Meeting audi A2 Forum 2014
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Poetsen?? Dat deden de Saartje's vroeger met het zilver en koperwerk!
Wij poetsen niet, wij detailen........... :mrgreen:
En ohohoh, wat ziet de A2 er stukken beter uit na een goede detail beurt!
Paladore: Staat je een zware bekeer klus te wachten, neem maar wat machinerie mee om de bekeering wat te versnellen! :lol:
Paladore: Staat je een zware bekeer klus te wachten, neem maar wat machinerie mee om de bekeering wat te versnellen! :lol:
- Audi_gekkie
[quote="rolf"]Poetsen?? Dat deden de Saartje's vroeger met het zilver en koperwerk!
Paladore: Staat je een zware bekeer klus te wachten, neem maar wat machinerie mee om de bekeering wat te versnellen! :lol:[/quote]
Je hebt gelijk detailen. :oops:
Vorig jaar voor het eerst gedetaild en inderdaad wat een verschil!
Ik zal mij zelf in het vervolg ook detailen. :lol:
Paladore: Staat je een zware bekeer klus te wachten, neem maar wat machinerie mee om de bekeering wat te versnellen! :lol:[/quote]
Je hebt gelijk detailen. :oops:
Vorig jaar voor het eerst gedetaild en inderdaad wat een verschil!
Ik zal mij zelf in het vervolg ook detailen. :lol:
- HansJan
- Moderator
Mooi man!
Ik zie een pre-meeting bij AC restaurant "De Kroon" op de A27 ontstaan :mrgreen:
meeting-audi-a2-forum-2014-t2740-80.html

Ik zie een pre-meeting bij AC restaurant "De Kroon" op de A27 ontstaan :mrgreen:
meeting-audi-a2-forum-2014-t2740-80.html
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Beste leden van dit forum ,over 1 week is de meeting en we hebben al 24 aanmeldingen en een heleboel ik kom meldingen. :lol: :lol:
Het inschrijven voor deze meeting kan nog maar 4 dagen tot 26 mei en dan is de sluiting , ik vermeld dit omdat ik rekening moet houden met de hoeveelheid mensen die komen in verband met de activiteiten.
Ben je niet aan gemeld voor 27 mei kan je er ook geen gebruik meer van maken .
Maak er gebruik van !! Wist het niet bestaat niet :mrgreen:
Mvg Pocoloco
Het inschrijven voor deze meeting kan nog maar 4 dagen tot 26 mei en dan is de sluiting , ik vermeld dit omdat ik rekening moet houden met de hoeveelheid mensen die komen in verband met de activiteiten.
Ben je niet aan gemeld voor 27 mei kan je er ook geen gebruik meer van maken .
Maak er gebruik van !! Wist het niet bestaat niet :mrgreen:
Mvg Pocoloco
- DonGaspar
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
@Paladore, Mijn A2tje heeft nog een plekje met kauwgomresten op de lak. Ik heb het nog niet aangedurft om daar hard op te staan schrobben. Als je er een wondermiddeltje/methode voor hebt die geen schade aanricht, she's all yours 8-)
Ik meld me trouwens ook nog asap aan voor de meeting :geek:
Ik meld me trouwens ook nog asap aan voor de meeting :geek:
Audi A2 1.2 TDI 3L - ANY - Silver metallic - 2001
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
- Audi_gekkie
@Doncaspar
Kauwgom resten verwijder ik door het te bevriezen.
Het middeltje van HG vlekkenverwijderaar (specifiek voor kauwgom) helpt ook goed.
Het middeltje van HG vlekkenverwijderaar (specifiek voor kauwgom) helpt ook goed.
- rolf
[quote="Audi-gekkie"]@Doncaspar
Het middeltje van HG vlekkenverwijderaar (specifiek voor kauwgom) helpt ook goed.[/quote]
Beetje lastig om te bevriezen als het op de lak zit, bevriezen werkt alleen als de ondergrond na het bevriezen soepel blijft...........Dan kan je het eraf breken.
Denk dat warm maken beter werkt of die speciale middeltjes.
Zou dat wel eerst even op een onopvallende plaats proberen, je weet nooit of het je lak aantast.
Het middeltje van HG vlekkenverwijderaar (specifiek voor kauwgom) helpt ook goed.[/quote]
Beetje lastig om te bevriezen als het op de lak zit, bevriezen werkt alleen als de ondergrond na het bevriezen soepel blijft...........Dan kan je het eraf breken.
Denk dat warm maken beter werkt of die speciale middeltjes.
Zou dat wel eerst even op een onopvallende plaats proberen, je weet nooit of het je lak aantast.
Had laatst kauwgom op mijn vloermat
hock: , mat eruit gehaald en pindakaas erop gesmeerd .
Na een paar dagen laten intrekken met een sopje schoonmaken en als sneeuw voor de zon weg.
ieder schadebedrijf heeft het in de kast staan :lol:

Na een paar dagen laten intrekken met een sopje schoonmaken en als sneeuw voor de zon weg.
ieder schadebedrijf heeft het in de kast staan :lol: