Hallo iedereen
[quote="HansJan"]Dit gaat het mysterie zeker oplossen!
Ik ga me ook aanmelden :-)
Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk[/quote]
HansJan,
even over het MYAudi portaal.
Ik ben er achter gekomen dat als ik voor het inloggen als land Nederland(Dutch) kies dan krijg ik geen gegevens. Kies ik eerst Duitsland en log dan in dan krijg ik alle voertuiggegevens en opties van mijn A2. Tot een jaar geleden kreeg ik ook een foto genomen door portierraam met kleur interieur. zie mijn Avatar.
groeten,
Cees
Ik ga me ook aanmelden :-)
Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk[/quote]
HansJan,
even over het MYAudi portaal.
Ik ben er achter gekomen dat als ik voor het inloggen als land Nederland(Dutch) kies dan krijg ik geen gegevens. Kies ik eerst Duitsland en log dan in dan krijg ik alle voertuiggegevens en opties van mijn A2. Tot een jaar geleden kreeg ik ook een foto genomen door portierraam met kleur interieur. zie mijn Avatar.
groeten,
Cees
- HansJan
- Moderator
- Berichten: 6369
- Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
- Locatie: Arnhem
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="chartjes"]HansJan,
even over het MYAudi portaal.
Ik ben er achter gekomen dat als ik voor het inloggen als land Nederland(Dutch) kies dan krijg ik geen gegevens. Kies ik eerst Duitsland en log dan in dan krijg ik alle voertuiggegevens en opties van mijn A2. Tot een jaar geleden kreeg ik ook een foto genomen door portierraam met kleur interieur. zie mijn Avatar.
groeten,
Cees[/quote]
Hoi Cees,
Ik was al bezig met en PB om dit draadje niet te vervuilen. :-) Maar het is exact het antwoord wat ik zocht, want op de NL site trof ik geen gegevens aan. Goede timing! :mrgreen:
even over het MYAudi portaal.
Ik ben er achter gekomen dat als ik voor het inloggen als land Nederland(Dutch) kies dan krijg ik geen gegevens. Kies ik eerst Duitsland en log dan in dan krijg ik alle voertuiggegevens en opties van mijn A2. Tot een jaar geleden kreeg ik ook een foto genomen door portierraam met kleur interieur. zie mijn Avatar.
groeten,
Cees[/quote]
Hoi Cees,
Ik was al bezig met en PB om dit draadje niet te vervuilen. :-) Maar het is exact het antwoord wat ik zocht, want op de NL site trof ik geen gegevens aan. Goede timing! :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Ik was al bezig met en PB om dit draadje niet te vervuilen. :-) Maar het is exact het antwoord wat ik zocht, want op de NL site trof ik geen gegevens aan. Goede timing! :mrgreen:[/quote]
Kan natuurlijk ook zijn dat alleen in Duitsland afgeleverde auto's vermeld worden.
Cees
Kan natuurlijk ook zijn dat alleen in Duitsland afgeleverde auto's vermeld worden.
Cees
- NicolasVDW
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 02 jul 2013, 14:02
Ik heb het nu nu inmiddels opgezocht, het is wel degelijkeen s-line, ook heb ik gezien dat de remblokken nooit vervangen zijn geweest :o 100,000 km and still braking strong :lol:
Ik heb gezien dat men op de meeting zelf aan onze wagens mogen prutsen, ik zie nu dat de gasdempers best wel versleten zijn (of zijn ze van de fabriek uit licht?) en dat de deur kraakt bij het opendoen (is dit een geleider ofzo?).
Nu mijn vraag was eigenlijk, zou dit lukken om dit binnen het tijdsbestek te vervangen?
Ik heb gezien dat men op de meeting zelf aan onze wagens mogen prutsen, ik zie nu dat de gasdempers best wel versleten zijn (of zijn ze van de fabriek uit licht?) en dat de deur kraakt bij het opendoen (is dit een geleider ofzo?).
Nu mijn vraag was eigenlijk, zou dit lukken om dit binnen het tijdsbestek te vervangen?
