De winter komt eraan!
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Tja, de winter mag ook mijn neus voorbij gaan. Het wordt hier in Holland al heel snel altijd zo'n vieze grijze massa zooi overal met sneeuw. En de winterbandjes hebben nog maar weinig nut gehad, inderdaad. Maar ik laat ze er nog maar omliggen. Straks (de 31ste januari) ga ik naar de oldtimer beurs in Bremen. In Duitsland in de wintertijd wel handig als je wintersloffen erom hebt ligggen.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]
Ik rij nog steeds op zomerbanden.
Onzinnig om op winterbanden te rijden. Ze liggen bij mij werkloos in de garage.[/quote]
Ik ga (tussen de buien door) met de fiets naar het werk. Met deze temperaturen is dat goed te doen ... 8-)
De A2 komt 1 of 2 keer in de week uit de garage voor de boodschappen en/of familiebezoek.
Voor die paar kilometers ga ik de banden niet wisselen ...
Ik rij nog steeds op zomerbanden.
Onzinnig om op winterbanden te rijden. Ze liggen bij mij werkloos in de garage.[/quote]
Ik ga (tussen de buien door) met de fiets naar het werk. Met deze temperaturen is dat goed te doen ... 8-)
De A2 komt 1 of 2 keer in de week uit de garage voor de boodschappen en/of familiebezoek.
Voor die paar kilometers ga ik de banden niet wisselen ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot