Bolero's te koop !
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
De kogel is door de kerk...de huidige 16" velgen worden voor de winterbanden.
Dat betekent dat ik een setje Bolero's te koop heb! Er zitten Nexen 205/40/17 banden om met ca. 5 mm profiel, maar 1 daarvan heeft een beschadiging. De velgen zelf zijn in redelijk goede staat maar niet zonder beschadigingen.
Voor ze op marktplaats gaan (vraagprijs 500,-), eerste even hier geplaatst. Voor 350,- mogen ze weg!
Nu nog even kijken hoe ik hier een plaatje bij zet...
Dat betekent dat ik een setje Bolero's te koop heb! Er zitten Nexen 205/40/17 banden om met ca. 5 mm profiel, maar 1 daarvan heeft een beschadiging. De velgen zelf zijn in redelijk goede staat maar niet zonder beschadigingen.
Voor ze op marktplaats gaan (vraagprijs 500,-), eerste even hier geplaatst. Voor 350,- mogen ze weg!
Nu nog even kijken hoe ik hier een plaatje bij zet...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Scherpe prijs @Karel! Met wat liefde en professionele aandacht kunnen deze velgen weer in goede staat worden teruggebracht. Ik vermoed alleen polijsten van de randen? Of is het hart ook niet zonder beschadigingen? De linkervelg heeft geen naafkap, klopt dat?
Ik zie overigens ook Hankook om de velgen liggen. Prima band. Deze zomer banden oprijden, in de winter naar de restaurateur!
Ik zie overigens ook Hankook om de velgen liggen. Prima band. Deze zomer banden oprijden, in de winter naar de restaurateur!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
@pocoloco: dat is een goede vraag. De structuur van de randen is (of lijkt) gepolijst maar heeft een afwerking met (blanke) lak. Ik heb mezelf ook al eens de vraag gesteld hoe dit is opgebouwd, wellicht tijdens een volgend treffen eens beter bekijken.
Voor het herstel van de velgen van @Karel lijkt polijsten en blanke lak wel de beste optie (toch?).
Voor het herstel van de velgen van @Karel lijkt polijsten en blanke lak wel de beste optie (toch?).
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Van het bedrijf die mijn bolero's aan het opknappen is, begreep ik dat het erg lastig is om na restauratie de gehele velg te spuiten. Nou ja dat spuiten lukt altijd wel, maar kans was groot dat er beschadigingen zouden komen (De mij onbekende term "silicoontjes" viel). Wellicht zijn deze velgen al eens opgeknapt waarbij er toen gekozen is om een groot deel te polijsten???
- HansJan
- Moderator
@pocoloco: hierbij een detailfoto. Mooi hė? :-D
Hoop dat het duidelijk genoeg is. Overigens zijn mijn velgen nog niet overgespoten.

Hoop dat het duidelijk genoeg is. Overigens zijn mijn velgen nog niet overgespoten.