~X(
Blaupunkt Versterkertje ***VERKOCHT***
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Origineel Blaupunkt versterkertje voor aansluiting voor de achterste boxen. In nieuwstaat. Vaste prijs €22,50 incl. porto. Afhalen kan ook prijs dan €17,50 incl kop koffie.
~X(

~X(
Wow, daar p*s ik net naast!Misschien maar goed ook, er lopen nu eve genoeg andere A2 projectjes...
Maar voor de toekomst: sluit je met dit versterkertje alle 4 de speakers achter aan (2x hoog, 2x laag)?1x2 draadjes van de radio naar dit versterkertje en dan een vertakking naar 4x2 draadjes (2x hoog, 2x laag)? Of is hiervoor er nog een ander 'verdelertje' nodig?Ik heb 4x2 uitgangen op de radio al in gebruik voor de 4 voorspeakers. Dus ben in de war over het aansluiten van de 4 achterspeakers.
Jeroen
Maar voor de toekomst: sluit je met dit versterkertje alle 4 de speakers achter aan (2x hoog, 2x laag)?1x2 draadjes van de radio naar dit versterkertje en dan een vertakking naar 4x2 draadjes (2x hoog, 2x laag)? Of is hiervoor er nog een ander 'verdelertje' nodig?Ik heb 4x2 uitgangen op de radio al in gebruik voor de 4 voorspeakers. Dus ben in de war over het aansluiten van de 4 achterspeakers.
Jeroen
Ja via deze versterker, die je via de "line-out" op je radio aansluit, kun je in je achterportieren ook speakers aansluiten , gelijk aan de speakers in de voorportieren.
zo'n setje speakers moet ik dus nog hebben en eventueel ook de kabels van radio naar de versterker.
zo'n setje speakers moet ik dus nog hebben en eventueel ook de kabels van radio naar de versterker.
hmm, nou blijkt dat er in mijn auto al een versterker + de achterspeakers aanwezig zijn: dank koop9 voor het spotten!Dan nu nog aansluiten op een originele radio of kijken of het ook kan met een after market radio die er nu in zit...