Speakers achter
-
Weet iemand of de achterste speakers/adapters dezelfde zijn als de voorste? Ik heb voor 1 speaker kapot en achter 1 speaker kapot en de bedoeling is om de goede die nog van voor zit naar achter te halen zodat ik 2 originele van achter heb die naar behoren werken. Voor wil ik een ombouw doen naar kwaliteit after-market. Bedankt voor de reacties!
-
Dank je Johan 3L. Moet het projectje dus anders aanpakken...
[quote="Johan 3L"]Ik ben nu niet zeker meer dat het een verschil is, want,
in ETKA staat:
Lautsprecher Tur vorn hinter> Nenndurchmesser (mm): 160
Daaruit maak ik op dat voor en achter dezelfde luidspreker is.
Sorry voor de verwarring.[/quote]
Ik kan je verzekeren dat de voor en achterspeakers in dezelfde adapters zitten, ik heb ze allemaal vervangen voor nieuwe speakers van Kenwood (17cm).
Ik heb een 1.4TDI, ik weet niet of er verschil zit tussen de motorversies, wat speakers betreft, maar dat lijkt mij heel sterk.
Er staat een leuke HOWTO op het forum over hoe je de speakers kan overzetten in de adapters.
Succes,
Groet,
Paul
in ETKA staat:
Lautsprecher Tur vorn hinter> Nenndurchmesser (mm): 160
Daaruit maak ik op dat voor en achter dezelfde luidspreker is.
Sorry voor de verwarring.[/quote]
Ik kan je verzekeren dat de voor en achterspeakers in dezelfde adapters zitten, ik heb ze allemaal vervangen voor nieuwe speakers van Kenwood (17cm).
Ik heb een 1.4TDI, ik weet niet of er verschil zit tussen de motorversies, wat speakers betreft, maar dat lijkt mij heel sterk.
Er staat een leuke HOWTO op het forum over hoe je de speakers kan overzetten in de adapters.
Succes,
Groet,
Paul
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
de originele speaker 8Z0 035 411 kost 38,14
pon heeft ze niet meer liggen (zal vast wel leverbaar zijn)
er ligt er nog 1.... bij een dealer en dat is van den udenhout in eindhoven.
een ander merk er in drukken kan natuurlijk ook maar dan is wel het beste om ze alle 4 te doen.
pon heeft ze niet meer liggen (zal vast wel leverbaar zijn)
er ligt er nog 1.... bij een dealer en dat is van den udenhout in eindhoven.
een ander merk er in drukken kan natuurlijk ook maar dan is wel het beste om ze alle 4 te doen.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Op eBay staat er ook nog een:
http://www.ebay.de/itm/221362589483
Verzending is alleen binnen Dld, maar ik kan mogelijk wel wat regelen via lokale contacten.
http://www.ebay.de/itm/221362589483
Verzending is alleen binnen Dld, maar ik kan mogelijk wel wat regelen via lokale contacten.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
Voor en achter dus identiek begrijp ik. Kan mijn project gewoon doorgaan. Bedankt voor de nuttige reacties!