonder na denken, die wil ik en dat is gezien mijn lange rij ervaring nog nooit gebeurd...
Liefde op het eerste gezicht dus :o3
Mijn schuld of.... ik wisselde zoals vele regelmatig en ontdekte pas nu dat de A2 die ik vergeten was, vroeger extreem duur.. en in 2009 toen de diverse belastingvrij werden waren zowel de Lupo 3 liter, die kleine en de A2 1.2 Tdi zo duur dat ik liever een nieuwe kocht dan naar Jos in Dieverbrug ging...
Maar tijden veranderen, ik maak minder Km en dus benzine en zag hem toevallig weer staan...
De Panda en Matiz, kwam niet verder dan proefrit, eens maar nooit weer en ook de Benz, ja ook een A.. maar dat viel ook tegen, veel geld voor matige voertuigen...
En toevallig vond ik in mijn eigen Hoorn een leuke kleur en betaalbare...
Gelijk gekocht zonder na denken, die wil ik en dat is gezien mijn lange rij ervaring nog nooit gebeurd...
Liefde op het eerste gezicht dus :o3