Sinds een paar dagen heb ik de eer om tot het selecte gezelschap van Audi A2 bezitters te behoren

Dankzij dit en andere fora ben ik al heel wat wijzer geworden op A2/3L-gebied. Dat helpt goed bij het bepalen welke je ongeveer wilt hebben. Nu dan eindelijk maar eens even voorstellen me echt officieel aan te melden.
Waarom de A2 3L? Ik moet toegeven dat het begon met het besef dat ik bakken met benzine (en dus geld) aan het weggooien was door elke dag mijn 120 km woon-werk verkeer met een zware benzine auto te rijden (en dat onderhand al 7 jaar lang, af en toe afgewisseld met een Suzuki Burgman 650 motorscooter). Plots kwam ik op het spoor van de "3L" "technologie" die op zichzelf al heel bijzonder en interessant (en nog steeds ongeevenaard) is. Dan blijkt er behalve een Lupo ook nog een heel leuk en een stuk ruimer wagentje te bestaan met dezelfde magische krachten: de A2 1.2TDI dus.
Het is dus ook gewoon een superleuk wagentje. En zelfs onze 2 kinderen (6 en 4 jaar) vinden het een leuke auto (o.a. het geheime opbergvak onderin de kofferbak vinden ze spannend). En mijn vriendin heeft het nog niet sterk afgekeurd, dus dat wil wat zeggen :lol: Het is natuurlijk een leuk bolletje om te zien ook.
Uiteindelijk heb ik afgelopen zaterdag via het geachte mede forumlid Jan Eenink deze mooie A2 op de kop getikt, afkomstig uit Oostenrijk. En nog een schaalmodelletje erbij gekregen, altijd leuk

Vandaag dus voor het eerst naar het werk ermee

Het enige belangrijke wat nog wel ontbreekt is cruise control, maar die komt hopelijk binnenkort. Heb Marja al een mailtje gestuurd.
Verder was het nog een beetje vogelen met de Tomtom, maar die heeft nu een prima plek gevonden: geplakt tegen het raampje linksvooraan.
Groeten,
Casper