Nou, da's nog eens een ontvangst :-) Dank u medeforummers.
Deze auto is inderdaad van (Wim van) Oort geweest, het kan zijn dat sommigen 'm al in het echt hebben gezien. Wim heeft er netjes opgepast.
Mijn eerste A2 rijdt nog rond, ik zag dat ie in oktober zijn laatste APK heeft gehad en nog steeds bij dezelfde eigenaar verblijft.
Vandaag voor het eerst op de winterbandjes gereden (toch wel een lullig gezicht als die 205's bent gewend van de 17" velgen). Rijdt prima, veel comfort. Maar stiekem mis je toch dat superdirekte, bijna kart-achtige van de S-Line wielen.
Binnenkort wel even naar de kachelmotor laten kijken, produceert wat "droogloopgeluiden". Ook is de kachel vreemd bezig, stookt het eerst heet op en daarna zit je met ijspegels aan je handen. Het toplager (ik denk rechtsvoor) roert zich soms, ik las hier ergens dat een kloddertje vet geluidtechnisch wonderen kan doen.
Eindelijk even voorstellen.
- Audi_gekkie
[quote="A2again"]
Binnenkort wel even naar de kachelmotor laten kijken, produceert wat "droogloopgeluiden". Ook is de kachel vreemd bezig, stookt het eerst heet op en daarna zit je met ijspegels aan je handen. Het toplager (ik denk rechtsvoor) roert zich soms, ik las hier ergens dat een kloddertje vet geluidtechnisch wonderen kan doen.[/quote]
Dat de kachel warme lucht dan weer koude lucht enz. geeft kan duiden op een kapotte G263 sensor.
Binnenkort wel even naar de kachelmotor laten kijken, produceert wat "droogloopgeluiden". Ook is de kachel vreemd bezig, stookt het eerst heet op en daarna zit je met ijspegels aan je handen. Het toplager (ik denk rechtsvoor) roert zich soms, ik las hier ergens dat een kloddertje vet geluidtechnisch wonderen kan doen.[/quote]
Dat de kachel warme lucht dan weer koude lucht enz. geeft kan duiden op een kapotte G263 sensor.
- Audi_gekkie
Hoe is het met je kachel motor? Ik heb er niks meer over gehoord.