- HansJan
- Moderator
- Berichten: 6369
- Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
- Locatie: Arnhem
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gaaf dat het toch een originele S-Line is! Misschien wel zo mooi om de originele S-Line emblemen aan te brengen? Ik heb nog wat setjes liggen, zal je een PB'tje sturen.
Op de aanstaande meeting is er ruimte voor kleine klusjes, zoals het vervangen van de zogenaamde deurvanger. Dat is een bekend euvel, die gaan na verloop van tijd 'knakken'. De deurvanger kost ongeveer €25 en vervanging is vrij eenvoudig.
Als ik je mag adviseren, dan zou ik de schokdempers vervangen voor de Koni FSD's, die gaat de organisator van de meeting @pocoloco ook plaatsen. Hier zijn al heel wat lyrische verhalen over geschreven, ook bij onze oosterburen zeer populair. Ook op het forum zal je er diverse draadjes over vinden.
Vervangen is per demper ongeveer een half uur werk zo heb ik begrepen, ik weet niet of dat op de meeting is toegestaan. Dat zou je moeten vragen. Bovendien moet je daarvoor wel kennis van zaken én het juiste gereedschap hebben. Vraag het anders even aan de organisatie.
Op de aanstaande meeting is er ruimte voor kleine klusjes, zoals het vervangen van de zogenaamde deurvanger. Dat is een bekend euvel, die gaan na verloop van tijd 'knakken'. De deurvanger kost ongeveer €25 en vervanging is vrij eenvoudig.
Als ik je mag adviseren, dan zou ik de schokdempers vervangen voor de Koni FSD's, die gaat de organisator van de meeting @pocoloco ook plaatsen. Hier zijn al heel wat lyrische verhalen over geschreven, ook bij onze oosterburen zeer populair. Ook op het forum zal je er diverse draadjes over vinden.
Vervangen is per demper ongeveer een half uur werk zo heb ik begrepen, ik weet niet of dat op de meeting is toegestaan. Dat zou je moeten vragen. Bovendien moet je daarvoor wel kennis van zaken én het juiste gereedschap hebben. Vraag het anders even aan de organisatie.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
[quote="NicolasVDW"]Ik heb het nu nu inmiddels opgezocht, het is wel degelijkeen s-line, ook heb ik gezien dat de remblokken nooit vervangen zijn geweest :o 100,000 km and still braking strong :lol:
Ik heb gezien dat men op de meeting zelf aan onze wagens mogen prutsen, ik zie nu dat de gasdempers best wel versleten zijn (of zijn ze van de fabriek uit licht?) en dat de deur kraakt bij het opendoen (is dit een geleider ofzo?).
Nu mijn vraag was eigenlijk, zou dit lukken om dit binnen het tijdsbestek te vervangen?[/quote]
Hallo, Nicolas,
Dus toch een S–line. Hij blijft er even mooi onder hoor. Ik heb een Duitse folder van 2004 gevonden waarin de verschillende S-line uitvoeringen staan. Jouw uitvoering blijft een beetje verwarrend.
