Hoi mede Audi a2 rijders,
Mijn naam is Frank en ik kom uit Oud - Alblas.
Ik rijd een Audi A2 1.2 TDI 3l van 11-2001. Toen ik deze auto zag was ik gelijk verkocht. Vind het een prachtig model.
Ook ik heb al de gebruikelijke reparaties gehad, koppelingscilinder, koppelingsplaten en versnellingsbak (bij JB autoservice)
Vind het leuk dat er een forum voor dit type auto is, erg informatief.
Ik werk bij een groot bedrijf waarbij ik de administratie doe van de Personeelsvereniging.
Verder vind ik paarden(rijden), koken, Muziek maken en luisteren, films kijken en klussen erg leuk om te doen.
Even voorstellen
- Audi_gekkie
Welkom Frank bij de club
Je hebt je al een tijdje geleden aangemeld, maar het voorstellen is nooit te laat.
Kun je ook nog wat foto's plaatsen van je bolide?

Je hebt je al een tijdje geleden aangemeld, maar het voorstellen is nooit te laat.
Kun je ook nog wat foto's plaatsen van je bolide?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hallo Frank,
Welkom op dit forum en gefeliciteerd met de aankoop. Je profielfoto toont al een tipje van de sluier, maar we zien graag mooie plaatjes van de A2 voorbij komen!
En als je 30 mei niets te doen hebt, kan je die dag alvast reserveren voor de 3e A2 meeting. Dan kan je gelijk je kluservaring op de A2 uitbreiden ;-). We kunnen nog wel wat (live) muziek gebruiken die dag, dus dat komt mooi van pas! :mrgreen:
Welkom op dit forum en gefeliciteerd met de aankoop. Je profielfoto toont al een tipje van de sluier, maar we zien graag mooie plaatjes van de A2 voorbij komen!
En als je 30 mei niets te doen hebt, kan je die dag alvast reserveren voor de 3e A2 meeting. Dan kan je gelijk je kluservaring op de A2 uitbreiden ;-). We kunnen nog wel wat (live) muziek gebruiken die dag, dus dat komt mooi van pas! :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom en veel plezier op het forum en met de A2 gewenst.
Was het alleen het model maar ook de techniek achter de A2 3L reden om
speciaal voor dit type te kiezen?
Was het alleen het model maar ook de techniek achter de A2 3L reden om
speciaal voor dit type te kiezen?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hallo Frank,
welkom hier. We zijn zowat buren (Alblasserdam) en ik tuf haast iedere dag door je dorpje als ik naar m'n werk ga (voordat ik de N214 oprij). Volgens mij zijn er trouwens meer A2 bezitters in Oud-Alblas. Ik weet zeker, dat daar ook een zwarte ergens staat (in de buurt van de kerk in de Dorpsstraat).
welkom hier. We zijn zowat buren (Alblasserdam) en ik tuf haast iedere dag door je dorpje als ik naar m'n werk ga (voordat ik de N214 oprij). Volgens mij zijn er trouwens meer A2 bezitters in Oud-Alblas. Ik weet zeker, dat daar ook een zwarte ergens staat (in de buurt van de kerk in de Dorpsstraat).