Mijn technische kennis is beperkt, daarom ben ik op zoek gegaan naar iemand die ik kon vertrouwen met veel kennis en die me wilde begeleiden bij het koopproces. Via dit forum kwam ik bij Jan Eenink uit Ruurlo terecht. Integere man met diverse A2's op voorraad en een goed netwerk in Duitsland. Samen zijn we (ok, met name hij) op zoek gegaan naar een A2 met minder dan 150.000 km op de teller en uit bj 2000 of 2001 (ivm youngtimer regeling). Nadat hij een paar auto's bezocht had die op papier top leken, maar in de praktijk typische A2 problemen hadden, of 1 met een kapot onderstel vond hij gisteren de juiste auto die we ter plekke gekocht hebben. Het is een A2 uit jan 2001 (dus over 2 maanden een youngtimer), 139K NAP op de teller, prachtige donkergroene kleur met gave beige bekleding, 8 geluidsboxen, winterpakket en panorama dak. Nederlandse auto altijd bij Audi onderhouden met alle boekjes etc. Geen schade (gehad) en volledig origineel. Twee verbeterpunten aan deze A2, geen originele radio en panorama dak kan (nog) niet open. Gevonden bij Seldenrijk in Harderwijk.
Door Jan zijn passie over de A2 ben ik nog enthousiaster geworden over deze leuke auto. Nu kijken hoe zo'n voor mij moderne auto in de praktijk bevalt

Groet, Joep