S line Sportfahrwerk der quattro GmbH 450,-
sportlichere Fahrwerksabstimmung, im S line Sportpaket, S line Sportpaket plus und S line
Fahrwerkspaket 17 Zoll enthalten (verminderte Bodenfreiheit wegen Tieferlegung)
S line Sportpaket 1750,-
S line Sportfahrwerk der quattro GmbH, Aluminium-Gussräder im 9-Speichen-Design,
Größe 7 J x 17 mit Reifen 205/40 R 17, S line Schriftzug auf den Seitenschutzleisten
hinten, Sportsitze vorn, Lendenwirbelstütze, für Fahrer- und Beifahrersitz, mit elektrischer
Horizontaleinstellung, Sportlenkrad im 3-Speichen-Design mit gelochtem Leder Schwarz,
Schalthebelknauf in gelochtem Leder Schwarz (optional: Aluminiumschalthebelknauf),
Schalthebelmanschette in Leder Schwarz, Handbremsgriff in Leder Schwarz
S line Sportpaket plus 2500,-
S line Sportfahrwerk der quattro GmbH, Aluminium-Gussräder im 9-Speichen-Design,
Größe 7 J x 17 mit Reifen 205/40 R 17, S line Schriftzug auf den Seitenschutzleisten hinten,
Sportsitze vorn mit Sitzseitenwangen in Leder Schwarz sowie Sitzmittelbahn in Stoff
Speed Schwarz, Lendenwirbelstütze, für Fahrer- und Beifahrersitz, mit elektrischer Horizontaleinstellung,
Dachhimmel und Anbauteile in Schwarz, Sportlenkrad im 3-Speichen-Design
mit gelochtem Leder Schwarz, Schalthebelknauf in gelochtem Leder Schwarz (optional:
Aluminiumschalthebelknauf), Schalthebelmanschette in Leder Schwarz, Handbremsgriff in
Leder Schwarz, Kombiinstrument mit Instrumenteneinsätzen in Titan, Einfassungen in
Schwarz, Fahrerinformationssystem, Make-up-Spiegel beleuchtet, Außenspiegel und Türgriffe
in Wagenfarbe lackiert
Schalthebelknauf in Aluminium 80,-
(nur in Verbindung mit den S line Sportpaketen)
Sportlederlenkrad
im 3-Speichen-Design, mit Fullsize-airbag 245,--
in Verbindung mit Style Paket und Style Paket plus 80,-
In andere landen zullen hier weer de nodige varianten mogelijk zijn geweest. Waar ik nu benieuwd naar ben en waarschijnlijk ook andere leden: Hoe ben je uit eindelijk tot deze conclusie gekomen. Hier kan ik misschien wat van leren.
Groeten,
Cees
Ik heb gezien dat men op de meeting zelf aan onze wagens mogen prutsen, ik zie nu dat de gasdempers best wel versleten zijn (of zijn ze van de fabriek uit licht?) en dat de deur kraakt bij het opendoen (is dit een geleider ofzo?).
Nu mijn vraag was eigenlijk, zou dit lukken om dit binnen het tijdsbestek te vervangen?[/quote]
Hallo, Nicolas,
Dus toch een S–line. Hij blijft er even mooi onder hoor. Ik heb een Duitse folder van 2004 gevonden waarin de verschillende S-line uitvoeringen staan. Jouw uitvoering blijft een beetje verwarrend.
S line Sportfahrwerk der quattro GmbH 450,-
sportlichere Fahrwerksabstimmung, im S line Sportpaket, S line Sportpaket plus und S line
Fahrwerkspaket 17 Zoll enthalten (verminderte Bodenfreiheit wegen Tieferlegung)
S line Sportpaket 1750,-
S line Sportfahrwerk der quattro GmbH, Aluminium-Gussräder im 9-Speichen-Design,
Größe 7 J x 17 mit Reifen 205/40 R 17, S line Schriftzug auf den Seitenschutzleisten
hinten, Sportsitze vorn, Lendenwirbelstütze, für Fahrer- und Beifahrersitz, mit elektrischer
Horizontaleinstellung, Sportlenkrad im 3-Speichen-Design mit gelochtem Leder Schwarz,
Schalthebelknauf in gelochtem Leder Schwarz (optional: Aluminiumschalthebelknauf),
Schalthebelmanschette in Leder Schwarz, Handbremsgriff in Leder Schwarz
S line Sportpaket plus 2500,-
S line Sportfahrwerk der quattro GmbH, Aluminium-Gussräder im 9-Speichen-Design,
Größe 7 J x 17 mit Reifen 205/40 R 17, S line Schriftzug auf den Seitenschutzleisten hinten,
Sportsitze vorn mit Sitzseitenwangen in Leder Schwarz sowie Sitzmittelbahn in Stoff
Speed Schwarz, Lendenwirbelstütze, für Fahrer- und Beifahrersitz, mit elektrischer Horizontaleinstellung,
Dachhimmel und Anbauteile in Schwarz, Sportlenkrad im 3-Speichen-Design
mit gelochtem Leder Schwarz, Schalthebelknauf in gelochtem Leder Schwarz (optional:
Aluminiumschalthebelknauf), Schalthebelmanschette in Leder Schwarz, Handbremsgriff in
Leder Schwarz, Kombiinstrument mit Instrumenteneinsätzen in Titan, Einfassungen in
Schwarz, Fahrerinformationssystem, Make-up-Spiegel beleuchtet, Außenspiegel und Türgriffe
in Wagenfarbe lackiert
Schalthebelknauf in Aluminium 80,-
(nur in Verbindung mit den S line Sportpaketen)
Sportlederlenkrad
im 3-Speichen-Design, mit Fullsize-airbag 245,--
in Verbindung mit Style Paket und Style Paket plus 80,-
In andere landen zullen hier weer de nodige varianten mogelijk zijn geweest. Waar ik nu benieuwd naar ben en waarschijnlijk ook andere leden: Hoe ben je uit eindelijk tot deze conclusie gekomen. Hier kan ik misschien wat van leren.
