Schokdempers defect? Vv. voor Koni FSD's?
- Audi_gekkie
Het lijkt mij zinvol om FSD's zelf met een anti-roestmiddel (bijv. Hammerite) te behandelen, voordat je overgaat tot monteren. Zo kun je de kleur ook nog aanpassen, als je goudkleurig overdone vindt.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Anti-roestmiddel? Ben je gekkie? :o
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="pocoloco"][quote="A2robin"]Er zijn helaas niet alleen positieve berichten over de koni fsd's
Hopelijk is de corrosiewering nu verbeterd.
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... -CORROSION[/quote]
Ik zit net die foto,s te bekijken ,ja als je dat niet eerder had gezien .
Over zo,n bericht maak ik me niet druk , een beetje roest erg overdreven :mrgreen:[/quote]
@Pocoloco,
@Hansjan,
Wat is jullie indruk van de lakkwaliteit van de aan jullie geleverde FSD's? Zijn deze goed gespoten,
ook in de verborgen hoeken?
Hopelijk is de corrosiewering nu verbeterd.
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... -CORROSION[/quote]
Ik zit net die foto,s te bekijken ,ja als je dat niet eerder had gezien .
Over zo,n bericht maak ik me niet druk , een beetje roest erg overdreven :mrgreen:[/quote]
@Pocoloco,
@Hansjan,
Wat is jullie indruk van de lakkwaliteit van de aan jullie geleverde FSD's? Zijn deze goed gespoten,
ook in de verborgen hoeken?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- HansJan
- Moderator
[quote="Peter_Audi_A2"]@Pocoloco,
@Hansjan,
ook in de verborgen hoeken?[/quote]
In voorbereiding op mijn aankoop heb ik dit bericht naar KONI gestuurd met een verklaring. Het antwoord was dat ze dit nog niet eerder hebben gezien en mogelijk sprake was van een uniek geval. Ze staan 1000% achter het product en van roest is geen sprake.
Ik heb er ook geen andere berichten over gelezen. Als ze in Dld zeer enthousiast zijn over dit product, dan kan ik niet anders dan vaststellen dat het met de kwaliteit dik in orde is. Want als het anders is, dan zijn Duiters met hun oordeel ook onverbiddelijk.
Mijn doos is nog dicht, die van @pocoloco zijn inmiddels geïnstalleerd, maar ik zal het zeker nog even controleren. En desnoods foto's posten.
@Hansjan,
ook in de verborgen hoeken?[/quote]
In voorbereiding op mijn aankoop heb ik dit bericht naar KONI gestuurd met een verklaring. Het antwoord was dat ze dit nog niet eerder hebben gezien en mogelijk sprake was van een uniek geval. Ze staan 1000% achter het product en van roest is geen sprake.
Ik heb er ook geen andere berichten over gelezen. Als ze in Dld zeer enthousiast zijn over dit product, dan kan ik niet anders dan vaststellen dat het met de kwaliteit dik in orde is. Want als het anders is, dan zijn Duiters met hun oordeel ook onverbiddelijk.
Mijn doos is nog dicht, die van @pocoloco zijn inmiddels geïnstalleerd, maar ik zal het zeker nog even controleren. En desnoods foto's posten.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="pocoloco"]Ik zou me er helemaal niet druk overmaken ,heb wat foto,s gezien van de bewuste Fsd dempers .
Als je de staat van de rest van de auto bekijkt zeg dat al genoeg .[/quote]
Het gaat me meer om de dempers zoals je ze nu hebt ontvangen.
Wat vind je van de lakkwaliteit van deze dempers?
Wat vind je van de lakkwaliteit van deze dempers?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="pocoloco"]Is gewoon goed ,niets op aan te merken.[/quote]
Mooi, dat is dan in ieder geval duidelijk.
Anders is er nog de gelegenheid om die van Hans Jan zijn A2 te bekijken tijdens de meeting.
Mooi, dat is dan in ieder geval duidelijk.
Anders is er nog de gelegenheid om die van Hans Jan zijn A2 te bekijken tijdens de meeting.

- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Jaaaaa, heb net de FSD´s binnen
Zien dr goed uit! Idd een mooie doos (zoals al eerder werd gezegd :lol: )
Nu nog ff afwachten of mn monteur tijd heeft (hopelijk voor de meeting!)
Groet, Joris1980

Nu nog ff afwachten of mn monteur tijd heeft (hopelijk voor de meeting!)
Groet, Joris1980
- Audi_gekkie
[quote="Peter_Audi_A2"][quote="pocoloco"]Ik zou me er helemaal niet druk overmaken ,heb wat foto,s gezien van de bewuste Fsd dempers .
Wat vind je van de lakkwaliteit van deze dempers?[/quote]
Toch kan het geen kwaad om voor de zekerheid Hammerite te gebruiken.
Wat vind je van de lakkwaliteit van deze dempers?[/quote]
Toch kan het geen kwaad om voor de zekerheid Hammerite te gebruiken.