Van harte gefeliciteerd met de aankoop en Carola (of was het toch Karel? ) is ons nog wel een vergoeding schuldig voor de pot!
Het is toch echt Carola
Ik wil inderdaad de mensen bedanken voor hun tips en tools!

. Wellicht dat ik wat snel ben geweest met aanschaffen maar dit heeft wel een reden. Het aanschaffen van niet alledaagse dingen nemen mij zo in beslag dat ik slaaploze nachten er van heb door het malen en wegen :evil: Ik stort mij er helemaal in en lees zoveel verschillende zaken en ervaringen dat het voor mij extra moeilijk wordt om te beslissen. Ik ga dan enorm twijfelen. Door relatief snel te handelen duurt de periode niet zo lang waardoor ik niet helemaal naar de kl... ga

. Deze keer was het helemaal moeilijk omdat je toch een relatief oude auto aanschaft met best veel kilometer, althans voor mijn doen.
Die forte behandeling zal ik waarschijnlijk ook wel moeten doen. Het is trouwens best een dure grap maar olie is ook geen goedkoop goedje. Ik blijf het wel een apart verhaal vinden met het olieverbruik. Heb heel wat auto's gehad en heb nog nooit tussen de beurten hoeven bijvullen. Het is jammer dat ik geen handige Harry ben en geen voorzieningen voor handen heb. Ik heb iemand in Overloon zitten die een garage heeft maar vanuit Lippenhuizen is dit een heel eind rijden. Ik reed daar met mijn Clio heen bij wat grotere zaken. Ik moet eens kijken of er wat in het Noorden te vinden is die voor een redelijk uurloon sleutelt.
Volgens mij moet 1 op 16 zeker gaan lukken. Met mijn 1.6 16V Clio reed ik dit ook op benzine. Het kan zijn dat dit een modernere motor is. Ik zal dit wel missen gezien hij erg fijn en zuinig loopt en bij het inhalen echt rap is.
Ik heb trouwens ook een aantal malen contact gehad met de hier bekende Jan Eenink. Hij heeft voor mij in Duitsland gezocht en is op de proppen gekomen met diversen mogelijkheden. Hij heeft ook wat tips en tools gegeven en wil hem hiervoor bedanken!

. Ik heb nu volgens mij een auto waarvoor ik in Duitsland ongeveer hetzelfde kwijt was geweest vermoed ik.
Iemand toevallig nog een Audi concert radio/cd speler te koop? Kan ook mijn zoon in Duitsland erachteraan sturen, waarschijnlijk daar me er kans.
Cheers,
Hans