Groeten,
Cees
- HansJan
- Moderator
- Berichten: 6369
- Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
- Locatie: Arnhem
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="chartjes"]Dus toch een S–line. Hij blijft er even mooi onder hoor. Ik heb een Duitse folder van 2004 gevonden waarin de verschillende S-line uitvoeringen staan. Jouw uitvoering blijft een beetje verwarrend.
[/quote]
Waar zit voor jou de verwarring? Het lijkt er heel erg op dat Nicolas de S-Line Plus variant heeft, want daar zit onder andere ook de zwarte hemel in en de meegekleurde buitenspiegels en portiergrepen.
En als ik het goed heb gezien, vallen mij in de bumper ook koplampsproeiers op?
Nicolas, laat ons niet langer in onzekerheid! :mrgreen:
[/quote]
Waar zit voor jou de verwarring? Het lijkt er heel erg op dat Nicolas de S-Line Plus variant heeft, want daar zit onder andere ook de zwarte hemel in en de meegekleurde buitenspiegels en portiergrepen.
En als ik het goed heb gezien, vallen mij in de bumper ook koplampsproeiers op?
Nicolas, laat ons niet langer in onzekerheid! :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- NicolasVDW
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 02 jul 2013, 14:02
Er zitten koplampsproeiers in de bumper, wel zijn alle delen meegespoten buiten, de onderste delen, ik vond ook nog dat deze een panzerlack heeft.
Ik heb tevens vandaag voor de eerste keer 1010km reibereik verkregen met al 30km gereden te hebben.
Ik heb gelezen dat banden oppompen meehelpt aan het lage verbruik, maar dat gaat dan weer ten kosten van grip en veiligheid. Nu het toch mooi weer wordt wou ik toch eens weten tot hoeveel ik ze kan oppompen en toch nog veilig kan blijven, ik zit nu op 2 en 1.9 bar en ik rij meestal alleen in de wagen.
En wat betreft de koni's, daar ga ik zeker nog even mee wachten. Het is een hele investering, ik moet hem trouwens nog binnenbrengen voor onderhoud.
Rijden die Koni's zachter of stugger, want voor mij part hoeft het echt niet stugger. Met het Belgische wegdek heb ik al een velg geplooid door een betonplaat (die door het warme weer naar boven was geduwd).
Ik zet in bijlage nog wat foto's zodat jullie kunnen zien welke het degelijk is, foto's van interieur stonden al eerder in dit draadje.
Ik heb tevens vandaag voor de eerste keer 1010km reibereik verkregen met al 30km gereden te hebben.
Ik heb gelezen dat banden oppompen meehelpt aan het lage verbruik, maar dat gaat dan weer ten kosten van grip en veiligheid. Nu het toch mooi weer wordt wou ik toch eens weten tot hoeveel ik ze kan oppompen en toch nog veilig kan blijven, ik zit nu op 2 en 1.9 bar en ik rij meestal alleen in de wagen.
En wat betreft de koni's, daar ga ik zeker nog even mee wachten. Het is een hele investering, ik moet hem trouwens nog binnenbrengen voor onderhoud.
Rijden die Koni's zachter of stugger, want voor mij part hoeft het echt niet stugger. Met het Belgische wegdek heb ik al een velg geplooid door een betonplaat (die door het warme weer naar boven was geduwd).
Ik zet in bijlage nog wat foto's zodat jullie kunnen zien welke het degelijk is, foto's van interieur stonden al eerder in dit draadje.