Schokdempers defect? Vv. voor Koni FSD's?
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
[quote="chipsoer"]Goede keuze Joris !! Alhoewel de aktieprijs hier momenteel, eigenlijk ong.de gewone prijs is in DL. En waar zit het hoofdkantoor van Koni ?? juist bij ons meeting adres om de hoek (Oud-Beijerland) Uitlijnen bij vervangen van de schokbrekers ??? Waar komt dat fabeltje vandaan ? helemaal overbodig. Montageprijs van €150,00 incl btw vindt ik echter niet verkeerd. Je bent er toch wel 2, a 2,5 uur mee bezig.[/quote]
Hoi Eric, wel apart dat een nl-product in dld goedkoper is dan hier
Hoi Eric, wel apart dat een nl-product in dld goedkoper is dan hier
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik denk niet dat de productie in Nederland is, het hoofdkantoor staat in Oud-Beijerland. Effe gauw gevonden. Duitse prijs www.alufelgenland.de en dan bij de zoekfunctie Koni FSD Audi A2. krijg helaas geen snelkoppeling :roll:
[quote="A2robin"]Er zijn helaas niet alleen positieve berichten over de koni fsd's
Hopelijk is de corrosiewering nu verbeterd.
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... -CORROSION[/quote]
Ik zit net die foto,s te bekijken ,ja als je dat niet eerder had gezien .
Over zo,n bericht maak ik me niet druk , een beetje roest erg overdreven :mrgreen:
Hopelijk is de corrosiewering nu verbeterd.
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... -CORROSION[/quote]
Ik zit net die foto,s te bekijken ,ja als je dat niet eerder had gezien .
Over zo,n bericht maak ik me niet druk , een beetje roest erg overdreven :mrgreen:
[quote="chipsoer"]Ik denk niet dat de productie in Nederland is, het hoofdkantoor staat in Oud-Beijerland. Effe gauw gevonden. Duitse prijs http://www.alufelgenland.de en dan bij de zoekfunctie Koni FSD Audi A2. krijg helaas geen snelkoppeling :roll:[/quote]
Klopt chipsoer , mijn fsd kwamen rechtstreeks uit Belgie en waren besteld bij Extreme Carstyling!!
Had het ook liever graag bij buren in Oud Beijerland op gehaald :mrgreen:
Klopt chipsoer , mijn fsd kwamen rechtstreeks uit Belgie en waren besteld bij Extreme Carstyling!!
Had het ook liever graag bij buren in Oud Beijerland op gehaald :mrgreen:
[quote="joris1980"]Toch de knoop door gehakt
Zojuist set Koni FSD dempers besteld voor mn A2tje
Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.... #volverwachting
Neem ook de toplagers mee, deze zijn naar mijn weten nog nooit vervangen
Joris1980[/quote]
Misschien een leuke optie om ze te monteren tijdens de Meeting!!
Er is een monteur aanwezig.

Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.... #volverwachting

Neem ook de toplagers mee, deze zijn naar mijn weten nog nooit vervangen
Joris1980[/quote]
Misschien een leuke optie om ze te monteren tijdens de Meeting!!
Er is een monteur aanwezig.

- joris1980
Vraag me af hoe oud die schokdempers op de foto´s waren! Neem aan dat koni betere roestbescherming heeft dan wat dr origineel wordt gemonteerd!
Monteren tijdens de meeting? Hmmm.... ik heb absoluut geen ervaring met sleutelen & wil niet een ander met t werk belasten (bedoel iemand die voor de meeting komt
)
En als ik iets zou willen doen/laten doen is het mn webasto-bijverwarmer reinigen/werkend maken. Die doet t al 2 winters niet meer (denk vervuiling, nieuwe gloeistift & reiniging nodig, ook pakking bij demontage). Mn monteur heeft daar geen kijk op (valt denk beetje buiten zn straatje :? )
Maar ga ook voor gezelligheid naar de meeting, wil graag wat proberen met wrappen
Vriendelijke groet, Joris1980
Monteren tijdens de meeting? Hmmm.... ik heb absoluut geen ervaring met sleutelen & wil niet een ander met t werk belasten (bedoel iemand die voor de meeting komt

En als ik iets zou willen doen/laten doen is het mn webasto-bijverwarmer reinigen/werkend maken. Die doet t al 2 winters niet meer (denk vervuiling, nieuwe gloeistift & reiniging nodig, ook pakking bij demontage). Mn monteur heeft daar geen kijk op (valt denk beetje buiten zn straatje :? )
Maar ga ook voor gezelligheid naar de meeting, wil graag wat proberen met wrappen

Vriendelijke groet, Joris1980
- joris1980
[quote="chipsoer"]Ik denk niet dat de productie in Nederland is, het hoofdkantoor staat in Oud-Beijerland. Effe gauw gevonden. Duitse prijs http://www.alufelgenland.de en dan bij de zoekfunctie Koni FSD Audi A2. krijg helaas geen snelkoppeling :roll:[/quote]
Ja, das n mooie prijs Eric. Maar kom je dan met leveren niet boven de €566 van nederlandse aktie uit?
Joris1980
Ja, das n mooie prijs Eric. Maar kom je dan met leveren niet boven de €566 van nederlandse aktie uit?
Joris1980
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Nee, levering naar NL is maar €13 extra en maakt de set alsnog goedkoper. Wat bizar en goed gevonden van @chipsoer!
Maar jij hebt een prima deal Joris, onder de streep zou je via Dld €11 voordeliger uit zijn. Mijns inziens niet de moeite waard.
Maar jij hebt een prima deal Joris, onder de streep zou je via Dld €11 voordeliger uit zijn. Mijns inziens niet de moeite waard.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="chipsoer"]Uitlijnen bij vervangen van de schokbrekers ??? Waar komt dat fabeltje vandaan ? helemaal overbodig. /quote]
Ik heb nu met 3 bedrijven contact gehad en die adviseren allemaal om de auto achteraf uit te lijnen voor het optimale resultaat. Misschien kan je toelichten waarom dit juist niet nodig is? Ik vertrouw namelijk meer op het oordeel van een professioneel bedrijf dan een losse opmerking.
Ik heb nu met 3 bedrijven contact gehad en die adviseren allemaal om de auto achteraf uit te lijnen voor het optimale resultaat. Misschien kan je toelichten waarom dit juist niet nodig is? Ik vertrouw namelijk meer op het oordeel van een professioneel bedrijf dan een losse opmerking.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16