Concert 2 aansluiten

Audio - Video - Navigatie
Plaats reactie
Ivocare

23 jun 2014, 12:04 0 x

Opvolgend uit een ander forum bericht begin ik hier maar even opnieuw.

Onderwerp: ZGAN Audi A2

[quote="koop9"]dat ligt er aan wat er nu in zit

en je hebt A2´s met voor speakers en A2´s met voor en achter speakers.
voor de achter speakers heb je de originele versterker nodig, het hoeft niet maar je mist dan echt wel een stuk geluid.
de audi radio heef maar 2 speaker uitgangen en de achter speakers worden via een line aansluiting naar de versterker bediend.

maar het ligt er ook b.v. aan wat er nog van de originele bedrading over is, haal de radio er is uit en maak een foto van de stekkers en draden.

antenne versterker van een evt ander merk radio kan er ook tussen uit, die heeft een audi radio niet nodig.

en je hebt waarschijnlijk de code nodig van de audi radio, als je die niet hebt kan ik je er aan helpen[/quote]

Foto is gemaakt, volgens mij mis ik nog wat CANBUS kabels. Ik krijg momenteel de radio niet eens aan. Ik heb wel een geschakelde plus die de vorige radio van stroom voorzag.

Ik heb niet de versterker en ook geen luidsprekers achter, dit is voor mij ook niet noodzakelijk.
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

23 jun 2014, 22:51 0 x

als er geen canbus draden liggen (deze zijn 2 kleuring, oranje bruin en oranje groen?? weet het niet uit mijn hoofd, dan zal je die of moeten aanleggen, wat vaak gedaan word is dat ze bij het instrumentenpaneel worden afgetakt, of je zal een canbus simulator ertussen moeten zetten, deze vind je bij div shop en ebay.

die canbus draden komen op de brede onderste stekker.
Ivocare

25 jun 2014, 01:11 0 x

Ik heb contact opgenomen met Marja. Het lijkt me verstandig dit door een deskundige te laten doen en zij zitten redelijk in de buurt. Ik heb goede ervaringen met de mannen dus dat komt vast goed.
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

25 jun 2014, 22:59 0 x

jammer dat je niet hier in het (wilde :mrgreen: ) westen woont, dan had ik je evt van dienst kunnen zijn.
maar bij marja weten ze wat ze doen en komt het vast goed.
Plaats reactie