A2 met Votex spoilerpakket
- Audi_gekkie
Wat ik vooral mooi vind is dat alles vanaf de raamstijlen zwart is.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beetje afgekeken van de Audi A1:

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
[quote="Peter"]"Verbastelt" zeggen de Duitsers dan. De hele advertentie geeft geen goed gevoel, ik zou er met een boog omheen lopen.[/quote]
Helemaal als het van Tristan vd V is :lol:
Helemaal als het van Tristan vd V is :lol:
[quote="Peter"]"Verbastelt" zeggen de Duitsers dan. De hele advertentie geeft geen goed gevoel, ik zou er met een boog omheen lopen.[/quote]
Als je de overige advertenties bekijkt krijg ik de indruk dat de verkoper een "bastler" is
Als je de overige advertenties bekijkt krijg ik de indruk dat de verkoper een "bastler" is
" Alleen wrijving geeft glans"
- Ger964
Het ding is hier al eens eerder voorbijgekomen.
Onderhoud is er iig gepleegd
Zomaar een idee.
Votex spoilerset is een gezocht artikel, demonteren en originele delen terug monteren.
17 inch RS velgen mits origineel brengen geld op, origineel 15 inch terug monteren.
Pocoloco voorziet de raamstijlen en dak van de originele kleur op 30 mei.
110 pk chip eruit en een originele erin.
De nieuwe advertentie wordt dan:
Tka originele A2 1.4 TDI met 235000 km.
Vraagprijs conform de markt.
Onderhoud is er iig gepleegd
Zomaar een idee.
Votex spoilerset is een gezocht artikel, demonteren en originele delen terug monteren.
17 inch RS velgen mits origineel brengen geld op, origineel 15 inch terug monteren.
Pocoloco voorziet de raamstijlen en dak van de originele kleur op 30 mei.
110 pk chip eruit en een originele erin.
De nieuwe advertentie wordt dan:
Tka originele A2 1.4 TDI met 235000 km.
Vraagprijs conform de markt.
- rolf
Is inderdaad een "bastler" hahaha, die heeft ff snel een andere carrosserie erop geplant...........
Heel ander modeletje geworden die marktpaats ad.
Nu ben ik geen verbouw liefhebber, maar die vortex look vindt ik zeker niet onaardig.
Ziet er best netjes uit, geen "autostyle" rotzooi in iedergeval.
Heel ander modeletje geworden die marktpaats ad.
Nu ben ik geen verbouw liefhebber, maar die vortex look vindt ik zeker niet onaardig.
Ziet er best netjes uit, geen "autostyle" rotzooi in iedergeval.
- HansJan
- Moderator
De auto is op 26 april opnieuw tenaamgesteld en vermoedelijk verkocht aan een van de buurtbewoners van @ArjenE :mrgreen:
Je ziet vaker dat autohandelaren advertenties opnieuw gebruiken nadat de auto is verkocht. Je betaalt immers een bedrag voor de duur van de advertentie.
De auto doet me heel erg denken aan onderstaande auto die nog steeds te koop staat en al eerder in een ander draadje voorbij kwam:
www.autoscout24.de/Details.aspx?id=246492685
De voorspoiler is iets anders van vorm. Ik vind beide kits fraai zonder opzichtig te zijn en geven de auto een krachtige look.
Je ziet vaker dat autohandelaren advertenties opnieuw gebruiken nadat de auto is verkocht. Je betaalt immers een bedrag voor de duur van de advertentie.
De auto doet me heel erg denken aan onderstaande auto die nog steeds te koop staat en al eerder in een ander draadje voorbij kwam:
www.autoscout24.de/Details.aspx?id=246492685
De voorspoiler is iets anders van vorm. Ik vind beide kits fraai zonder opzichtig te zijn en geven de auto een krachtige look.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Normaliter ben ik niet zo van de spoilers.
Het worden al snel van die Sjonnie auto's :lol: , maar subtiele spoilers vind ik wel mooi.
Nou heeft de A2 achterop geen subtiele spoiler, maar dan heb ik gelijk een excuus dat deze er standaard op zit.
Het worden al snel van die Sjonnie auto's :lol: , maar subtiele spoilers vind ik wel mooi.
Nou heeft de A2 achterop geen subtiele spoiler, maar dan heb ik gelijk een excuus dat deze er standaard op zit.