De V40 TDI waar ik nu in rijdt, ook met heell veel plezier, rijdt als een trein maar de lage sport-editie lijkt wel iedere dag
lager te worden bij het instappen

Goed, een ander merk dus . Hoge instap , abbsoluut diesel liefst geen 10 in een dozijn model enn als het kan iets speciaals . Dit vond ik bij de 460 en mn eerste diesel een 3 cylinder Daihatsu .
Alle twee deze auto s worden helaas niet meer gemaakt . Via de het denken aan de ongebruikelijke 3 cylinder daithatsu die me overal perfect bracht kwam ik op de A2 . Ze bestaan dus nog . . opmerkelijke wagens met nett dat eigenzinnige extra
en in t gebruik nog te betalen ook !!
Daar begon het dus mee . Nu na het forum al uren met veel plezier te hebben gelezen en heel wat keren verlekkerd naar de foto s in een advertentie van een A2 te gebben gekeken weet ik het zeker . . een A2 tdi 1.4 moet het gaan worden .
Het forum heeft me al veel bruikbare informatie opgeleverd zodat ik dus niet helemaal zonder kennis op pad ga bij de zoektocht . (alvast bedankt voor al de schrijvers van die informatie) Ik ga er rustig de tijd voor nemen en houd jullie op de hoogte .